adexo3
۱۷۹۶۱
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

ده نمکی واخراجی‌ها

"حلقه رندان" سر به سر ده نمکی گذاشت

«مراسم جشن تولید "اخراجی‌ها ۱۸" در حالی برگزار شد که ده‌نمکی درسخنانی گفت : برای ساخت این فیلم هبچ حمایتی از او نشده است.»

خبرآنلاین: در برنامه طنز "در حلقه رندان " که از پر طرفدارترین برنامه‌های فرهنگی وهنری است یکی از طنز پردازان در بخش‌هایی از مطلب خودبه شوخی جالبی با مسعود ده نمکی و فیلم اخراجی‌ها پرداخت .

برنامه "درحلقه رندان" که ماهیانه یکبار در حوزه هنری برگزار می‌شود این بار برنامه ویژه‌ای به مناسبت برگزاری جشنواره هنری ۱۴۰۴ داشت و طنز پردازان طنزهای خود را با موضوع این جشنواره برای حاضران خواندند که با استقبال خوبی مواجه شد.

امید مهدی نژاد از طنز پردازان حاضر دراین برنامه بود که مطلب طنزی با عنوان "وقایع اختلافیه "خواند که در آن با زبان طنز به پیشگویی وقایع سال ۱۴۰۴می‌پرداخت.

دراین مطلب آقای مهدی نژاد با زبان طنز به سراغ ده‌نمکی رفت و درباره وضعیت او درسال ۱۴۰۴گفت: «ده‌نمکی اخراجی‌های ۱۸را کلید زد. به گفته ده‌نمکی دراین فیلم شریفی‌نیا همه کاره و اکبر عبدی نمکدان خواهند بود.»

آنطور که این طنز نویس در مطلب خود نوشته: «مراسم جشن تولید اخراجی‌ها ۱۸ در حالی برگزار شد که ده‌نمکی درسخنانی گفت: برای ساخت این فیلم هبچ حمایتی از او نشده است.»

ده‌نمکی همچنین عنوان کرد: «به کوری چشم همه آن‌هایی که نمی‌خواهند اخراجی‌ها موفق شود من به همه کسانی که برای تماشای اخراجی‌ها صف کشیده‌اند دلم گرم است.»

درادامه مطلب این طنز نویس به شوخی با موضوعاتی چون باخت تیم ملی ایران به مالدیو، حذف شدن سه صفر از پول ملی، پر تیراژ شدن کتاب داو... پرداخته بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج