adexo3
۱۷۹۹۵
۱ نظر
۵۰۱۹
۱ نظر
۵۰۱۹
پ

هادی قوامی (عضو شورای پول و اعتبار)

آزادسازی نرخ های سود بانکی اعلام شد

عضو شورای پول و اعتبار از آزادسازی نرخ سود سپرده های بانکی بر اساس مصوبه امروز شورای پول و اعتبار خبر داد و گفت: بانک ها ملزم هستند نرخ سود را خود محاسبه نمایند.

مهر: عضو شورای پول و اعتبار از آزادسازی نرخ سود سپرده های بانکی بر اساس مصوبه امروز شورای پول و اعتبار خبر داد و گفت: بانک ها ملزم هستند نرخ سود را خود محاسبه نمایند.

هادی قوامی از برگزاری جلسه امشب شورای پول و اعتبار در بانک مرکزی خبر داد و گفت: شورای پول و اعتبار امروز بر اساس مصوبه خود، بر اجرای دقیق بسته سیاستی - نظارتی جدید این بانک توسط نظام بانکی کشور تأکید کرد.

عضو شورای پول و اعتبار، اظهار داشت: بر اساس مصوبه شورا بانک ها ملزم هستند که بسته بانک مرکزی را بند به بند اجرایی نمایند به عبارت دیگر شورا بر اجرای دقیق نرخ سود تسهیلات، سپرده ها و اوراق مشارکت که در آن اعلام شده است تأکید کرد.

وی گفت: شورای پول و اعتبار در نظر دارد با تأکید بر بسته سیاستی - نظارتی بر اساس مصوبه امروز، یک فضای رقابتی در نظام بانکی کشور ایجاد شود.

قوامی خاطرنشان کرد: بر اساس مصوبه امروز بانک ها ملزم هستند نرخ سود سپرده های خود را خود بر اساس هزینه ها، شاخص ها و وضعیت مالی خود محاسبه کنند.

عضو شورای پول و اعتبار با اشاره مصوبه مشترک شورای عالی هماهنگی بانک ها و کانون بانک های خصوصی، گفت: شورای پول و اعتبار بر این مصوبه تأکید ندارد و بسته بانک مرکزی را مورد تأکید قرار می دهد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در جلسه امروز بانک مرکزی گزارشی از وضعیت ارزی و تک نرخی کردن ارز ارائه شد؛ در عین حال بر حمایت همه جانبه از ارز تک نرخی نیز تاکید شد.

قوامی ادامه داد: شورای پول و اعتبار و بانک مرکزی در نظر دارند سیاست تک نرخی کردن ارز را به نحوی هدایت کنند که در نهایت این نرخ بر بازار حاکم شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بزک نمیر بهار میاد....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج