adexo3
۱۸۰۴۲۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

آیا کشاورزان مقصر کم‌آبی اند؟

قائم‌مقام خانه کشاورز کشور گفت: برخی می‌گویند کشاورزان در کاهش آب‌های زیرزمین موثرند و مقصر کم‌آبی کشاورزان هستند اما توجه نمی‌کنند که کشاورزان آب را برای تولید مواد غذایی مصرف می‌کنند.

خبرگزاری فارس: عنایت‌الله بیابانی ظهر امروز در همایش آب و کشاورزی پایدار که با حضور معاون وزیر جهاد کشاورزی و نماینده مردم کردستان در مجلس در دهگلان برگزار شد، اظهار داشت: چنین همایشی فرخنده است چرا که می‌توان بدون واسطه و در فضایی صمیمی دغدغه کشاورزان را به گوش مسئولان مربوطه رساند.

به گفته قائم‌مقام خانه کشاورز کشور، امروز در این همایش نقدهای درون خود را را بازگو خواهیم کرد و با اتفاقات امروز به سوی همبستگی جامعه کشاورزی قدم برمی‌داریم.

بیابانی گفت: نباید احساسات را جایگزین عقل کنیم بلکه باید به مشکلات به دور از حب و بغض شخصی بپردازیم و امیدواریم که این همایش با خروجی مناسب مقدمه‌ای برای همایش‌های بزرگتر و با حضور مقامات موثرتر باشد.

وی ضمن قدردانی از مسئولان و روسای جامعه کشاورزی، آنان را به تعامل و کمک به جامعه کشاورزان دعوت کرد و گفت: برخی می‌گویند کشاورزان در کاهش آب‌های زیرزمین موثرند و مقصر کم‌آبی کشاورزان هستند اما توجه نمی‌کنند که کشاورزان آب را برای تولید مواد غذایی مصرف می‌کنند.

به گفته قائم‌مقام خانه کشاورز کشور، ذات کشاورزی آب‌بری است و نباید کشاورزان را مقصر در مباحث کم‌آبی و خشکسالی دانست.

بیابانی با اشاره به شغل کشاورزی و والا بودن آن گفت: خداوند کشاورزان را واسط رزق بنده‌هایش قرار داده است و باید این عزیزان را تکریم کرد.

وی در ادامه اظهار داشت: پایدار بودن کشاورزان موجب پایداری کشاورزی می‌شود و قطعا کشاورزان در توجه به مصرف بهینه آب در کشاورزی دقت لازم را اعمال خواهند کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج