اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۸۵۱۲۲
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

آمریکا: امکان رسيدن به توافق خوب وجود دارد

ماري هارف سخنگوي وزارت خارجه آمريکا در نشست خبري با خبرنگاران تاکيد کرد امکان دستيابي به توافق هسته اي خوب وجود دارد.

خبرگزاری ایسنا: ماري هارف سخنگوي وزارت خارجه آمريکا در نشست خبري با خبرنگاران تاکيد کرد امکان دستيابي به توافق هسته اي خوب وجود دارد.

هارف در اين نشست خبري که ديروز جمعه ۱۵ اسفند ماشه (۶ مارس) برگزار شد، درباره چشم انداز مذاکرات هسته اي ايران و غرب و امکان دستيابي به توافق نهايي گفت: دستيابي به توافق خوب ممکن و ميسر است .وي افزود: البته هنوز موانعي بر سر اين راه وجود دارد که ما سعي داريم آنها را برطرف کنيم و اعتقاد داريم مي توانيم تا پايان ماه مارس اين کار را انجام دهيم.

فدريکا موگريني مسئول سياست خارجي اتحاديه اروپا نيز ديروز جمعه در کنفرانس سياست خارجي در ريگا پايتخت لتوني از تعهد خود براي به پايان رساندن مثبت مذاکرات سخن گفت و اظهار داشت به عقيده وي توافق خوب در دسترس است.هارف نيز درباره سخنان موگريني گفت: امکان دستيابي به توافق وجود دارد اما هنوز مسائلي هست که مورد بحث قرار نگرفته و در گفت و گوهاي پاريس (شنبه ۱۶ اسفند ماه /۷ مارس) درباره آنها صحبت خواهد شد.

هارف همچنين تاکيد کرد که آمريکا براي دستيابي به توافق عجله اي ندارد و يکي از علل به درازا کشيدن مذاکرات نيز همين بوده است. وي اين عقيده را که مذاکرات فقط بين ايراني ها و آمريکايي ها صورت گرفته است، رد کرد و گفت: گروه ۱+۵ يک موضع واحد دارند و ما همگي در حال مذاکره با ايران هستيم. تمامي اعضاي گروه ۱+۵ با طرف ايراني مذاکرات دوجانبه داشته اند و اين تنها ما (آمريکايي ها) نيستيم که با ايراني ها مذاکره مي کنيم. توافقي که در انتها شکل خواهد گرفت بين ۱+۵ و ايران خواهد بود و اين بسيار روشن است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج