اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۸۵۶۵۶
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

اجرای سراسری طرح مقابله با «همسرآزاری»

مدیرکل دفتر پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی کشور از اجرای طرح مقابله با خشونت خانگی با تاکید بر «همسرآزاری» در سراسر کشور خبر داد و افزود: تعداد پایگاه‌های سلامت روان اجتماعی در سال آینده به ۴۴۰ پایگاه خواهد رسید.

ایسنا: نورالدین فائقی در یک نشست خبری با بیان اینکه فعالیت دفتر پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در راستای ارتقای سلامت افراد و توانمندسازی آنهاست افزود: «آموزش مهارت‌های فردی، اجتماعی، ارتقای سلامت خانواده، فعالیت گروه همیاران در محلات،‌ مهارت‌های زندگی،‌توانمندسازی و ... از جمله فعالیت‌های این مجموعه محسوب می‌شود. همچنین در سال ۹۴ برنامه‌های متعددی نیز از سوی دفتر پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی پیش‌بینی شده است و تلاش خواهد شد که سرمایه‌های اجتماعی ارتقا و افزایش کیفیت آن در دستور کار قرار گیرد.

وی ادامه داد: درخصوص گروه همیاران نیز برنامه‌های خوبی براساس تجربیات گذشته پیش‌بینی شده است و قرار است از ظرفیت محلات، NGO ها و موسسات خیریه دولتی استفاده کنیم.

فائقی با بیان اینکه توسعه محلی گروه همیاران و ترویج فرهنگ مدنی از جمله طرح‌ها و برنامه‌های سال ۹۴ است افزود: به ویژه توجه به رفتارهای شهروندی از جمله طرح‌ها و برنامه‌های سال ۹۴ محسوب می‌شود.در موضوع آسیب‌های نو پدید نیز برنامه‌های خوبی پیش‌بینی شده است و بنا داریم از ظرفیت فضای مجازی در این بخش استفاده بهینه را داشته باشیم.

مدیرکل دفتر پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی کشور با بیان اینکه دفتر پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در سال جاری ۷ میلیارد تومان بودجه داشت گفت: طرح مقابله با خشونت خانگی با تاکید بر همسر آزاری در ۶ استان از جمله‌ استان‌های اردبیل، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، قزوین، کهکیلویه و بویراحمد و کرمان اجرا شده است و در سال آینده نیز اجرای این برنامه در سایر استان‌ها در دستور کار قرار خواهد گرفت.

وی در ادامه درخصوص اجرای طرح مقابله با خشونت خانگی با تاکید بر همسر آزاری در سال آینده در سایر استان‌ها گفت: اجرای این برنامه در دستور کار حوزه پیشگیری قرار گرفته است.

مدیرکل دفتر پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی کشور در پایان درخصوص تعداد پایگاه های سلامت روان اجتماعی گفت: در سال ۹۳ تعداد این پایگاه‌ها ۴۲۵ عدد بوده که در سال ۹۴ تعداد آن به ۴۴۰ عدد خواهد رسید ضمن این که تعداد گروه‌های همیار در سال ۹۳، ۵۸۰ عدد بوده که تعداد این گروه‌ها در سال ۹۴ به ۵۹۰ گروه همیار خواهد رسید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج