اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۸۶۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

آيت‌الله هاشمي رفسنجاني:

نمي‌ توان حقايق را از ملت‌ها مخفي كرد

جريان‌هاي انحرافي، بي‌ريشه و سطحي بوده و قادر به ادامه مسير و تداوم برنامه‌هاي انحرافي خود نيستند.

آيت‌الله هاشمي رفسنجاني با تأكيد بر ماهيت مردمي انقلاب اسلامي ايران كه پايه‌هاي آن بر اعتقادات ديني، آگاهي و بيداري مردم مسلمان و انقلابي ايران طي ساليان طولاني شكل گرفته گفت: اين حركت، ريشه در مكتب اهل بيت(ع) و مبارزات و مجاهدت‌هاي روحانيت اصيل به سردمداري امام راحل(ره) دارد.

نمي‌ توان حقايق را از ملت‌ها مخفي كرد

آيت الله هاشمي رفشنجاني در ديدار جمعي از مديران دستگاه‌هاي مختلف شهرستان زاهدان سخن مي‌گفت در پاسخ به ابراز نگراني برخي از حاضرين در جلسه در مورد تلاش جريان‌هاي انحرافي براي مخدوش كردن وحدت و اعتقادات ديني مردم گفت: ممكن است در مقطع و برهه‌اي خاص، جريان يا گروه و باندي خاص بتوانند تعمداً يا سهواً خدشه‌اي به ارزش‌ها وارد و انحرافي در مسير انقلاب ايجاد و حتي طيف‌هايي را نيز ناخودآگاه با خود همراه كنند، ولي قطعاً جريان‌هاي انحرافي، بي‌ريشه و سطحي بوده و قادر به ادامه مسير و تداوم برنامه‌هاي انحرافي خود نيستند.
آيت‌الله هاشمي رفسنجاني تأكيد كرد: برگشت به مسير اصيل انقلاب اسلامي كه امام راحل بنيان گذاشتند، توجه به اصل ولايت فقيه و طرد جريان‌هاي انحرافي و متحجّر و در نهايت تكيه واقعي به پشتوانه عظيم مردم كه همواره سرمايه‌اي عظيم براي انقلاب بوده‌اند، مي‌تواند آينده‌اي روشن را براي نظام اسلامي ترسيم كند.
ايشان با اشاره به خيزش اسلامي مردم منطقه كه ريشه در اعتقادات مردم مسلمان ايران از زمان مشروطه تاكنون دارد، گفت: در عصر ارتباطات و انفجار اطلاعات ديگر نمي‌شود حقايق را از ملت‌ها مخفي كرد و روند خيزش‌هاي مردمي در منطقه و جهان، رو به توسعه و گسترش خواهد بود و روش‌هاي استبدادي و ديكتاتوري در معادلات سياسي آينده جهان جايي نخواهد داشت. در اين ديدار چند نفر از حاضرين ديدگاه‌ها و نظرات خود را در مورد مسائل روز و اوضاع شهرستان زاهدان مطرح كردند.

منبع : ایرنا
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج