اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۸۷۰۳۸
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

احضار اصناف یک پاساژ در تهران

سرپرست گشت مشترک سازمان تعزیرات حکومتی از پایان گشت مشترک در یکی از پاساژ های غرب تهران پس از ۶ ساعت خبر داد و گفت: بر هم زنندگان گشت تعزیرات احضار شدند.

خبرگزاری مهر: سرپرست گشت مشترک سازمان تعزیرات حکومتی از پایان گشت مشترک در یکی از پاساژ های غرب تهران پس از ۶ ساعت خبر داد و گفت: بر هم زنندگان گشت تعزیرات احضار شدند.

امید شهرآبادی اعلام کرد: در آستانه نوروز و با توجه به اهداف گشت نوروزی به همراه ۱۰ اکیپ از بازرسان اتاق اصناف در پاساژی واقع در غرب تهران حاضر شدیم که در آغاز صاحبان واحدهای صنفی از انجام بازرسی ممانعت کردند.

وی افزود: واحدهای صنفی واقع در این پاساژ با بستن درب واحدها و تجمع در پاساژ قصد جلوگیری از انجام بازرسی را داشتند که با جدیت دستگاه های نظارتی مواجه شدند و در نهایت با همکاری مدیریت این پاساژ بازرسی از واحدها آغاز شد.

شهرآبادی گفت: پس از بررسی وضعیت تخلف های واحدهای صنفی این پاساژ٬ ۳۲ گزارش از طریق بازرسان اتاق اصناف به شعبه سیار ۴۱ اداره کل تعزیرات حکومتی استان تهران ارجاع شد و بلافاصله اقدام به صدور و اجرای حکم در محل کردم.

وی در مورد وضعیت تخلفات این پاساژ گفت: عمده تخلف مشاهده شده در این پاساژ عدم درج قیمت بود که با تذکر لسانی بسیاری از صاحبان واحدها شروع به نصب اتیکت قیمت روی کالاها کردند و پس از رسیدگی به پرونده ها صورتجلسه ای با مدیریت پاساژ امضا شد که بر مبنای آن مدیریت پاساژ متعهد شد که تا ده روز آینده تمام قوانین صنفی در این پاساژ اجرایی شود.

رئیس شعبه ۴۱ تعزیرات تهران گفت: به دنبال ارائه گزارش عملکرد گشت مشترک در این پاساژ و حاشیه های آن محمد محمدی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران دستور احضار بر هم زنندگان نظم در گشت مشترک این پاساژ را صادر کرد.

وی افزود: بر همین اساس مدیریت و مسئولین این پاساژ تازه تاسیس در غرب تهران برای ادای توضیح در مورد برهم زدن نظم پاساژ و مقاومت در مقابل انجام بازرسی ساعت ۱۰ صبح فردا(شنبه) به اداره کل تعزیرات حکومتی استان تهران احضار شده اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج