۱۸۷۲۵
۶ نظر
۵۰۳۹
۶ نظر
۵۰۳۹
پ

عطاران:ماهواره نداریم رفتیم منزل شریفی نیا!

گفت و گوی تلفنی با رضا عطاران هم جذایت بسیاری به فضای آخرین ویژه برنامه «هفت» داد و باعث شد تمام روز بعد، حرفش نقل محافل مختلف باشد.

عطاران:ماهواره نداریم رفتیم منزل شریفی نیا!

تماشا : شبکه تلویزیونی «آی فیلم» با پخش مستقیم مراسم اختتامیه جشنواره فیلم فجر، کوتاهی چندساله شبکه های تلویزیونی را در پوشش ندادن این مراسم به رخ کشید، این درحالی بود که فریدون جیرانی قول پوشش مستقیم این مراسم را از شبکه سه داده بود.

درگیری شبکه های مختلف تلویزیونی با سی امین جشنواره بین المللی فجر، در روز اختتامیه هم ادامه داشت تا جایی که به همت شبکه آی فیلم، مراسم اختتامیه بعد از 15 سال به شکل زنده برای مخاطبان سینما دوست تلویزیونی پخش شد.

این شبکه که این روزها به خاطر بازپخش سریال های شبکه های مختلف سیما بین مخاطبان، جایگاه قابل توجهی پیدا کرده، یکشنبه شب بدون اطلاع قبلی، تمام مراسم اخختامیه جشنواره فیلم را از زمان ورود میهمان ها تا پایان زمان اعطای جوایز، روی آنتن برد و باعث شد سیلی از پیامک ها و تماس های تلفنی میان مخاطبان برای خبرکردن یکدیگر برای تماشای مستقیم مراسم از این شبکه سرازیر شود.

جالب توجه اینجاست که این شبکه، پیش از شروع مراسم، با کاندیداها و میهمانان جشنواره ازجمله پانته آ بهرام، رضا عطاران و... هم به صورت زنده گفت و گو کرد و از حال و هوای آنها پیش از اعلام اسامی برگزیدگان، به مخاطبان بخر داد.

البته فریدون جیرانی، یک روز قبل از این مراسم، در برنامه اش اعلام کرده بود که تصمیم دارد مراسم را زنده از برنامه «هفت» پخش کند که به دلایلی این امکان برایش فراهم نشد و حتی به دلیل دیر آماده شدن بخش های مربوط به مراسم اختتامیه هم نتوانست در برنامه روتین شبانه اش هم به پوشش مناسب مراسم اختتامیه بپردازد اما با این حال مصاحبه تلفنی با فرهاد اصلانی که به خاطر بازی در سریال «ساخت ایران» به لبنان رفته بود از نکات قابل توجه این برنامه بود.

گفت و گوی تلفنی با رضا عطاران هم جذایت بسیاری به فضای آخرین ویژه برنامه «هفت» داد و باعث شد تمام روز بعد، حرفش نقل محافل مختلف باشد.

و در پاسخ به این سوال مجری که الان کجاست و چه کار می کند گفت که مشغول تماشای مراسم اهدای جوایز «بفتا» ست و پشت سرش اضافه کرد که: «البته ما که ماهواره نداریم، همگی آمدیم خانه آقای شریفی نیا داریم با هم از ماهواره نگاه می کنیم!»

درست در زمان پخش این برنامه، محمدرضا شهیدی فر هم برنامه «پارک ملت» ش را به اختتامیه جشنواره اختصاص داد و با دعوت از محمد خزائی، دبیر جشنواره و رسول صدرعاملی، یکی از عضای هیات داوران بخش نگاه نو، ابعاد مختلف جشنواره را مورد بررسی قرار داد. او در پایان هم به مخاطبان قول داد که برنامه روز بعدش با حضور سیمرغی ها برگزار شود و با این وعده، درواقع باعث شد تا تلویزیون با پخش یک برنامه دیگر درباره جشنواره فیلم فجر، یک پله از خود جشنواره جلوتر باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      الهی بگردم عطاران خیلی ساده است

    • سوسن

      قابل توجه نیروی انتظامی آقای شریفی نیا ماهواره داره !!

    • تبسم

      سوتى در حد اُلمپيك كه ميگن اين بوده ها!!
      ولي جدا از شوخى، شرم اوره كه موقع مراسم جشنواره از nتا كانال صدا وسيما فقط تبليغ ماى بيبى و اواى وحش و ... پخش بشه!!

    • سوسن

      سلام برای چی قسمت آخرکامنت منو سانسور کردید؟بهتر بود اصلا نمی گذاشتید.

    • + -

      ما هم حرف عطاران رو باور کردیم

    • peyman

      man dar hemayat az soosan ta farda nemiyam bartarinha age sansor besham ke dige aslan nemiyam

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج