۱۸۷۶۱
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

قتل شوهر با خوراندن دارو توسط زن جوان

پرونده زني كه متهم است با خوراندن دارو به شوهرش او را به قتل رسانده در حالي در دادگاه كيفري استان تهران مورد رسيدگي قرار مي‌گيرد كه متهم ادعا مي‌كند بي‌گناه است.

شرق: پرونده زني كه متهم است با خوراندن دارو به شوهرش او را به قتل رسانده در حالي در دادگاه كيفري استان تهران مورد رسيدگي قرار مي‌گيرد كه متهم ادعا مي‌كند بي‌گناه است.

متهم كه نيلوفر نام دارد سه سال قبل با شكايت پدرشوهرش به اتهام قتل همسرش مسعود بازداشت شد.

وقتي اين شكايت به دست ماموران پليس كرج رسيد آنها بررسي‌هاي خود را آغاز كردند و متوجه شدند مسعود به دليل مسموميت دارويي در بيمارستاني در تهران جانش را از دست داده‌ است.

پدر مسعود در شكايتش گفت: «من فكر مي‌كنم عروسم پسرم را كشته ‌است چون او شوهرش را دوست نداشت و براي كشتن او تلاش زيادي مي‌كرد. حتي پسرم در بيمارستان اين موضوع را به دكترش گفته‌ بود.»

با طرح اين ادعا، ماموران نيلوفر را بازداشت كردند. اين زن در بازجويي‌ها گفت: من در قتل شوهرم نقشي نداشتم او خودش دارو خورد و فوت شد. من حتي نمي‌دانستم او چه خورده ‌است. در بيمارستان متوجه شدم دچار مسموميت دارويي شده ‌است.

ماموران در ادامه تحقيقات خود متوجه شدند مسعود در مورد مسموميت دارويي‌ با پزشك معالجش صحبت كرده ‌است. بنابراين سراغ دكتر جوان رفتند و از او خواستند تا در مورد گفته‌هاي مسعود برايشان توضيح دهد.

اين پزشك گفت: وقتي مسعود را پيش من آوردند تشنج كرده ‌بود. من برايش دارو نوشتم و مي‌خواستم همسرش را صدا كنم كه داروها را بگيرد اما او مخالفت كرد و گفت زنش او را به اين روز انداخته و اگر من بازهم داروها را به زنش بدهم دوباره او را مسموم مي‌كند. من هم داروها را به خودش دادم.

اين دكتر ادامه ‌داد: چند ساعت بعد همسر مقتول با من تماس گرفت و گفت حال شوهرش بد شده است. به او گفتم آمپولي را كه تجويز كرده‌ام تزريق كنند. بعد از چند ساعت مسعود را دوباره به بيمارستان آوردند. حالش خيلي بد بود، امكانات لازم را نداشتيم به همين دليل او را به بيمارستاني در تهران منتقل كرديم كه ظاهرا مداوا در آن بيمارستان هم كارساز نبود و مرد جوان جانش را از دست داد.

پليس در شاخه ديگر از تحقيقات خود باخبر شد نيلوفر روز حادثه ميهمان داشت و حميد پسرخاله‌اش و مريم نامزد او در خانه وي بودند و مسعود در مقابل آنها بدحال شده ‌است.
بنابراين يك‌بار ديگر نيلوفر مورد بازجويي قرار گرفت. او گفت: من شوهرم را نكشتم. حتي سعي كردم به او كمك كنم. شوهرم شهرستان بود.

وقتي به خانه آمد حالش خوب نبود. گفت مي‌خواهد بخوابد. اصلا به من نگفت دارو خورده ‌است. بعد از چند ساعت تشنج كرد. حميد و مريم خانه ما بودند. با كمك آنها شوهرم را به بيمارستان رسانديم. دكتر دارو داد و شوهرم را به خانه آورديم. مريم كه شغلش سقط جنين غيرقانوني بود يك مشتري داشت.

دختر جوان آمد و جنينش را سقط كرد و رفت. شوهرم دوباره حالش بد شد. من با دكتر تماس گرفتم و او هم توصيه كرد آمپولي را كه نوشته‌ است تزريق كنيم. من خودم اين كار را كردم. بعد مسعود چند ساعتي خوابيد. دوباره حالش بد شد و ما او را به بيمارستان رسانديم. اين زن گفت: اگر من مي‌خواستم شوهرم را بكشم او را به بيمارستان نمي‌رساندم.

اين زن نتوانست در مورد اينكه چرا شوهرش چنين ادعايي را مطرح كرده است توضيح دهد اما تاكيد كرد قتلي در كار نبوده ‌است. با توجه به اينكه بحث سقط جنين نيز مطرح شد مريم به عنوان عامل سقط جنين غيرقانوني در پرونده‌اي ديگر متهم شناخته شد اما در اين پرونده هم به اتهام معاونت در قتل به همراه نيلوفر و حميد بازداشت شد.

اين سه متهم بعد از طرح آخرين دفاع و با توجه به اينكه پزشكي قانوني علت تامه مرگ را مسموميت دارويي اعلام كرده بود از سوي دادسرا مجرم شناخته شدند و پرونده با صدور كيفرخواست به شعبه 71 دادگاه كيفري‌استان تهران فرستاده شد.

روز گذشته قرار بود هر سه متهم در اين شعبه محاكمه شوند اما از آنجايي كه آنها با قرار وثيقه آزاد شده بودند در دادگاه حاضر نشدند و محاكمه به تعويق افتاد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج