اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۹۳۶۰۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

شهادت یک فلسطینی در حمله صهیونیستها

نظامیان رژیم صهیونیستی ظهر امروز (جمعه) با حمله به مراسم تشییع جنازه یک شهید فلسطینی، یک فلسطینی دیگر را به شهادت رساندند و چند تن دیگر را زخمی کردند .

خبرگزاری ایرنا: نظامیان رژیم صهیونیستی ظهر امروز (جمعه) با حمله به مراسم تشییع جنازه یک شهید فلسطینی، یک فلسطینی دیگر را به شهادت رساندند و چند تن دیگر را زخمی کردند .

به گزارش پایگاه خبری فلسطین الیوم، نظامیان رژیم صهیونیستی امروز با حمله به تشییع کنندگان شهید جعفر عوض در شهرک بیت امر در الخلیل با جوانان فلسطینی درگیر شدند و عمر عوض 27 ساله ، پسرعموی شهید جعفر عوض را هدف قرار دادند و به شهادت رساندند.

فلسطین الیوم افزود : نیروهای رژیم صهیونیستی با گلوله های جنگی و گاز اشک آور به شرکت کنندگان در تشییع جنازه این شهید حمله کردند که بر اثر چندین نفر دیگر نیز زخمی شدند که حال شماری از آنان وخیم گزارش شده است.

شهید جعفرعوض 23 ساله که نوامبر سال 2013 دستگیر شده بود در زندان به بیماری مشکوکی مبتلا و پس از مدتی به شهادت رسید.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین ،اشغالگران صهیونیست را مسئول شهادت این اسیر دانست و تاکید کرد که صهیونیست ها در زمان اسارت این فلسطینی، نوعی ویروس را به وی تزریق کرده اند که در نهایت به شهادت او انجامید.

جنبش جهاد اسلامی در بیانیه ای اعلام کرد: نژادپرستی رژیم اشغالگر قدس به این نیز محدود نشد و طی دستوری بیمارستان های این رژیم از پذیرش و درمان وی خودداری کردند.

این جنبش در پایان از نهادهای حقوقی و قانونی خواست این جنایت اداره زندان های رژیم صهیونیستی را مورد پیگرد قانونی قرار دهند .

بنا بر اعلام جامعه اسرای فلسطینی در تاریخ اول آوریل سال میلادی جاری(12 فروردین جاری)، در حال حاضر حدود شش هزار فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی به سر می برند که این رقم به دلیل تعدد بازداشت ها و آزادی اسرا متغیر است.

بر اساس آخرین گزارش باشگاه اسرای فلسطینی در حال حاضر ۹۹ کودک فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی در اسارت به سر می برند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج