۱۹۵۲۵۸
۶ نظر
۵۰۰۳
۶ نظر
۵۰۰۳
پ

پرونده تعرض به دو زائر ایرانی به دادگاه رفت

پایگاه خبری اخبار الساعه امارات روز چهارشنبه نوشت: مقامات عربستانی پرونده تعرض به دو نوجوان زایر ایرانی در فرودگاه جده را برای تحقیق و بررسی به شورای تحقیق و دادگاه عمومی این کشور فرستاد.

خبرگزاری ایرنا: پایگاه خبری اخبار الساعه امارات روز چهارشنبه نوشت: مقامات عربستانی پرونده تعرض به دو نوجوان زایر ایرانی در فرودگاه جده را برای تحقیق و بررسی به شورای تحقیق و دادگاه عمومی این کشور فرستاد.

این پایگاه خبری به نقل از سخنگوی امنیتی وزارت کشور عربستان افزود: مسوولان امنیتی فرودگاه بین المللی ملک عبدالعزیز در جده، تحقیقات خود در این زمینه را آغاز کرده اند و پرونده متهمان به دادگاه عمومی برای تکمیل روند نظامی لازم به دادگاه عمومی ارسال شده است.

این مقام امنیتی عربستانی با اشاره به اینکه به سفیر ایران در ریاض در مورد روند این پرونده اطلاع داده شده، اضافه کرد: نظام کشور بر اساس قرآن و سنت بنا نهاده شده و اشد مجازات را برای متهمان اینگونه جرایم که در کشور ما قبیح شمرده می شود، در نظر گرفته شده است.

این پایگاه خبری نوشت که تهران به دنبال این اقدام ماموران عربستانی، پروازهای عمره به عربستان را تا محاکمه عاملان آن به دستور علی جنتی وزیر ارشاد اسلامی به حالت تعلیق درآورده است.

اخبارالساعه امارات افزود: ایران همچنین خواستار عذرخواهی دولت عربستان به دلیل اهانت و تعرض به زایران در فرودگاه جده شده، ضمن اینکه در روزهای گذشته تظاهرات اعتراض آمیزی نیز در تهران علیه این اقدام ماموران عربستانی برگزار شده است.

دو مامور عربستانی دو هفته پیش در فرودگاه جده به دو نوجوان ایرانی تعرض کرده بودند که این اقدام با واکنش شدید ایران مواجه شده است .
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • sourena

      ای خداااااا

    • بدون نام

      فقط اعدام ولاغیر

    • سید

      بالاخره مانفهمیدیم تعرض صورت گرفته یانه

    • بدون نام

      اعدام یا سنگسار

    • amiraa

      اعدام باید شوند و تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها مرگ بر عربستان ما دیگر به حج نمیرویم

    • محمدعلی

      نابود باد وهابیت و تفکر وهابی که تمام جنگها واز همین تفکر امده داعش وطالبان هم زیر مجموعه وهابیت هستند . فتواهای که ملویهای انان میدهند .بعضی مواقع باعث خنده وبعضی مواقع باعث فجایع میشود / فتوای جهاد نکاح ومحارم وغیره چه فجایع به بار اورد .وتعرض به دو نوجوان ایرانی به احتمال زیاد از همین فتواهای وهابی سرچشمه میگیرد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج