اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۹۵۳۸۵
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

استقبال با شکوه گیلانی ها از حسن روحانی

حضور حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس جمهوری که صبح چهارشنبه در پانزدهمین سفر استانی وارد گیلان شد.

خبرگزاری ایرنا: حضور حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس جمهوری که صبح چهارشنبه در پانزدهمین سفر استانی وارد گیلان شد.

رییس جمهوری در بدو ورود به فرودگاه سردارجنگل رشت، مورد استقبال آیت الله زین العابدین قربانی نماینده ولی فقیه، محمدعلی نجفی استاندار گیلان و سایر مسوولان استانی قرار گرفت.

هواپیمای حامل رییس جمهوری به مقصد فرودگاه سردار جنگل رشت به دلیل وجود مه، با اندکی تاخیر به زمین نشست.

پس از مراسم استقبال از رییس جمهوری و سخنان کوتاه حجت الاسلام روحانی، کاروان تدبیر و امید از فرودگاه سردارجنگل به سمت ورزشگاه شهید عضدی رشت حرکت کردند.

استقبال از رییس جمهوری و هیات همراه در سفر به گیلان، پرشور بود به گونه ای که ازدحام جمعیت و ابراز علاقه آنان به کاروان تدبیر و امید، موجب تاخیر در رسیدن حجت الاسلام روحانی به ورزشگاه شهید عضدی رشت شد.

پیش از سخنان حجت الاسلام روحانی، آیت الله زین العابدین قربانی نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت و محمدعلی نجفی استاندار گیلان مطالبی در خصوص ظرفیت های گیلان گفتند.

اکثر ورزشکاران نیز با لباس های ورزشی خود جلوه ویژه ای به ورزشگاه شهید عضدی دادند که در این بین، کاراته کاران بیشترین تعداد ورزشکاران حاضر در مراسم استقبال از رییس جمهوری را تشکیل می دادند.

همچنین حضور سایر ورزشکاران و مسوولان رشته های رزمی از جمله ووشو، جودو و تکواندو و همچنین مسوولان و ورزشکاران رشته های اسکیت، تنیس، اتومبیلرانی و انجمن های ورزشی از دیگر حاشیه های جالب توجه این مراسم بود.

«صل علی محمد، یاور رهبر آمد»، «دسته گل محمدی به شهر ما خوش آمدی»، « همدلی و همزبانی، با قدم روحانی»، «درود بر روحانی، درود بر روحانی»، «رییس جمهوری، خوش بموئی به گیلان» از جمله شعارهایی بود که توسط گروه های مختلف مردمی در استقبال از رییس جمهوری و کاروان تدبیر و امید سر داده می شد.

جمعی از وزرا و معاونان رییس جمهوری نیز به نمایندگی از حجت الاسلام حسن روحانی، عصر امروز به شهرستان های گیلان رفته اند تا در جلسات شورای اداری حضور یابند.

رییس جمهوری و کاروان دولت تدبیر و امید پیش از این به استان های خوزستان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، ایلام، لرستان، چهارمحال و بختیاری، اردبیل، خراسان رضوی، زنجان، گلستان، خراسان جنوبی، بوشهر، اصفهان و قم سفر کرده اند.

دیدار با روحانیون، علما، سرمایه گذاران ، برگزیدگان و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران از جمله برنامه های رییس جمهوری در این سفر است.

حجت الاسلام حسن روحانی را در این سفر دو روزه، محمدنهاوندیان رییس دفتر رییس جمهوری، حسین فریدون مشاور ارشد رییس جمهوری و معاونان رییس جمهوری در امور زنان و خانواده، حقوقی و امور مجلس و دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد و جمعی از وزیران کابینه همراهی می کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      علمش هم بدارید ببینیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج