۱۹۵۵۰
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

با گردش در بازار میلیاردی ها سرتان گیج نرود!

تعداد مراکز خرید و بوتیک های رنگارنگ در پایتخت کم نیست و هر روز هم زیادتر می شوند اما بعضی از این مراکز خریدها تنها برای افراد خاص درنظر گرفته می شوند و خدمات خاص تری را هم عرضه می کنند.

با گردش در بازار میلیاردی ها سرتان گیج نرود!

هفت صبح: کت و شلوارهای 4 میلیون تومانی، مانتوهای 800 هزار تومانی، شلوار جین های 550 هزار تومانی و عینک های 1 تا 10 میلیونی اجناسی بودند که تا با چشم های خودمان آنها را از نزدیک ندیده بودیم وجودشان را باور نداشتیم در این گزارش سری زده ایم به چند بوتیک که اجناسی با قیمت های نجومی در آنها عرضه می شود

تعداد مراکز خرید و بوتیک های رنگارنگ در پایتخت کم نیست و هر روز هم زیادتر می شوند اما بعضی از این مراکز خریدها تنها برای افراد خاص درنظر گرفته می شوند و خدمات خاص تری را هم عرضه می کنند. بوتیک هایی که تنها برندهای معتبر از دنیای مد را برای مشتری های ویژه شان فراهم می کنند و پول خوبی را از این معامله به جیب می زنند.

برای اینکه با حال و هوای این بوتیک ها بیشتر آشنا شوید واز خرید اعضای باشگاه میلیاردی ها سر دربیاورید به چند مرکز خرید پرطرفدار اما ویژه سر زده و چند و چون خرید از آنها را جویا شده ایم.

در این مراکز خرید نه تنها عابربانک های پروپیمان بهترین همراهتان هستند بلکه باید خوب لباس پوشیده باشید تا از طرف فروشندگان جدی گرفته شوید تا درمورد انتخاب یک لباس ویژه و گران به کمک تان بیایند.

مرکز خرید مدرن الهیه

مدت زیادی از شروع به کار مرکز خرید مدرن الهیه نمی گذرد اما در همین زمان کم توجه خیلی از افراد را به خود جلب کرده. این مرکز خرید تنها برای خرید پوشاک قشر مرفه جامعه مناسب است و در همین زمان کوتاه مشتری های ثابت خود را جذب کرده است. جایی که سردر بیشتر بوتیک های آن هیچ تابلویی نصب نشده و تنها برندهای رنگارنگ پوشاک از پشت ویترین ها هر تازه واردی را به خود جلب می کنند. در این مرکز خرید ویترین ها بسیار خلوت هستند اما رگال ها بار سنگینی از انواع برندها را به دوش می کشند.

شما می توانید در این مکان با برندهای معتبری از دنیای مد البته از نوع گرانقیمت آن در این مجتمع خرید رو به رو شوید. استفانو ریچی، لامبرود پارک، مونتکارلو، رد والنتینو، پرومد و... اینها همه از این دست برندها هستند. برندهایی که مثلا برای خرید یک تی شرت معمولی از آنها باید حداقل 350 هزار تومان بپردازید. یا یک کت و شلوار معمولی مردانه شان نزدیک چهار میلیون تومان برایتان آب می خورد.

اینجا مجتمع مدرن الهیه است. جایی برای به قول معروف مایه دارهایی که سرگرمی شان به رخ کشیدن مارک البسه ای است که به تن دارند. از عینکی که مثلا یک میلیون تومان خریده اند تا ساعتی چند 10 میلیونی. از مانتوی 800 هزار تومانی تا یک شلوار جین 550 هزار تومانی.

اینها تازه البسه روزمره است اگر بخواهید سرکی به لباس های رسمی بیندازید حساب و کتابشان می رود بالای چند 10 میلیون تومان. حساب و کتابی که حتما باید جزو باشگاه میلیاردی ها باشید تا بتوانید از عهده اش بربیایید.


زیلی

خیابان جردن کم کم دارد از حالت اداری و ماشین بازی سابق خارج می شود و بوتیک ها و فروشگاه های برندهای گرانقیمت یکی پس از دیگری در آن خودنمایی می کنند. یکی از این بوتیک ها لباس های مردانه را با برند زیلی عرضه می کند. لباس هایی مردانه و البته بازهم انواع گرانقیمت آن. مثلا قیمت پیراهن های این برند از ۸۰۰ هزار تومان شروع می شود.

کت و شلوار و پالتوها هم که جای خود دارد. در این فروشگاه دیزاین ویترین چندان جلب توجه نمی کند اما نباید پا روی حق گذاشت، لباس های این فروشگاه شیک و درجه یک هستند. این قدر که حتی تصور پوشیدنشان هم برای آدم خوشایند است. لباس ها در عین سادگی طرح و برش هایی دارند که با پوشیدن آنها هرکسی می تواند به خریدشان وسوسه شود.

علاوه بر پیراهن های گران می توانید چند نمونه پالتوی مردانه را نیز در کلکسیون این فروشگاه با قیمتی حدود ۹۰۰ هزار تومان خریداری کنید. پالتویی که نمونه مشابه آن با قیمت های پایین تر در بازار زیاد است اما این پالتو تنها هزینه برند خود را از مشتری طلب می کند.


دبنهامز

یک برند اصیل انگلیسی که مخصوص پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه است. در حراج این فروشگاه برای خرید یک جفت کفش رسمی زنانه باید حداقل 240 هزار تومان هزینه کرد و یک کیف زنانه دستی نیز دست کم 130 هزار تومان قیمت دارد. لباس های گرم و زمستانی در حراج دبنهامز باز هم قیمت بالایی دارند و خیلی ها قادر به خرید حتی یک کاپشن در این حراج نیستند.

اگر بخواهید یک کاپشن پر مردانه را از حراج این برند خریداری کنید باید مبلغی بالای 500 هزار تومان در نظر بگیرید و برای خرید یک پلیور از این حراجی نیز خرجتان بالای 150 هزار تومان می شود. کمربندهای زنانه و مردانه شاید قیمت مناسب ترین اجناس این نمایندگی باشند. برای خرید یک نمونه از آن هم در حراج چیزی حدود 50 هزار تومان آب می خورد.

در کمال تعجب و باتوجه به قیمت های بالای این پوشاک حتی در حراج، حضور و تعداد مشتریان این بوتیک قابل توجه است. مشتری های ثابت و طرفداران دبنهامز با یک دور کوچک در فروشگاه و خرید یک دست لباس کامل حداقل دو- سه میلیون خرج می کنند.


بوتیک های اختصاصی

اما از همه این فروشگاه های رو و علنی که بگذریم دنیای پوشاک پولدارهای تهران در بوتیک های اختصاصی خودشان می گذرد. بله درست شنیدید بوتیک های اختصاصی. بوتیک هایی که بعد از پیوستن به باشگاه میلیاردی ها شما هم به آنها دعوت خواهید شد. بوتیک هایی که برای شما و در خانه تان شوی اختصاصی می گذارند و سفارش های شما را از شیر مرغ تا جان آدمیزاد فراهم می کنند. خب این خاصه درخواست ها البته خرج خودش را هم دارد. مبالغ هنگفتی که البته به نظر دوستان مرفه ارزشش را دارد.

شما در این بوتیک های اختصاصی می توانید آخرین البسه مد سال برندهای معتبر و مشهور دنیا که شامل انواع پوشاک رسمی و غیررسمی، کیف، کفش، عینک، لباس های ورزشی و انواع ساعت های مچی می شود را از نزدیک روی رگال های خاص که در منزل یا دفتر کارتان چیده می شود ببینید و امتحان کنید.

بعد مثلا برای ست لباس گوچی تان با کفشی که دارید یک کیف از پوست کروکودیل با مارک ورساچی سفارش دهید و... حتی می توانید از اجناسی که تنها به تعداد محدود از آنها در دنیا تولید شده است را در این شوهای اختصاصی ببینید و خریداری کنید. خب یک گشت در چنین بوتیکی برای شما شاید چیزی تا حدود ۵۰ میلیون تومان خرج داشته باشد و باقی خرج ها هم که البته به سفارش های خودتان و البته برند آنها بستگی مستقیم دارد.


نظارت اتحادیه

از آنجایی که اتحادیه ها و از آن بالاتر قوانین تنها بر چیزهایی که دیده می شوند نظارت و دلالت دارند؛ منهای گزینه آخر بوتیک های اختصاصی که کسی وجود آنها را تایید نمی کند. گفتیم از مسوولین مربوط اتحادیه پوشاک درباره این ماجرا سوالاتی بپرسیم و ببینیم این اتحادیه چقدر روی چنین بوتیک هایی نظارت دارد اما متاسفانه در این بین موفق نشدیم که با کسی صحبت کنیم.

به اتحادیه که زنگ زدیم منشی الکترونیکی شما را به بخش پرسش و پاسخ هدایت می کند اما در این بخش هم باز دستگاه از شما می خواهد که پرسش خودتان را مطرح کنید و بعدا به صورت مکانیزه پاسخش را دنبال کنید که عملا به هیچ پاسخی نمی رسید. راه بعد اتصال به اپراتور است.

خیلی سعی کردیم که بتوانیم با رییس اتحادیه در این باره گفت و گو کنیم اما در نهایت ادب تنها دست آخر اپراتور، تلفنی از ما گرفت تا در اسرع وقت با ما تماس بگیرد و... موبایل آقای رئیس هم که یا در دسترس نبود یا دست خودش نبود و...
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج