اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۹۶۳۸۵
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

سامانه پایش پارازیت در سازمان‌ محیط‌ زیست

معاون رییس جمهوری و رییس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: این سازمان به سیستم پایش و نظارت بر پارازیت ها مجهز می شود.

خبرگزاری ایرنا: معاون رییس جمهوری و رییس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: این سازمان به سیستم پایش و نظارت بر پارازیت ها مجهز می شود.

معصومه ابتکار نا با بیان اینکه سازمان حفاظت محیط زیست از زمان تعیین تکلیف برای پایش و سنجش پارازیت ها به ابزار مورد نیاز مجهز نشده بود،افزود:یک سری اقدامات در زمینه ارایه گزارش به سازمان انجام شده است و امیدواریم وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات همکاری لازم را در این باره داشته باشد.

معاون رییس جمهوری تاکید کرد:از وزیر ارتباطات خواستیم زمانی را برای برگزاری جلسه ای جهت بررسی و پیگیری وضعیت پارازیت ها تعیین کند که امیدواریم هرچه زودتر برگزار شود.

امواج الکترومغناطیسی امواجی هستند که توسط حرکت ذرات باردار الکتریکی تولید می شوند، این امواج از فضای خالی، هوا و دیگر مواد عبور می کنند.

مطالعات و تحقیقات دانشمندان روی تاثیر امواج الکترومغناطیسی بر سیستم های مختلف زیستی از سال ۱۹۳۵آغاز شد. نتایج بسیاری از این تحقیقات نشان داد، امواج الکترومغناطیسی با تغییر در توزیع یون ها تاثیراتی بر ارگانیسم موجودات زنده از جمله رشد آنها دارد.

همچنین این مطالعات نشان داد: بین میدان های الکترومغناطیسی و از بین رفتن کلونی زنبورها در اروپا و آمریکا و همچنین مهاجرت پرندگان ارتباط وجود دارد.

در پاسخ به نگرانی های عمومی در مورد استفاده از این امواج روی سلامت انسان، در سال ۱۹۹۶ سازمان بهداشت جهانی (WHO) تلاش های تحقیقاتی را در این زمینه آغاز کرد. در ماه مه ۲۰۱۱، آژانس بین المللی تحقیقات سرطان وابسته به سازمان بهداشت جهانی، چکیده ای از خطرات بهداشتی میدان های الکترو مغناطیسی را منتشر کرد.

در این گزارش آمده است که شواهد محدودی از خطرات امواج الکترومغناطیسی روی سلامت انسان وجود دارد که از میان آنها می توان به افزایش خطر ابتلا به بیماری های گلیوما و نوروم آکوستیک (تومورهای سرطانی اعصاب و مغز) اشاره کرد.

در نتیجه این سازمان امواج الکترومغناطیسی را در دسته امواج ' احتمالا سرطان زا ' (possibly carcinogenic) طبقه بندی کرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج