adexo3
۱۹۷۸۶۰
۳ نظر
۵۰۰۵
۳ نظر
۵۰۰۵
پ

تهدید حسن روحانی به طرح سوال در مجلس

نماینده مردم بهشهر در تذکر دیگری خطاب به رییس‌جمهور، گفت: پیرو اوامر حضرت آقا مبنی بر اینکه چیز محرمانه‌ای نداریم انتشار فکت‌شیت ایرانی با قید فوریت برای جلوگیری از دغدغه و نگرانی‌های مردم باید مورد توجه قرار گیرد.در صورت تاخیر در اجرای اوامر حضرت آقا مجبوریم از ظرفیت‌های دیگر قانونی‌مان استفاده کنیم و طرح سوال از رییس‌جمهور را در دستور کار قرار دهیم.

خبرگزاری ایسنا: نماینده مردم بهشهر و عضو کمیسیون عمران در مجلس شورای اسلامی از عدم اعلام وصول استیضاح وزیر آموزش و پرورش و وزیر نفت توسط هیات رییسه انتقاد کرد.

احمدعلی مقیمی در تذکر شفاهی خود در جلسه علنی مجلس اظهار کرد: ماه‌هاست تحقیق و تفحص و استیضاح وزیر آموزش و پرورش و وزیر نفت در دستور کار است اما هیات رییسه که برای اجرای آیین‌نامه سوگند یاد کرده آن را اعلام وصول نمی‌کند.

وی با گرامیداشت پیروزی مردم یمن، افزود: خدا را سپاسگزاریم که پیش‌بینی حضرت آقا تحقق پیدا کرد و بار دیگر بینی آل‌سعود به خاک مالیده شد.

نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی در تذکر دیگری خطاب به رییس‌جمهور، گفت: پیرو اوامر حضرت آقا مبنی بر اینکه چیز محرمانه‌ای نداریم انتشار فکت‌شیت ایرانی با قید فوریت برای جلوگیری از دغدغه و نگرانی‌های مردم باید مورد توجه قرار گیرد به ویژه اینکه اخیرا رییس‌جمهور روسیه هم فکت‌شیت آمریکا را مورد تایید قرار داده است.

مقیمی گفت: در صورت تاخیر در اجرای اوامر حضرت آقا مجبوریم از ظرفیت‌های دیگر قانونی‌مان استفاده کنیم و طرح سوال از رییس‌جمهور را در دستور کار قرار دهیم.

وی در بخش دیگری از تذکر خود اظهار کرد: پیرو نامه ۲۳ فروردین در خصوص عدم پرداخت یارانه شیر دامداران و عدم خرید مرغ از دامداران باید بگویم که قیمت تمام شده مرغ برای مرغداران ۴۸۰۰ تومان است در حالیکه امور دام ۳۷۰۰ آن را قیمت‌گذاری کرده و حالا آن را با قیمت ۳۵۰۰ هم نمی‌خرد؛ بنابراین برای تولیدکنندگان چه انگیزه‌ای وجود دارد زیرا عقل محاسبه‌گر اجازه نمی‌دهد تولیدکنندگان در وادی تولید قدم بردارند؛ بنابراین لازم است جهت جلوگیری از ورشکسته شدن آنها دولت اقدام جدی و سریع برای خرید مرغ از مرغداران انجام دهد.

نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی ابراز امیدواری کرد که رییس‌جمهور با سفر به مازندران منطقه آزاد بهشهر را با وسعت ۲۱۶۸ هکتار اعلام کند تا این هدیه‌ای برای مردم بهشهر باشد.

وی در تذکری به وزیر آموزش و پرورش خواستار رتبه‌بندی و پرداخت دیون معلمان شد و در تذکر دیگری به وزیر نیرو تامین آب شرب روستایی، احداث و ترمیم آب‌بندان‌ها و فاضلاب شهری بهشهر را نیز خواستار شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فرهنگی

      احسنت به این نماینده جسور و نترس انشاالله که همیشه موفق و موید باشی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        جدیدا از این ادمای جسور دوروبرمون زیاد شده!!!!والا!!!

    • شبنم

      فقط تو این شرایط همینا رو کم داریم که از داخل هم ضربه بزنن به مذاکرات . واقعا اینا نمیتونن درک کنن که اگه این فکت شیت رو منتشر کنن قبل از هر توافقی همون اسرائیل و هم پیماناش طوری اونو بررسی و تفسیر میکنن که امکان توافق بر طبق خواست وزیر امورخارجه و فکت شیت ایران به کلی از بین بره ؟؟!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج