۲۰۱۷۷
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

رکن آبادی:

۱۱ هزار موشک ایران آماده حمله به اسرائیل

سفیر ایران اظهار داشت: البته ایران کمترین احتمالات را هم جدی می گیرد. ما خود را آماده کرده ایم و هم اکنون ۱۱ هزار فروند موشک آماده شلیک به اسرائیل و مصالح آنها در جهان داریم.

مهر: سفیر جمهوری اسلامی ایران در بیروت در پاسخ به سؤالی تأکید کرد: رژیم صهیونیستی اگر واقعا بخواهد به تاسیسات هسته ای ایران حمله کند آن را بدون هیچ صحبت و موضعگیری قبلی انجام می دهد.

"غضنفر رکن آبادی" در پاسخ به سوال خبرنگار النشره لبنان درباره تهدیدات رژیم صهیونیستی علیه ایران گفت:مقامات تل آویو پیش از این "جرج بوش" رئیس جمهور آمریکا را درباره حمله به ایران در مهلتی دوهفته ای تهدید کرده بودند اما این تهدید هرگز عملی نشد.

در این نشست که در موسسه حکیم در منطقه سلطان ابراهیم بیروت برگزار شد، اظهار داشت: البته ایران کمترین احتمالات را هم جدی می گیرد. ما خود را آماده کرده ایم و هم اکنون ۱۱ هزار فروند موشک آماده شلیک به اسرائیل و مصالح آنها در جهان داریم.

سفیر ایران در بیروت افزود: ما در موضع دفاعی قرار داریم و اگر مورد حمله قرار بگیریم پاسخی سخت و دردناک به این حمله خواهیم داد.

رکن آبادی با اشاره به حمایت ایران از مطالبات بر حق مردمی در جهان تاکید کرد: اکثریت مردم سوریه اصلاحات به رهبری "بشار اسد" را قبول دارند و ایران نیز موضع اکثریت ملت سوریه را تایید می کند.

وی افزود: "رابرت فورد" سفیر آمریکا در سوریه پس از مخالفت اسد با این خواست اسرائیل که از مقاومت دوری گزیند و رئیس جمهور مادام العمر شود، مامور به سرنگونی نظام دمشق شد.

سفیر ایران در بیروت در پاسخ به سوال دیگری جناح اپوزیسیون در ایران را تنها ۲ درصد از ملت ۷۵ میلیونی ایران دانست و افزود: طی سال گذشته هیچ تظاهراتی از مخالفان در ایران برگزار نشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج