adexo3
۲۰۲۳۹
۱ نظر
۵۰۱۰
۱ نظر
۵۰۱۰
پ

عیدي ویژه آقای خاص به هوادارانش در روز انتشار «پرچم سفید»

محسن چاوشی برای اولین بار در تلویزیون

آلبوم جدید محسن چاوشی امروز صبح در حالی در بازار موسیقی کشور منتشر شد که در روزهای گذشته اتفاقات و حاشیه های فراوانی حول و حوش «پرچم سفید» به وجود آمده و هواداران این خواننده برای چشیدن دستپخت جدید چاوشی لحظه شماری می کردند.

محسن چاوشی برای اولین بار در تلویزیون

تماشا: آلبوم جدید محسن چاوشی امروز صبح در حالی در بازار موسیقی کشور منتشر شد که در روزهای گذشته اتفاقات و حاشیه های فراوانی حول و حوش «پرچم سفید» به وجود آمده و هواداران این خواننده برای چشیدن دستپخت جدید چاوشی لحظه شماری می کردند.

این آلبوم در سکوت کامل تهیه و تولید شد و بدون کوچک ترین تبلیغاتی به یک باره از اوایل هفته جاری پوستر چهاررنگش در فروشگاه های محصولات فرهنگی نصب شد تا اهالی موسیقی؛ انتشار «پرچم سفید» غافلگیر شوند. در اوج این جار و جنجال ها، محسن چاوشی در گفت و گو با «تماشا» از حضورش در تلویزیون برای اجرای ویژه برنامه سال تحویل برای شبکه 2 سیما خبر داد تا در فاصله کمی پس از خبر انتشار بی سر و صدای آلبومش، دومین غافلگیری او، مورد توجه جامعه موسیقی پاپ قرار گیرد.

محسن چاوشی برای اولین بار در تلویزیون

«پرچم سفید» پنجمین آلبوم چاوشی پس از، «یه شاخه نیلوفر»، «حریص»، «ژاکت» و «سنتوری» است که چاوشی آن را این بار با تیمی جدید تهیه و تولید کرده و برخلاف همیشه این بار هیچ دمویی از این آلبوم قبل از انتشار منتشر نشد تا هیچ کس از محتوای کلی آن تا لحظه انتشار خبری نداشته باشد.

آلبوم قبلی؟

خبرها و گزارش ها حاکی از آن بود که چاوشی آلبوم پرچم سید را از ادغام آلبوم «من خود آن سیزده ام» با چند قطعه جدید، تولید کرده است و قرار است در اختیار طرفدارانش قرار دهد. اما خود چاوشی با قاطعیت این خبر را تکذیب و انتشار آلبوم «من خود آن سیزده ام» در شهریور سال بعد خبر داد.


خبر ویژه

در حالی که پیش بینی می شد چاوشی با انتشار آلبومش مورد توجه رسانه ها قرار بگیرد و بازهم از دسترس خارج شود، این خواننده با روکردن یک آس دیگر برای هوادارانش نشان داد که چقدر در جلب توجه بازار مهارت دارد و می تواند نبض آن را در دست بگیرد.

چاوشی در گفت و گو با تماشا گفت: «احسان علیخانی شخصیت جالبی دارد و به همین دلیل تصمیم گرفته ام امسال در ویژه برنامه سال تحویلی که از شبکه 2 با اجرای این مجری پخش می شود حضور داشته باشم. تیتراژ اول و آخر این برنامه به عهده من است و می خواهم با دستی پر، هوادارانم را برای عید غافلگیر کنم».


تلویزیون؟

در سال های گذشته و در مراسم و برنامه های ویژه سال تحویل همه ساله شاهد حضور چهره های سرشناس پرطرفداری در تلویزیون بوده ایم که در برخی اوقات حتی به اجراهای زنده ستاره های پاپ (مثل اجرای زنده فرزاد فرزین، بهنام صفوی و علی اصحابی یا اجرای زنده بنیامین) نیز ختم می شد که با استقبال گسترده اهالی موسیقی رو به رو شد.

باید نشست و منتظر ماند که حضور محسن چاوشی برای اولین بار در تلویزیون و در تیتراژ برنامه سال تحویل چقدر می تواند مخاطبانش را پای شبکه ۲ سیما بنشاند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تکذیب شد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج