۱۹۲۲۳
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

آخرین جزئیات آلبوم های آخر سال، برای اولین بار در تماشا

سکوت چاوشی مشکوک است!

آخرین ماه سال هم مانند اردیبهشت معمولا از فصل های پرطرفدار انتشار آلبوم های موسیقی در بازار کشور است

سکوت چاوشی مشکوک است!

تماشا: آخرین ماه سال هم مانند اردیبهشت معمولا از فصل های پرطرفدار انتشار آلبوم های موسیقی در بازار کشور است که هنرمندان باتوجه به درپیش بودن عید نوروز با این حساب که مخاطبانشان در مسافرت های نوروزی و ایام تعطیل بیشتر وقت گوش کردن موسیقی دارند، آثار جدیدشان را در بازار موسیقی کشور منتشر می کنند.

سکوت چاوشی مشکوک است!

امسال و پس از ایام سوگواری محرم و صفر آلبوم «تصمیم» با صدای علی لهراسبی با جنجال های فراوان در بازار موسیقی کشور منتشر شد و آلبوم های فراوانی هم در صف انتشار هستند که در این گزارش سعی کرده ایم به صورت گذرا به تعدادی از آنها اشاره کنیم.

فرهاد جواهرکلام با «احساسی که دارم» بازگشت

سکوت چاوشی مشکوک است!

آخرین آلبومی که تا این لحظه در بازار موسیقی کشور منتشر شده آلبوم جدید فرهاد جواهرکلام با نام «احساسی که دارم» است. این خواننده در این باره و پس از انتشار آلبوم جدیدش گفت:

«اعتقاد دارم که این آلبوم یکی از متفاوت ترین کارهای چندساله اخیرم است. در این آلبوم اغلب آهنگسازی ها برعهده خودم بوده است و تنظیم ها را نیما وارسته و فرشاد فارسی انجام داده اند. همچنین از ترانه سراهای قطعات این آلبوم غیر از خودم، می توانم از مهشید کلاهدوز، علی صالحی و امیرابراهیم جلالیان نام ببرم. امیدوارم تغییراتی که انجام داده ام، به جذب مخاطبان بیشتری منجر شده باشد. به همین دلیل سعی کرده ام با افراد خوشنام تری به لحاظ حرفه ای ادامه بدهم. این افراد، حرفه ای تر از افرادی هستند که در آلبوم قبلی از آنها کمک گرفته ام».

«تو مال من من مال تو»، «منو به کی فروختی»، «راه ما از هم جدا شد» و «هنوز تو دنیای منی» عنوان برخی از قطعات این آلبوم هستند.


شلیک و آن «شیش و هشت» پرهیجان

سکوت چاوشی مشکوک است!

فرزاد فرزین این روزها به انتخاب اول بسیاری از کنسرت گذاران تبدیل شده و باتوجه به شوهای جالبی که در کنسرت هایش راه می اندازد، برنامه هایش طرفداران فراوانی دارد. او اخیرا برنامه ای را با حضور بیش از شش هزار نفر در کرمان روی صحنه برد که به دلیل درگیری بیش از حد رسانه ها به جشنواره موسیقی، اخبار مربوط به آن اجرا چندان در رسانه ها انتشار نیافت و به آن پرداخته نشد.

آلبوم جدید این خواننده «شلیک» نام دارد که قطعا دانستن جزئیاتی از آن خالی از لطف نیست. این آلبوم مولفه هایی دارد که قطعا آخر سال ۹۰ بازار موسیقی را می تواند به نام خود کند و رکوردها را جا به جا کند.

قطعاتی چون «بیا بیا»، «دوریت»، «می دونم» و یک قطعه شیش و هشت نقاط اوج این آلبوم است که شنیده ها حاکی از آن است که این قطعه به شدت مورد توجه موزیسین هایی که این آلبوم را شنیده اند قرار گرفته و گروه سازنده امید فراوانی به موفقیت آن دارند.

حضور بزرگانی چون کوشان حداد، انوش تقوی، یاحا کاشانی و مهران خالصی تیم سازنده این آلبوم را نیز به تیمی قوی و نام آشنا تبدیل کرده است.

غافلگیری بزرگ این آلبوم هم سورپرایز بزرگ فرزاد فرزین برای محسن یگانه و طرفدارانش است که قطعا جنجالی بزرگ را در بازار موسیقی کشور به راه خواهد انداخت. حیف که بیشتر نمی شود در مورد این غافلگیری توضیح داد و باید برای دیدن و شنیدن این اتفاق تا ۱۰ اسفند صبر کنید. شرکت صاحب امتیاز اثر قول این تاریخ را داده که آلبوم را در بازار موسیقی کشور منتشر کند. حالا اگر هم یکی دو روز با تاخیر این اتفاق افتاد، بگذارید به حساب مشکلات ناخواسته و فنی!


استاد ایرج، این همه سال بعد

سکوت چاوشی مشکوک است!

این خبر دو ماهی می شود که منتشر شده است: «ایرج پس از سال ها با آلبومی پاپ به بازار موسیقی کشور بازمی گردد». شوک خبر آنجایی است که در جزییات خبر آمده بود:

«اکثر قطعات این آلبوم در فضایی امروزی و ریتمیک ساخته و تولید شده و دو قطعه کوچه بازاری هم در انتهای آن گنجانده شده است».

ایرج برای انتخاب نام آلبومش یک فراخوان بزرگ نیز گذاشت که در این بین نام «قصه زندگی» با به دست آوردن بیشترین رای به عنوان نام این آلبوم انتخاب شد تا واکنش ها به این خبر بیشتر و بیشتر شود و اساتیدی چون همایون خرم و ناصر چشم آذر از انتشار این آلبوم ابراز خوشحالی کنند. این آلبوم هم طبق گفته تهیه کننده اش هفته دوم اسفند در بازار موسیقی منتشر خواهد شد.


سکوت مرموز محسن چاوشی

سکوت چاوشی مشکوک است!

آقای خاص بازهم در سکوتی مرموز فرورفته و بازهم درخواست های گفت و گو و مصاحبه را بی جواب گذاشته است. او حتی دیگر از آثار جدیدش هم خبری به رسانه ها نمی دهد تا علامت سوال ها نسبت به او بیشتر و بیشتر شود.

چاوشی دو هفته قبل یکباره در صفحات شخصی اش در اینترنت از انتشار آلبوم «پرچم سفید» آن هم به زودی خبر داد و دیگر هیچ مطلبی درمورد او و آلبومش به بیرون درز نکرده است.

سکوت این روزهای چاوشی نوید اتفاق بزرگی را می دهد و باتوجه به سابقه این خواننده در غافلگیرکردن همه، پیش بینی می شود آلبوم جدید او بدون هیچ سروصدایی و یکباره در بازار موسیقی کشور منتشر شود. آلبومی که این روزها همه وقت و انرژی چاوشی «هوم» را در استودیوی شخصی اش گرفته و می شود از آن به عنوان متفاوت ترین آلبوم این خواننده نام برد.


آخرین آلبوم سال

سکوت چاوشی مشکوک است!

«دل صدا» و «یه دنیا حرف» با حضور بزرگان پاپ آخرین آلبوم هایی هستند که در بازار موسیقی کشور منتشر خواهد شد. آلبوم «دل صدا» که ظاهرا مراسم بزرگی برای رونمایی آن هم در نظر گرفته شده، تا ۲۰ اسفند در بازار موسیقی خواهد بود و طراحی و بسته بندی منحصر به فرد آن هم مزید بر علت شده که روزشماری برای انتشار آن بیشتر و بیشتر شود.
این آلبوم از حضور بزرگانی چون فریدون اسرایی، چاوشی، فرزین، شهاب رمضان، بهنام صفوی، مهدی یغمایی و شاهد صادقپور بهره می برد و پیش بینی می شود با استقبال خوبی رو به رو شود.


آن ور سالی ها...

بزرگان زیادی در صف انتشار آلبوم هایشان در سال جدید هستند. اخبار ضد و نقیض فراوانی درباره آنها هم نقل محافل شده ولی با وجود این بازهم با قاطعیت نمی شود درباره آن آلبوم ها اظهارنظر کرد.

آلبوم های بنیامین، آریان، بابک جهانبخش، گروه سون، سیروان و ایمان قیاسی ازجمله آلبوم هایی هستند که نمی شود تاریخ درستی برای انتشار آنها ذکر کرد. ولی در خوش بینانه ترین حالت تا بهار سال آینده باید منتظر ورود آنها به بازار موسیقی کشور بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج