adexo3
۲۰۶۷۹۱
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

تخلف «چغامیش» را چه کسانی رقم زدند؟

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های سازمان میراث فرهنگی از تشکیل هیات ویژه رسیدگی به تخلفات اداری در زمینه تخلف چند تن از پرسنل میراث فرهنگی دزفول در خصوص صدور مجوز غیرقانونی تسطیح یکی از تپه‌های مجاور تپه چغامیش خبر داد.

اسدالله درویش‌امیری گفت: در پی تعرض به یکی از تپه‌های مجاور تپه باستانی چغامیش در استان خوزستان و حساسیت بالای مردم عزیز کشور معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری هیات ویژه نظارتی را به منظور بررسی‌های لازم و دقیق‌تر به خوزستان اعزام کرد.

وی گفت: پس از بررسی‌های دقیق‌تر مشخص شد متاسفانه چند تن از پرسنل میراث فرهنگی دزفول با سوءاستفاده از موقعیت شغلی و اداری با صدور مجوز غیرقانونی مرتکب تخلفاتی شده‌اند.

درویش‌امیری تاکید کرد: پرونده تخلفات این افراد به نماینده رییس سازمان در هیات‌های تخلفات اداری سازمان که مسؤولیت آن با معاونت امور مجلس، حقوقی و استان‌ها است تحویل شده و قرار است جلسه اضطراری هیات تخلفات اداری امروز پنج‌شنبه ۳۱ اردیبهشت ۹۴ تشکیل و با فوریت مورد رسیدگی قرار گیرد.

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های سازمان میراث فرهنگی خاطرنشان کرد: نتیجه این جلسه متعاقبا به اطلاع مردم شریف و علاقه‌مند به آثار تاریخی و فرهنگی خواهد رسید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج