adexo3
۲۱۰۷۰۲
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

پالت، باعث تعجب رهگذران شد

روز گذشته رهگذرانی که از حوالی خیابان شهریار می‌گذشتند با صف طولانی روبرو می‌شدند که از گیشه تالار وحدت تا پاساژ علاءالدین ادامه داشت.

ایلنا: روز گذشته رهگذرانی که از حوالی خیابان شهریار می‌گذشتند با صف طولانی روبرو می‌شدند که از گیشه تالار وحدت تا پاساژ علاءالدین ادامه داشت.

این صف، صف دانشجویانی بود که برای گرفتن بلیت دانشجویی کنسرت گروه پالت جمع شده بودند.

گروه پالت طی روزهای گذشته اعلام کرده بود که یک کنسرت خیریه برای دانشجویان اجرا خواهد کرد. کنسرتی که بلیطش ۲۵ هزار تومان بود و هر دانشجو با کارتش می‌توانست دو بلیط خریداری کند.

بلیت به همه نرسید و گروه پالت ۷۰۰ بلیت در گیشه فروخت که با توجه به خرید دو بلیت توسط هر دانشجو دیروز تنها ۳۵۰ نفر موفق به خرید بلیت شدند اما روابط عمومی پالت اعلام کرده که شماره تلفن بسیاری از دانشجویانی که بلیت نگرفتند، ثبت شده تا در کنسرت‌های آینده بلیت دانشجویی بگیرند.

تمام عواید این کنسرت خیریه، که شب گذشته اجرا شد به شورای کتاب کودک تقدیم می‌شود. در انتهای این برنامه گروه پالت اجرای آهنگ «هزار قصه» را به توران میرهادی بنیان‌گذار شورای کتاب کودک تقدیم کرد که این روزها در بستر بیماری‌ست.

شورای کتاب کودک سازمانی فرهنگی پژوهشی و غیردولتی است که پنجاه و سومین سال تاسیسش را پشت سر می‌گذارد. این سازمان در حوزه ادبیات کودک و نوجوان فعالیت کرده و اعضای آن نیروهایی داوطلب هستند. شورا درحال حاضر حدود ۷۰۰ عضو رسمی و وابسته دارد و هزینه‌های خود را از راه حق عضویت، حمایت‌های مردمی، اجرای پروژه‌های فرهنگی و حق التالیف فرهنگ‌نامه به دست می‌آورد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج