adexo3
۲۱۱۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

عقب‌افتاده‌ها مجوز ساخت هتل را جرم مي‌دانند

دفاع عجیب احمدي‌نژاد از بقایی

وي با تقدير از خدمات بقايي در سازمان ميراث فرهنگي اظهار داشت: از زماني كه بقايي به نهاد آمده، سيبل شده. اين خاصيت نهاد يا عبور از ميراث فرهنگي است. تقاص بايد پس بدهد. البته قبل از ايشان هم اين اتفاق افتاد.

رئيس‌جمهور با گلايه از انتشار اخباري درباره وجود برخي رانت‌ها در ارائه مجوز ساخت هتل گفت: به فردي براي ساخت هتل مجوز داده‌اند كه عده‌اي عقب‌افتاده اين را جرم تلقي مي‌كنند كه اگر جرم است ما به آن افتخار مي‌كنيم.

رسانه ها خبر داده اند که محمود احمدي‌نژاد رئيس جمهور طي سخناني در مراسم توديع و معارفه رؤساي قديم و جديد سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري اين سازمان را يكي از مهمترين سازمان‌هاي كشور خواند و با اشاره به انتشار اخباري كه در آن از وجود برخي رانت‌ها در ارائه مجوز ساخت هتل گله كرده و خاطرنشان داشت: به فردي براي ساخت هتل مجوز داده‌اند كه اين موضوع سند جرم شده در حالي كه در همه جاي دنيا براي ساخت هتل و تاسيسات زيربنايي تسهيلات داده و حمايت مي‌كنند تا گردشگري گسترش يابد اما عده‌اي عقب‌افتاده اين را جرم تلقي مي‌كنند كه اگر جرم است ما به آن افتخار مي‌كنيم.

وي درباره بقایی نیز گفت: از زماني كه بقايي به نهاد آمده، سيبل شده. اين خاصيت نهاد يا عبور از ميراث فرهنگي است. تقاص بايد پس بدهد. البته قبل از ايشان هم اين اتفاق افتاد. انشاءالله خدمات ايشان در حوزه معاونت اجرايي ومسئوليت‌هاي گوناگون به ملت عزيز و اسلام عزيز ادامه پيدا مي‌كند. فرد خدومي كه زندگي‌اش را براي تعالي اين سرزمين و خدمت به ملت ايران و فرهنگ انقلاب اسلامي گذاشته از خدمات و تحول كم نظير ايشان تشكر مي‌كنم.

احمدي‌نژاد تاكيد كرد: بدانيد بنده به عنوان كوچكترين ملت ايران تا روزي كه هستم مدافع مستحكم، ‌محكم و قاطع مجموع خدمات شما خواهم بود.

منبع : عصرایران
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج