۲۱۲۰۰
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

اگر پیامک گرفته اید، یارانه نمی گیرید

مقرر شده بود که مابه التفاوت یارانه نقدی برای اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها به حساب سرپرستان خانوارها واریز شود، اما مراجعه به بانک نشان داده است افرادی که پیامک انصراف از دریافت یارانه برای آنها ارسال شده بود، از فهرست دریافت کنندگان یارانه حذف شده اند.

اگر پیامک گرفته اید، یارانه نمی گیرید

هفت صبح: هنوز واکنش ها نسبت به دور اول ارسال پیامک انصراف از دریافت یارانه ها به برخی از کاربران پایان نیافته است که بسیاری از مشترکان پیامک های مجددی را با مضمون «آقای / خانم... نظر به تمکن مالی، لطفا جهت انصراف از دریافت یارانه، به سامانه Refahi.ir مراجعه نمایید». از سوی سازمان هدفمندی یارانه ها دریافت کرده اند که باتوجه به آن مرفه تشخیص داده شده و از همین رو مابه التفاوت 28 هزار تومانی به حساب آنها واریز نخواهد شد.

اگر پیامک گرفته اید، یارانه نمی گیرید

بنابر تصریح مسوولان، مقرر شده بود که مابه التفاوت یارانه نقدی برای اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها به حساب سرپرستان خانوارها واریز شود، اما مراجعه به بانک نشان داده است افرادی که پیامک انصراف از دریافت یارانه برای آنها ارسال شده بود، از فهرست دریافت کنندگان یارانه حذف شده اند.


شما مرفه هستید...

به این ترتیب مشخص شد که هرکس که پیش از این پیامکی دریافت کرده است مرفه محسوب شده و اقشار مرفه هم از دریافت یارانه فاز دوم محروم شده اند.

به گزارش ایسنا، بهروز مرادی در مقام رییس سازمان هدفمندسازی در سخنان خود به صراحت اعلام کرده است که براساس برداشت دولت اقشاری که درآمد بالاتری دارند، نیازی به یارانه ندارند و باتوجه به وضعیت درآمدی افراد، برای اقشار مرفه 28 هزار تومان مابه التفاوت یارانه مرحله اول و مرحله دوم واریز نشده است. البته بهروز مرادی در ادامه سخنان خود در تلویزیون اظهار داشت:

«دولت در این زمینه کاملا مطابق قانون عمل کرده و گزارش سه ماهه اول و شش ماهه مربوط به سال گذشته نیز به مجلس شورای اسلامی ارایه شده است.»

مرادی با اشاره به اینکه دولت تصمیم دارد، هدفمندی یارانه ها را در سه مرحله اجرایی کند، گفت:

«در مرحله اول حدود 75 میلیون نفر برای دریافت یارانه متقاضی شدند، اما با توجه به درخواست هایی که به افراد مرفه ارسال شد، پیش بینی می شود این تعداد در مرحله بعد کاهش یابد.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ye morafah hehe

      eeeeeeeeeeeee ma hamash khastim motavaze bashim nagim morafahim,s dadan,ghat kardan hala hame midonan ma morafahim.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج