۲۱۳۴۴
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

۵ سال مزاحمت اينترنتي با ارسال ایمیل تهدید آمیز

با تلاش كارآگاهان پليس فتا اصفهان، فردي كه مدت پنج سال با ارسال ايميل‌هاي تهديدآميز براي يكي از شهروندان مزاحمت ايجاد مي‌كرد، شناسايي و دستگير شد.

خبرگزاری ایسنا: با تلاش كارآگاهان پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات استان اصفهان، فردي كه مدت پنج سال با ارسال ايميل‌هاي تهديدآميز براي يكي از شهروندان مزاحمت ايجاد مي‌كرد، شناسايي و دستگير شد.

سرهنگ ستار خسروي با بيان اينكه يك ماه پيش يكي از شهروندان شكايتي مبني بر اينكه حدود پنج سال است فرد ناشناسي از طريق ارسال ايميل در اينترنت براي وي ايجاد مزاحمت مي‌كند گفت: شاكي در اظهارات خود عنوان كرد كه وي به اين ايميل‌ها توجهي نمي‌كرد تا اينكه اخيراً اين شخص با ارسال تصاوير خصوصي و خانوادگي او قصد اخاذي از وي را دارد.

وي افزود: با اظهارات شاكي پرونده كارآگاهان پليس فتاي استان با هماهنگي قضايي رسيدگي به پرونده را آ‌غاز و سرانجام با استفاده از يكسري اقدامات در اينترنت، مزاحم اينترنتي اين شهروند را كه جواني ۳۲ ساله بود شناسايي و در يك عمليات غافلگيرانه دستگير كردند.

وي با بيان اينكه مزاحم اينترنتي اهل و ساكن اصفهان و از اقوام نزديك فرد شاكي بود گفت: متهم در تحقيقات صورت گرفته هنگامي كه خود را در برابر ادله قانوني جمع‌آوري شده ديد صراحتاً به بزه انتسابي اقرار و انگيزه خود از اين عمل مجرمانه را خصومت شخصي با فرد شاكي عنوان كرد.

خسروي با بيان اينكه متهم همراه پرونده براي سير مراحل قانوني تحويل دادسرا شد گفت: نكته قابل توجه در رسيدگي به اين گونه پرونده‌ها معاشرت و روابط بي حد و مرز افراد در جمع‌هاي خانوادگي و فاميلي با يكديگر است كه بايد در نظر داشت اين رفتارهاي پرخطر زمينه‌ساز تحريك جوانان به خصوص افراد سست ايمان خواهد بود.

رييس پليس فتاي اصفهان در پايان به شهروندان توصيه كرد در صورت دريافت ايميل‌هايي با مضمون غيراخلاقي و تهديدآميز از پاسخ دادن به آنها خودداري كرده و بلافاصله موضوع را با پليس در ميان بگذارند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • آیدا

      عالی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج