اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۱۳۶۸۸
۲۵ نظر
۵۰۰۲
۲۵ نظر
۵۰۰۲
پ

یاسین رامین هم لب به سخن گشود

خوشحال هستم که بلاخره برای گردانندگان سایتهای مشرق و الف این فرصت را فراهم کردم که با کینه ورزی نسبت به همسرم و جامعه هنرمندان، رویای قلبی خودشان را در قالب تیتر "شناسنامه آمریکایی حق مسلم فرزندان ماست" منتشر کنند وبه تبلیغ گسترده آن بپردازند.

پارسینه: متن زیر را یاسین رامین، پسر معاون مطبوعاتی دوران احمدی نژاد در مورد حواشی مهناز افشار و تولد فرزندش به صورت اختصاصی ارسال کرده که در ادامه می خوانید: مینویسم؛ نه چون نوشته ها و نویسندگان اهمیتی دارند ،بلکه به پاسداشت حرمت وشعور خوانندگان.

خوشحال هستم که بلاخره برای گردانندگان سایتهای مشرق و الف این فرصت را فراهم کردم که با کینه ورزی نسبت به همسرم و جامعه هنرمندان، رویای قلبی خودشان را در قالب تیتر "شناسنامه آمریکایی حق مسلم فرزندان ماست" منتشر کنند وبه تبلیغ گسترده آن بپردازند.

هویت ایرانی قدمت ووقداستش به طول تاریخ است وبی نیاز است از دایه هایی که از روی ناچاری چون گزینه دیگری ندارند حامل شناسنامه ایرانی باشند. فراوان بوده و هستند کسانی که همه امکانات عالم برایشان فراهم بوده وباز مفتخر به هویت ایرانیشان مانده اند.تلاش بی وقفه در دو سال گذشته برای لکه دار کردن آوازه یک هنرمند محبوب که امروز به همه نقشهای ملی و فرا ملی اش، نقش یک مادر ایرانی را افزوده است، تنها سو استفاده از صبر، نجابت و بزرگواری نیست، بلکه خیانت آشکاربه فرهیختگی فرهنگی است.

نه فقط در حمایت از "مهناز افشار"، بلکه به احترام خانواده بزرگ هنرمندان ایرانی و بویژه برای رفع نگرانی از دوستداران پر شمارشان ، باید اعتراف کرد که اساس این دروغ پردازیها، جنگ روانی علیه هنرمندانی است که علیرغم همه فشارها، دل در گرو فرهنگ این مرز وبوم دارند و همتشان بر آوازه مام میهن استوار است و در همه جا به شناسنامه ایرانی خود مباهات می کنند؛ ترس ازشهرت و محبوبیت باعث شده در سالهای گذشته تلاش های بیشماری برای راندن هنرمندان و مشاهیر از این مرز وبوم صورت گیرد؛ فارغ از هر قضاوتی تک تکشان فرزندان این خاک بودند که قربت و غربت این سرما یه ها را باید کسی پاسخگوباشد.

اما من به همسر صبور و فرزند نازنینم وعده میدهم اجازه سلب هویت ایرانی شان را به هیچ بنی البشری نخواهم داد. هویتی که نه تنها به روی کاغذ است که بر جان و دل حک شده است!

"مهناز افشار" نه به آمریکا مهاجرت کرده است و نه اساسا فرزندی در آمریکا به دنیا آورده و نه هرگز برای خود یا فرزندش شناسنامه آمریکایی درخواست کرده است! دروغ گویی به منظور وارد کردن اتهامی چون "اقدام علیه منافع ملی"، ضدیت منتشر کنندگان با هویت انسانی خودشان است، پس تشریح اینکه حفظ صداقت در اطلاع رسانی مقدم برقضاوت افراد است، اطاله" درّ کلام" است؛ ومن به مخاطبان این سایتها صمیمانه پیشنهاد میکنم عمرگرانبهای خودشان را صرف کارهای مهمتری کنند واز لحظات حیاتشان لذت ببرند چرا که منتشرکنندگان ظاهرا نه منابع خبری واطلاع رسانی موثقی هستند، نه در تشویش اذهان عمومی و نشر اکاذیب حد اقل مدبرانه رفتار میکنند و نه حتی قابل اعتماد ظا هر می شوند.

این که منتشرکنندگان چرا در آستانه ی انتخابات مجلس این چنین تلاش میکنند برای مناصب حکومتی تعیین و تکلیف کنند بسیار جای تامل دارد ، اما امروز صورت مساله اصلی این ایام کشور رفع مشکلات اقتصادی مردم است و پیش کشیدن مسایل حاشیه ای زندگی خصوصی مشاهیر تلاشی عاجزانه برای انحراف افکار عمومی است ؛ به همین خاطراز سیاستمداران طراز اولی که خودشان، فرزندانشان و یا نوه هایشان شناسنامه آمریکایی یا انگلیسی دارند، دعوت میکنم جهت حفظ آرامش خودشان هم که شده فکری به حال وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم کنند تا حاشیه سازیهای واقعی دامن گیر خودشان نشود.

و در پایان به عنوان یک تبعه ایرانی از رییس جمهور محترم صمیمانه درخواست میکنم ضمن همه مشغله هایشان تدبیری برای حفظ حرمت اشخاص به ویژه در فضای رسانه ای بکنند چرا که پس از پایان دوره ، خود بیش از پیش درگیر آن خواهند شد. به امید روزی که نه تنها شناسنامه هایمان ایرانی باشد، بلکه خودمان شناسنامه ایران باشیم

یاسین رامین
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امیر

      حالا امریکا نه..... آلمان بلاخره ایران نبودین آقازاده

      پاسخ ها

      • خردادی

        چرا فرافکنی میکنی آقای رامین ؟ اینا رو به اونایی بگو که فکر میکنن خانمت آمریکا زایمان کرده .
        درصورتی که ایشون تو آلمان تشریف دارن نه آمریکا

    • اصفهاني

      يعني مابايد قبول كنيم كه همسرجان درخارج زايمان نكرده اند يا فقط قبول كنيم كه كشور مورد نظرآمريكا نبوده بلكه آلمان بوده است؟؟؟؟

    • بدون نام

      ناراحت نکنین طفلکو امریکا نبوده که آلمان بوده انقد بزرگش کردین. المان و ایرانم که نژاد اریایی دارن پس المان مساوی است با ایران و در نتیجه مهناز جون ایران زایمان کرده دیدید فقط یکم ریاضی بلد باشین حله

      پاسخ ها

      • بسی

        جوابیه شون تابلوتر از کارهاییه که می کنن واقعا من به عنوان یک شهروند میخام بدونم این اقا این همه پولو از کجا آورده!! کلا سه سال از من بزرگتره!!

    • reza

      آقای رامین ، اگه راست میگین نام بیمارستانی که مهنازتون اونجا زایمان کرده و اسکنی از شناسنامه نورسیده رو بزارید تا مردم ببینند و قضاوت کنند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        به شما چه ربطی داره که چیکار کردن اخه... واقعا که. با پول من و شما بوده مگه!!!!... بذاریم مردم زندیگشون رو بکنند!

      • مهدي

        رضا جون اين چه لحن حرف زدنيه؟
        خداييش از ده تا يك برعكس بشمار، وقتي آروم شدي اين كامنتي كه گذاشتي رو دوباره بخون...
        فقط ي جمله ام به اين آقاي رامين و خانم افشار" برادر من، خواهر من، كشش ندين! الان مهمترين وظيفه شما حفظ زندگيتونه.

    • پیمان

      رفع نگرانی از دوستاران پرشمارشان؟؟؟داداش واقعا به این حرف خودتم باور داری؟اقدام علیه امنیت ملی؟؟ اقا پسر چرا به خودتون امتیاز میدید الکی مقصر شما نیستید مقصر خبرکزاریهای ما هستند که امثال شمارو گنده میکنند

    • ایرانی

      المانی یا ایرانی...چه فرقی داره؟

      مهم اینه که واستون افت شخصیت داشت توی وطن خودتون به دنیا بیاد

      امثال شما ها هستند که وجه کشورمون را پایین میارن با این فکرهای غرب زده

    • بدون نام

      خداییش جایی که به نفعشون نیست استاد مغلطه کردنن...عجب رویی هم دارن

    • نازنین

      یعنی الان شما شناسنامه ایرانین؟!!! فکر می کنم اگر این حرفها را نزنین مردم هم چیزی نمی گن. بالاخره این زندگی شماست و دلتون اینظور خواسته، لازم هم نیست توجیه کنین!
      شاید هر کس دیگه ای امکانات شما رو داشت هم این کار رو می کرد ولی ادعای وطن پرستی از هر کسی بر نمی یاد
      مشاهیر دیگه چیه؟!!!
      به هر حال قدم نورسیده مبارک باشه براتون

    • بدون نام

      ملت به ما چه ربطی داره کجا به دنیا آوردن...بچه خودشونه اختیارشو داره...ول بدین دیگه!!!

      پاسخ ها

      • علي

        ما كه چيزي نگفتيم
        خودش داره بحث ميكنه

    • علي

      خدايا چيكار كنم از دست اين همه تضاد

    • بدون نام

      تقصیر این رسانه هاست که الکی شماهارو گنده می کنن وگرنه اصلا ادمهای مهمی نیستین بچه تونم هر جا دوست دارین به دنیا بیارید

      پاسخ ها

      • 1

        اشتباهی منفی دادم

      • بدون نام

        واقعا دمت گرم راست میگی

    • بدون نام

      آفرین
      خوشم امد از جوابیه ش

    • سایش

      عزیزم مبارک باشه قدم دختر گلت اصلا به کسی نباید ربطی داشته باشه بچه شما کجا به دنیا اومده عزیزم همه اینا بی کاری عزیزم بی کاری

    • فرهاد

      خداییش اگه خودتون پول داشتید این کار رو نمی کردید اقادارندگیو برازندگی دارندحالشو میبرن چون شما ندارین بو میده اخه بس کنید این چرت پرت میگید

    • سبا

      بابا شماها چقدر فضولید؟ چقدر تو زندگی دیگرون سرک میکشید؟ ولشون کنید ، شماها هم اگه میتونید برید خارج از کشور بچه تون رو بدنیا بیارید. دیگه الان دلیل همه گرونیها و مشکلات ما زایمان خانم افشار توی آلمان یا آمریکا یا هرجای دیگه است؟

    • بدون نام

      حسود هرگز نیاسود!

    • بدون نام

      آخه به ما چه که کجا بچه اشون به دنیا اومده...
      چرا این خاله زنک بازیهارو کنار نمیذترید.

    • فروغ

      یاسین رامین میدونه خودش تو پرونده سیاه اختلاس سه هزار میلیاردی نقش داره؟ برید تو اینترنت بخونین.. اینا جزو مفسد های اصلی بد بختی و تورم مردم اند.. بعد ادم بی تربیت و پ رو میگه برید اقتصاد رو حل کنید.. مردک اختلاس گر تویی و پدرت و اهل خاندانت
      شما ها باعث مشکلات مردمید.. مهناز افشار هم بی استعداد ترین بازیگریه که دیدم.. واقعا قابل ترحمید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج