اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۱۴۴۹۶
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

خاطره جهانگیری از خودروی رئیس اصلاحات

مهندس اسحاق جهانگیری، که امروز به عنوان معاون اول دولت تدبیر و امید شناخته می‌شود، یکی از فعال‌ترین اعضای هیات دولت در فضای مجازی است که بعضاً خاطرات و تصاویری از برنامه‌های خود منتشر می‌کند.

خاطره جهانگیری از خودروی رئیس اصلاحات





برترین ها: معاون اول حسن روحانی، اخیراً در صفحه شخصی خود در فیس بوک، مطالب و تصاویری از سفر اخیر خود به منطقه نفتی عسلویه در جنوب کشور در اختیار مخاطبان خود در فضای مجازی قرار داد.

به گزارش برترین ها، مهندس جهانگیری در پستی با عنوان: عسلویه، نگین خلیج فارس، ضمن بر شمردن قابلیت ها و ظرفیت‌های این منطقه نفت خیز جنوب کشور و تلاش دولت برای اتمام کلیه فازها تا سال ۱۳۹۶ خبر داد. وی همچنین به ارائه خاطره ای از زمان تصدی گری وزارت صنایع در دولت اصلاحات در سال‌های نه چندان دور اشاره کرد. جهانگیری نوشت:

خاطره جهانگیری از خودروی رئیس اصلاحات

پارس جنوبی بیانگر یک دوره پرشکوه و با عظمت تاریخی صنعت نفت ایران و یادگاری است از دوره اصلاحات. معروف است که در ابتدای کار که رئیس دولت اصلاحات در سفر به بوشهر از منطقه عسلویه بازدید کرد اتوموبیلشان در چاله‌های مسیر زمینگیر شد و به ناچار یکی از رانندگان محلی، خودروی رئیس جمهور سابق و همراهان را از چاله بیرون آورد و در ادامه هدایت خودرو را بر عهده گرفت. در دوره اصلاحات طی یک برنامه منسجم، پارس جنوبی به سمبلی غرورانگیز تبدیل شد و در همان زمان بود که برداشت روزانه گاز ما با برداشت قطر مساوی شد.

افسوس و دریغ که از فرصت ۸ ساله بعدی استفاده مناسبی نشد و ما به جایی رسیدیم که قطر دو برابر ما برداشت می‌کند. دولت تدبیر و امید از ابتدای کار با همت آقای دکتر روحانی و با مدیریت آقای مهندس زنگنه برنامه جامعی را برای اتمام همه فازهای پارس جنوبی آغاز کرد و بحمدالله توفیقات خوبی هم داشته‌اند. هفته گذشته که برای شرکت در برنامه آغاز پروژه مجموعه پالایشگاه‌های میعانات گازی سیراف به بوشهر و منطقه کنگان سفر داشتم پیمانکاران فازهای باقیمانده در جلسه خصوصی، از مدیریت خوب و برنامه ریزی وزارت نفت گفتند و افزودند که اگر مطالبات ما پرداخت شود قول می‌دهیم که تا پایان سال ۹۶ تمام فازهای باقیمانده را به بهره برداری برسانیم. در آن زمان است که برداشت ما و قطر مساوی و یا برداشت ما کمی بیشتر می‌شود.

پارس جنوبی متعلق به همه ملت ایران است؛

به لطف خدا در پرتو مدیریت و دانش ایرانی به بالندگی می‌رسد و با حمایت دولت و ارکان نظام به بار خواهد نشست.

به امید آن روز.

جهانگیری در جدیدترین پست خود، تصویری از چرخبال شخصی حامل وی و مهندس زنگنه، وزیر نفت را در کنار تصویری از منطقه نفتی عسلویه نشان داد که در زیر آمده است.

خاطره جهانگیری از خودروی رئیس اصلاحات

قابل ذکراست، صفحه شخصی جهانگیری در این شبکه اجتماعی از زمان روی کار آمدن حسن روحانی به عنوان رییس جمهور، راه اندازی شده است و تا کنون مطالب و تصاویر زیادی از حوزه کاری معاون اول رییس جمهور در اختیار کاربران ایرانی وب قرار گرفته است.

صفحه جهانگیری با ۵۲ هزار مخاطب، در نشانی.facebook.com/EshaqJhangiri در دسترس است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج