adexo3
۲۱۴۸۶۴
۳۰ نظر
۵۰۱۰
۳۰ نظر
۵۰۱۰
پ

ماجرای شکنجه دختر ۶ ساله زن هنرپیشه

هنرپیشه زن وقتی فهمید در غیاب او دخترک ۶ ساله‌اش از سوی خواهر ناتنی‌اش شکنجه می‌شود، شوکه شد.

روزنامه ایران: هنرپیشه زن وقتی فهمید در غیاب او دخترک ۶ ساله‌اش از سوی خواهر ناتنی‌اش شکنجه می‌شود، شوکه شد.

دخترک ۶ ساله درحالی که اشک از چشمانش جاری می‌شد پدرش را در آغوش گرفت و شروع به گریه کرد. مرد جوان گمان می‌کرد دلیل گریه‌های «دیانا» دلتنگی‌اش است و از اینکه دیگر با همسرش زندگی نمی‌کند بی‌تابی می‌کند و هنوز نتوانسته این موضوع را قبول کند.

پدر دلنگران وقتی به چشمان دخترک خیره شد و در کمال ناباوری چشمش به کبودی و ورم چشم دیانا افتاد از او خواست موضوع را تعریف کند دخترک که به هق هق افتاده بود اشک‌هایش را پاک کرد تا اینکه نگاه مرد به سوختگی دست دیانا افتاد. این مرد نمی‌توانست باور کند دخترکش شکنجه شده است به همین خاطر بلافاصله به کلانتری ۱۱۸ ستارخان رفت و موضوع را اطلاع داد. پدر دیانا کوچولو در اظهاراتش گفت: مدتی است که از همسرم که هنرپیشه است جدا شدم و او برای خودش یک زندگی تشکیل داده و با گرفتن حق سرپرستی دخترم در کنار شوهر و دختر ناتنی‌اش با هم زندگی می‌کنند.

روز ۱۹ خرداد ماه سال‌جاری برای دیدن دخترم رفتم که در کمال ناباوری با چهره کتک خورده دیانا روبه‌رو شدم این حادثه زمانی رخ داده که دیانا نزد مادرش بوده و به همین خاطر از همسر سابق و خانواده‌اش شکایت دارم چرا که آنها این بلا را سر دختر کوچولویم آورده‌اند. دیانا در آن خانه آرامش و امنیت روحی و جسمی ندارد. با ادعاهای این مرد بررسی‌های پلیسی برای رازگشایی از این پرونده آغاز شد.

تحقیقات نشان داد به دلیل اینکه مادر دیانا به خاطر بازیگری کمتر در خانه حضور دارد این حادثه برای دخترک رخ داده است. دختر ۶ ساله وقتی روبه‌روی کارشناسان قرار گرفت، گفت هر روز ساعت یک ظهر می‌خوابد و مادرش به خاطر کار خیلی به او توجهی نمی‌کند و او بیشتر وقتش را با خواهر ناتنی‌اش که از او بزرگتر است می‌گذراند. وی درباره سوختگی دستش نیز افزود: خواهرم با قاشق دستم را داغ کرده است و گفته نباید حرف بد بزنم اما او هیچ حرفی نزده که بد بوده باشد.

پدر دیانا نیز گفت: وقتی علت سوختگی دست دخترم را از همسر سابقم پرسیدم، شنیدم که دست دیانا با زغال سوخته است. در شاخه دیگری از تحقیقات نیز مشخص شد مادر دیانا به دلیل شغل بازیگری‌اش بیشتر وقتش را در بیرون از خانه می‌گذراند تا هزینه زندگی‌اش را فراهم کند و کنترلی بر رفتارهای بچه‌ها ندارد و همین امر باعث بی‌توجهی به تربیت و شرایط دخترش بوده است.

همچنین طلاق این زن و مرد مشکلات خیلی زیادی را برای آنها و دخترک بی‌گناه به وجود آورده است و همین غفلت و مشکلات تأثیرات مخربی روی روحیه دیانا گذاشته و شکنجه‌اش نیز نشان از این امر است و از آنجایی که دختران از پدر ناتنی هستند همین امر نیز یکی از علت‌های اصلی بروز چنین حوادث تلخی شده است.

با به دست آمدن این اطلاعات دیانا به پزشکی قانونی فرستاده شد. بنابر نظریه کارشناسان پزشکی قانونی مشخص شد، کبودی بالای چشم چپ کبودی بینی و جراحت پشت دست چپش مشهود است که در اثر اصابت جسم سخت در یک تا دو روز گذشته ایجاد شده است. بنابراین گزارش، زن بازیگر به همراه دختر ناتنی‌اش به شعبه اول بازپرسی دادسرای اطفال احضار شد تا درباره عملکرد شکنجه دیانا توضیح دهند. تحقیقات تکمیلی در این رابطه همچنان ادامه دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • asal

      عجب مادری ...
      البته اگه بشه اسمشو مادر گذاشت معلوم نیست حواسش کجاست ؟
      طفلک دختره ...

      پاسخ ها

      • مهسا

        حالا حتما توی سریالها نقش مادر دلسوز و مهربان رو بازی میکنه.

    • عدالت

      این مثلا مادر است، خاک عالم تو سرش کنند، احمق هنر پیشگی بخورد تو سرت .

      پاسخ ها

      • شیما

        خاک براش کمه عزیزم این مادرها باید بمیرن ..

    • مریم

      یعنی کی بوده؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!
      یا خبر ندین یا کامل بگین..........

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مثلاآبروداری میکنندنبایدآبروی هنرپیشه هابرده بشه

      • بدون نام

        اتفاقا باید اسمشون گفته بشه تا جوونا بدونند چ کسانی رو الگوی خود قرار میدن

      • بدون نام

        خاک تو سر اونائی که اینها را الگو قرار بدن

    • بدون نام

      میشه کمی بیشتر راهنمایی کنین.هنرپیشه کی بوده تو چه فیلمی بازی کرده دارم از فضولی میمیرم.لطفا

    • زهره

      متاسفم سرنوشت بچه های طلاق خیلی تلخ است اگر پیش ناپدری باشند اون بچه را شکنجه می کند اگر پیش نامادری اون بچه را شکنجه می کند. خاک بر سر مادری که به فکر بچه بینوا نیست. بچه را بدهید به من نمی گذارم آب تو دلش تکون بخوره

    • بدون نام

      ما تلاش میکنیم کار میکنیم که بچه هامون زندگی راحت داشته باشند نه اینکه بچه هامونو فدای راحتی خودمون بکنیم. واقعا که احمقه, با پدر بچه میموند و ادعاشو پایین می آورد بهتر از این وضعیت بچه بود.

      پاسخ ها

      • مریم

        اگراین دختردرکنارپدربانامادری بی عاطفه زندگی کنه آنوقت به جای مادرپدرزیرسوال بود،درهرحال پدرومادربایدبه خاطربچه هاازاختلاف ومنیت پرهیز کنند، وقتی والدین تحمل همدیگرندارند نبایدانتظاری بیجااز دیگران که اولیای واقعی فرزندنیستندداشت

    • بدون نام

      این فقط نمونه ای از هزاران بچه ی بی گناهه که دارن شکنجه میشن

    • بدون نام

      هميشه دو سوال بي پاسخ دارم اولا اينكه چرا اكثر هنر پيشه ها از هم جدا مي شوند و دو اينكه اي خداي مهربان چرا به انسانهاي پاك و با شعور بچه نمي دهي و به آدم هاي بي لياقت و بي بند و بار بچه مي دهي آخه اين بچه ها !!!!!!!!!!

    • خردادی

      برم سرچ کنم ببینم اسم دختر کدوم هنرپیشه دیاناست ^_^

      پاسخ ها

      • دیماه

        اسمش پیدا کردی حتما بهم بگو من منتظرم

    • بدون نام

      احتمالا مادرش داره عکس سلفی میگیره که عکس پروفایلش اپ تو دیت باشه!!

    • بدون نام

      خاك برسر اين زن كه اسم مقدس مادرو لكه دار كرده ننگ وشرم باد

    • sara

      کنار اینهمه توبیخ مادر یه فکری هم به حال خواهر ناتنی بکنید.معلومه مشکلات روحی زیادی داره که بچه ی 6 ساله رو شکنجه میده.بهش توجه نکنن چن سال دیگه میشه 1 قاتل مثل اینایی که هر روز خبرشونو میخونیم

      پاسخ ها

      • شیما

        آفرین .نکته خوبی گفتی

    • Leyla

      عجب مامانی من جای رییس دادگاه باشم حتما مامانه رو میفرستادم تو زندان آب خنک بخوره مثل بعضی از کشورهای اروپایی که تو اینجور مواقع اون شخص رو تنبیه هم میکنن

    • ججج

      بدبخت به بچه بخاطر پدرومادربی مسئولیت

    • ماکان

      لعنت بر ظالم

      و وای بر آن کسانی که در حق دیگران ظلم میکنند

    • مهدی

      خواهشااینجور قضاوت نکنین.ماکه خبرنداریم.شایدپدره دنبال بهانه ایه بچشو ازمادرش جداکنه.شایداصلا مادرش مجبوره کارکنه.شایدبابای بچه معتاده.ولی درکل بیچاره ب اون بچه وامثالش.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هر چی
        بچه ی 6 ساله چه گناهی کرده طفلک

    • بدون نام

      متاسفانه آمار طلاق بسیار بالا رفته خیلی زیاد هستند بچه های معصومی که قربانی اینجور رفتارهای وحشیانه می شوند. واقعاً باید یه فکری بحال این معضل بشه

    • ارسلان

      هنرپیشه ها کلا همینن. تو فیلمها نقش مادر فدارکارو بازی میکنن ولی در واقعیت همش بفکر اینن که الان عمل جراحی زیبایی جدید چی مد شده.

    • بدون نام

      همیشه این سوال مطرح است چرا حق حزانت فرزند با پدر است؟
      پدر چون در خانواده حق حاکمیت دارد هیچگاه اجازه نمی دهد فرزندش دچار این آسیبها شود بنده مواردی بسیار این چنینی را خوانده و یا شنیده ام
      حتی یک مورد در بستگان ما اتفاق افتاد که بعداز مرگ پدر ، مادر فرزند شیرخوارش را در تنهایی در منزل رها کرد تا از گرسنگی فوت کرد تا بتواند ازدواج مجدد انجام دهید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حزانت؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!

      • بدون نام

        کی گفته هیچگاه اجازه نمیدهد؟؟؟؟؟
        اتفاقا بیشتر آسیب های کودک هنگامی است که بچه پیش پدره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج