adexo3
۲۱۵۰۰۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

تخلفات گسترده در عرضه سهام‌ عدالت

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: تخلفات زیادی در سهام عدالت رخ داده است.

خبرگزاری فارس: حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد صبح امروز در جمع مردم دشتستان اظهار داشت: خدمات‌رسانی به مردم باید مهم‌ترین ماموریت مسئولان باشد و هیچ مسئولی نباید کم‌کاری و اهمالی داشته باشد.

وی افزود: پیگیری‌های زیادی برای بهبود خدمات‌رسانی به مردم در حوزه‌های مختلف به ویژه در حوزه بهداشت و درمان انجام داده‌ایم که جذب ۹۰ نفر پرستار برای بیمارستان ۱۷ شهریور و مجوز جذب ۲۱ پزشک متخصص برای بیمارستان شهید گنجی برازجان از این خدمات است.

نماینده مردم دشتستان در مجلس با اشاره به وضعیت سهام عدالت نیز خاطر نشان کرد: جلسات متعددی با وزیر اقتصاد گذاشته شد و جواب قانع‌کننده‌ای ارائه نشد و با بررسی مشخص شد که تخلفات زیادی در سهام عدالت رخ داده که بحث تحقیق و تفحص از سهام عدالت را در مجلس و کمیسیون مطرح کردم.

وی یادآور شد: عده‌ای در قبال سهام عدالت که متعلق به قشر ضعیف و کارگر جامعه است سوء‌استفاده‌های زیادی کرده‌اند و با طرح تحقیق و تفحص تا آخر راه را بررسی خواهم کرد تا هیچ حقی از مردم فقیر و مظلوم ضایع نشده باشد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس در ارتباط با تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی به پیمانی گفت: در دولت قبل تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی به قراردادی انجام شد ولی در دولت جدید اعتقاد به تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی وجود نداشته و قرارداد آنها را تغییر نمی‌دهند.

وی در ارتباط با مذاکرات هسته‌ای و نتایج آن نیز یادآور شد: شورای نگهبان قبول نکرد که یک تیم از نمایندگان مجلس در تیم مذاکره کننده حضور داشته باشد و تیم مذاکره کننده همه مطالب و موضوعات هسته‌ای را درمجلس برای نمایندگان مطرح نکرد در صورتی که همه دشمنان اسلام که در میز مذاکره حضور دارند از مفاد آن خبر دارند.

این مسئول تاکید کرد: اخیرا در کمیسیون امنیت ملی طرح حفظ دستاوردهای هسته‌ای و طرح یک‌جا برداشتن تحریم‌ها مطرح شد ولی نکته مهم این است که مشکل اصلی ما تحریم نیست اگر قرار است مذاکرات هسته‌ای نباشد و تحریم باشد پس همان بهتر که هسته‌ای باشد و تحریم هم باشد.

وی عدم مدیریت صحیح را یکی از مشکلات اقتصادی کشور بیان کرد و گفت: طرح تامین اعتبارات و تامین منابع جایگزین نفت را در مجلس مطرح کرده‌ام که طرح خوبی است ولی تاکنون مورد موافقت قرار نگرفته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج