adexo3
۲۱۵۱۵۵
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

چین چهار میلیون خانوار میلیونر دارد

براساس یک تحقیق مشخص شد که چین چهار میلیون خانواده میلیونر تا ۲۰۱۴ دارد که پس از آمریکا دومین جمعیت میلیونرهای جهان را در خود جای داده است.

خبرگزاری ایسنا: براساس یک تحقیق مشخص شد که چین چهار میلیون خانواده میلیونر تا ۲۰۱۴ دارد که پس از آمریکا دومین جمعیت میلیونرهای جهان را در خود جای داده است.

موسسه رایزنی بوستون مستقر در آمریکا در گزارشی آورد، یک میلیون میلیونر جدید در سال ۲۰۱۴ در چین به جمع میلیونرهای این کشور پیوسته‌اند که بالاترین میزان در جهان محسوب می‌شود. آمریکا هفت میلیون خانوار میلیونر در سال ۲۰۱۴ داشت و بیشترین تعداد در جهان است. همچنین ژاپن با یک میلیون در مقام سوم قرار دارد. رشد ثروت خصوصی در چین بیشتر به خاطر سرمایه‌گذاری‌ها در سهام و مایملک محلی است.

در ادامه این گزارش آمده است: در چین ۱۰۳۷ خانواده با درآمد خالص بیش از ۱۰۰ میلیون دلار زندگی می‌کنند که البته یک پنجم ۵۲۰۱ خانواده آمریکایی است اما رتبه دوم میلیونرهای جهان را کسب می‌کند.

این شکاف درآمدی در پرجمعیت‌ترین کشور جهان نگران کننده است. تحلیل‌گران میگویند فساد دولتی مرتبط با کنترل دولت بر اقتصاد، صنایع تحت انحصار دولت و فقدان امنیت اجتماعی برای کارگران مهاجر از دلایل نابرابری درآمد در چین است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج