۲۱۵۶۲۳
۱۰ نظر
۵۰۰۳
۱۰ نظر
۵۰۰۳
پ

احسان علیخانی: دیگر توان جنگیدن ندارم

علیخانی گفت: برنامه ما یکسری مخاطب دارد که با علاقه این برنامه را دنبال می کند، بخشی از مخاطبان از ما خوششان نمی آید ولی برنامه را نگاه می کنند و یک دسته سوم هم هستند که نه از ما خوششان می آید و نه برنامه را نگاه می کنند و البته باید بگویم که همه برای ما عزیز و محترم هستند. من هم دیگر نا و توان جنگیدن ندارم.

خبرگزاری فارس: علی رغم تاکید شبکه سه سیما بر آغاز پخش برنامه «ماه عسل» از یک روز جلوتر از ماه مبارک رمضان، اولین قسمت این برنامه تلویزیونی روز پنجشنبه و هم زمان با اولین روز ماه رمضان روی آنتن رفت. البته در این باره نیز احسان علیخانی مجری برنامه هیچ توضیح و اشاره ای نداشت.

تیتراژ ابتدایی برنامه با صدای امیرعلی بهادری آغاز شد و حضور مردم به همراه چهره های هنری نظیر پژمان بازغی و دخترش، سپند امیرسلیمانی، هادی کاظمی، مهدی ماهانی و ... از نکات قابل توجه این تیتراژ بود.

در ادامه نیز احسان علیخانی برنامه را آغاز کرد و ضمن تاکید بر گذر ۱۰ ساله این برنامه، به مخاطبان گفت که اگر اتفاقی در این برنامه روی داده به خاطر حضور گرم آنها بوده است.

وی پس از پخش تیتراژ سال گذشته برنامه با صدای زنده یاد مرتضی پاشایی گفت: امسال تصمیم بگیریم که دیگر ناظر و دانای کل نباشیم و درباره آنچه اتفاق می افتد به سادگی و راحتی قضاوت نکنیم.

وی ادامه داد: برنامه ما یکسری مخاطب دارد که با علاقه این برنامه را دنبال می کند، بخشی از مخاطبان از ما خوششان نمی آید ولی برنامه را نگاه می کنند و یک دسته سوم هم هستند که نه از ما خوششان می آید و نه برنامه را نگاه می کنند و البته باید بگویم که همه برای ما عزیز و محترم هستند. من هم دیگر نا و توان جنگیدن ندارم چون میخواهم به برنامه برسم و برنامه دیگر برایم زمانی برای پرداختن به حواشی را نمی دهد.

در ادامه هم علیخانی نزد حدود ۱۰ مهمان حاضر در استودیو رفت و ماجرای اولین قسمت برنامه که مربوط به پریدن یک جوان از تراس خانه شان برای اثبات عشقش به دختر مورد علاقه اش بود، روایت شد.

ماجرایی که به سرعت در فضای مجازی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و علی رغم اینکه علیخانی در طول برنامه با متلک های مختلف و تلویحی اقدام پسر جوان را زیر سئوال برد، به سرعت طنزهایی برای اولین قسمت از برنامه ماه عسل ساخته شد.

ضمن اینکه مخاطب به کارکرد اصلی حضور سایر مهمانان در برنامه پی نبرد و بیشتر روی قصه زوج جوان تمرکز شد.

از نکات قابل توجه دیگر دکور برنامه بود که سازندگان تلاش کرده بودند فضای یک کهکشان را برای مخاطب تداعی کنند که البته بازتاب و انعکاس بیش از حد نور پرژکتورها روی دکور سطح زمین تاثیرگذاری مطلوب آن را از بین برده بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد

      چرت و پرت
      ماه زهر اسم برنامش کی زاشت بهتر بود اصلا دپرس میشی اینو ببینی

      پاسخ ها

      • کارشناس هنری

        چقدر بی ادب هستی شما. مشکل دارین نگاش نکنید .کلا ایرانی جماعت همینه

    • بدون نام

      توانشم داشته باشی به ما نمیخوری

    • بدون نام

      اصلا برنامه خوبی نیست ،خیلی تکراری و بی مزه

    • سلمان

      با پخش خندوانه همزمان با ماه عسل مخاطبان ماه عسل امسال پايين اومدن، و امسال مردم قبل از افطار با خندوانه سرگرم هستن نه ماه عسل ديگه.

    • محمدرضا

      خدا رو شکر امسال یه برنامه خوب مثل خندوانه سرکار اومد تا مردم با ماه عسل دچار افسردگی مفرط نشن دست رامبد جوان درد نکنه باسه برنامش:-))
      مزخرف ترین برنامه ای که دیدم همین ماه عسله مهمونای ساختگی برنامه های سفارشی و البته مهم تر مجری ریا کار باعث میشه برنامه خراب بشه دو ساعت ماتم خونش نشون میده آخرش میگه ماهتون عسل!!!!!!!

    • حسام

      به نظر من که ماه عسل برنامه خیلی خوبیه.برعکس خندوانه مهماناش ساختگی است با اون پسر(نیم)که مزخرف بازی میکنه یعنی چی الکی میخندن

    • مریم

      برنامه ماه عسل بی نظیر همه چیزش چون که پیداست اقای علیخانی با همکارانشون خیلی زحمت میکشن اقای علیخانی برنامه ما ه عسل بیشتراز اون چیزی ک فکر میکنید طرفدار داره احساس میکنم تمام خنده های اقای رامبد جوان الکیه ظاهریه

    • fatemeh

      باعرض خسته نباشیدبه اقای علیخانی وباتمنای عاقبت بخیری برای ایشان. ...ودوستانشان بابت برنامه ی بسیار خوب وعالی ک دارن هرسال اجرامیکنن ...بابت نظرات دوستان درهر زمینه نسبت ب کارتان هرچند ک قابل تحمل نیستنداز خدامیخوام بهتون تحمل وصبر روبدهدشمابکارتان ادامه بدهید...چون مردم اگرپیامبر بودن بازم ازکارخداایرادمیگرفتن.

    • سید علیرضا

      باسلام برنامه ی خیلی خوبی است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج