۲۱۵۶۲۵
۸ نظر
۵۰۰۱
۸ نظر
۵۰۰۱
پ

«رادیو هفت» از تلویزیون رفت

عوامل برنامه «رادیو هفت» با انتشار متنی در صفحه سایت رسمی خود اعلام کردند که ادامه ساخت «رادیو هفت» با شرایط فعلی امکان‌پذیر نیست.

خبرگزاری ایسنا: عوامل برنامه «رادیو هفت» با انتشار متنی در صفحه سایت رسمی خود اعلام کردند که ادامه ساخت «رادیو هفت» با شرایط فعلی امکان‌پذیر نیست.

متن این یادداشت بدین شرح است:

«به نام خدا

خانم‌ها، آقایان

اعضای محترم خانواده بزرگ «رادیو هفت» در سراسر ایران و جهان، سلام و درود بر شما. ضمن آرزوی بهترین‌ها برای شما همراهان گرامی که در پنج سال گذشته همواره بیننده «رادیو هفت» بوده‌اید، به اطلاع می‌رساند که به دنبال تغییرات جدید در فضای شبکه آموزش و پس از تلاش‌های فراوان برای رسیدن به تعامل دو جانبه میان سازندگان برنامه و تصمیم‌گیرندگان، متأسفانه این تلاش‌ها به توافق منجر نشد.

همچنین میزان درخواستی به صورتی بود که ساختار «رادیو هفت» از شکل همیشگی خود خارج می‌شد و این نه به نفع شبکه بود و نه با سلیقه مخاطب فهیم همخوانی داشت؛لذا ضمن درک مصالح جدید سیما و با احترام به میلیون‌ها مخاطبی که هر شب به میهمانی آرامش و اندیشه می‌آمدند اعلام می‌داریم که ادامه ساخت «رادیو هفت» با شرایط فعلی امکان‌پذیر نمی‌باشد.

بدون شک بزرگ‌ترین افتخار ما جلب نظر میلیون‌ها بیننده‌ای بود که در سراسر ایران و جهان رسانه ملی را برای تماشا انتخاب می‌کردند و امیدواریم که این رابطه همچنان و به زودی از طریقی دیگر ادامه پیدا کند.

با احترام و قبولی طاعات و عبادات گروه سازندگان «رادیو هفت».»

هر چند مدیر شبکه آموزش پیش از این در گفت‌وگویی با خبرنگار ایسنا توضیحاتی را درباره تعویق و ساخت سری جدید برنامه «رادیو هفت» عنوان کرده بود اما این امر محقق نشد.

مدیر شبکه آموزش همچنین عنوان کرده بود که «رادیو هفت» یکی از پرمخاطب‌ترین برنامه‌های تلویزیونی است که سال‌هاست پخش شده و مخاطبان هنوز آن را پیگیری می‌کنند اما طبیعی است که برنامه «رادیو هفت» نیز همچون سایر برنامه‌ها باید با مأموریت شبکه گام بردارد و استثناء وجود ندارد.

بر اساس این گزارش پیش از این اعلام شده بود که برنامه «رادیو هفت» از ۱۶ خرداد ماه به روی آنتن می‌رود با این تفاوت که روزهای شنبه تا چهارشنبه به صورت تولیدی و روز پنج‌شنبه با توجه به میزان بالای مشارکت مخاطبان با برنامه به شکل زنده پخش خواهد شد. همچنین قرار بود این برنامه با توجه به رویکرد شبکه آموزش فضای آموزشی به خود بگیرد اما به نظر سازندگان این برنامه ساختار «رادیو هفت» از شکل همیشگی خود خارج می‌شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اينها خودشون مخاطبهاي تلويزيون را دفع ميكنند بعد ميگن چرا ماهواره

    • بدون نام

      حیف این برنامه خوب و وزین است که کلا قطع شود .حالا که مسولان شبکه اموزش به نظر مردم احترام نمی گذارند خوب است اقای ضابطیان به فکر ادامه برنامه در شبکه ای دیگر باشند اسم برنامه مهم نیست مهم محتوای ان است اقای ضابطیان خسته نباشید دلهای طرفداران برنامه تان با شماست

    • بدون نام

      خیلی حیف میشود .ایا واقعا راهی برای ادامه برنامه وجود دارد ؟ میشود دوباره گزینه ها را بررسی کنند ؟
      شاید به توافق برسند این حق بینندگانی است که مشتاقانه منتظر این برنامه میباشند.

    • بدون نام

      نشد مردم از یه چیزی استقبال کنن بعد جلوشو نگیر
      واقعا متاسفم

    • بدون نام

      الان 45 دقیقه هست نشستم دارم زار زار برای رفتن رادیو 7عزیزم گریه میکنم...خیلیاتون میگید حالا یه برنامه تموم شده گریه داره؟در جواب چنین افرادی باید بگم بله داره!رادیو7خانواده ی من بود ارامشم بود قسمتی از زندگیم بود کل زندگیم رو عوض کرد اگه از شماها خانوادتون رو می گرفتن چیکار می کردید؟؟؟3ماه صبر کردم،برای برگشتنشون کلی دعا کردم نذر کردم...اینم شد آخرش...واقعا برای مسولین متاسفم...فقط برای اینکه یه برنامه ی الکی دیگه موفق تر بشه باید ارامش رو از ما رادیو هفتیا می گرفتید؟؟؟....اقای ضابطیان و آقای صوفی عزیز درسته که متاسفانه این برنامه تموم شد ولی کل عوامل برنانه رادیو هفت داخل چیزی که سمت چپ سینه ی ما مخاطب های رادیو هفت می تپه جا دارن...ما هیچ وقت شما و برنامه ی فوق العادتون رو فراموش نمی کنیم...شما با برنامتون خیلی چیز هارو بهمون یاد دادید ...دلمون بیشتر از اون چیزی که فکر میکنیددتنگ میشه...بهترین چیز هارو براتون آرزو می کنم...امیدوارم باز شما و تک تک مجری های خوب برنامتون رو دوباره داخل یه برنامه ی دیگه ببینیم...

    • بدون نام

      واقعا تنها برنامه ای بود که در شبکه ایران نگاه می کردم زورکی مردم را هل می دهند تا ماهواره نگاه کنند

    • بدون نام

      يعني شد اين رسانه ميلي يه كار درست انجام بده؟؟

    • کوروش

      اگه قرار باشه هرکسی ساز خودشو بزنه سنگ رو سنگ بند نمیشه
      من خودم مخاطب برنامه بودم خوب بود ولی جاش شبکه آموزش نبود چون هیچ نکته آموزشی نداشت
      این مدل برنامه بیشتر به درد شبکه ای پر مخاطب تر و از نظر موضوعی گسترده تر میخوره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج