adexo3
۲۱۸۳۳
۲ نظر
۵۰۱۴
۲ نظر
۵۰۱۴
پ

پاسخ رسمي بانک مرکزي به هکر فراري

ناصر حکیمی در پی ادعای اینکه برخی از شهروندان مدعی هستند حساب‌های بانکی آنها خالی شده است، گفت: با قاطعیت می گویم که رصد تراکنش‌های موجود نشان می دهد که تا به این لحظه از هیچ حسابی هیچ پولی برداشت نشده است.

خبرگزاري مهر: مدیر اداره نظام‌های پرداخت بانک مرکزی ضمن پاسخ به ادعاهای جدید هکر ۳ میلیون کارت بانکی که گفته بود با تغییر رمز، مشکل امنیتی کارتها حل نمی‌شود، گفت: تا این لحظه هیچ پولی از حساب‌های بانکی مردم برداشت نشده است.

ناصر حکیمی در پی ادعای اینکه برخی از شهروندان مدعی هستند حساب‌های بانکی آنها خالی شده است، گفت: با قاطعیت می گویم که رصد تراکنش‌های موجود نشان می دهد که تا به این لحظه از هیچ حسابی هیچ پولی برداشت نشده است.

مدیر اداره نظامهای پرداخت بانک مرکزی افزود: چنانچه افرادی هستند که برای آنها ابهامی در این خصوص وجود دارد، به بخش اداره نظام‌های پرداخت بانک مرکزی گزارش کرده و اطلاع دهند تا مورد بررسی قرار گیرد.

وی در پاسخ به ادعای "خسرو زارع فرید" مدیر فناوری شرکت "ف.ا" که مدعی شده بود تغییر رمز کارتهای بانکی مشکلی را حل نمی کند، هر وقت کارت را با رمز جدید رویPOS این شرکت کشیدید، هم رمز شما و هم اطلاعات کارت شما یک جایی ثبت می‌شود، پس تنها تغییر رمز عبور، مشکلی را حل نمی کند، گفت: این فرد مولفه های لازم را در اختیار ندارد.

حکیمی با تاکید بر اینکه ادعای این فرد واقعی نیست، تصریح کرد: برای برداشت پولی از حسابی باید مولفه های لازم از جمله اینکه حداقل کارت بانکی، رمز اول و دوم و cvv۲ کارت را در اختیار داشته باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • م

      در همه جای دنیا رمز در POS همان لحظه وارد شدن Encrypt میشه و فرستاده میشه.ولی در ایران چون امکانات سخت افزاری این کار رو توی POS ها قرار ندادن، رمز وارد شده عیناً به Server فرستاده می شه و اونجا Encryp میشه این یعنی نشت اطلاعات از سوراخی به بزرگی یه سیاه چاله.
      از آقای خسرو زارع فرید که یک هکر کلاه سفید هستند به خاطر این کارشان تشکر می کنم تا بلکه مسئولین یه تکونی به خودشون بدن.

    • ناصر

      ناصر حکیمی گفت: با قاطعیت می گویم که رصد تراکنش‌های موجود نشان می دهد که تا به این لحظه از هیچ حسابی هیچ پولی برداشت نشده است.
      ببینم پس این چند روز بانکها تعطیل بودند که هیچ پولی! از هیچ حسابی ! برداشت نشده است؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج