۲۱۸۷۴۵
۵ نظر
۵۰۰۲
۵ نظر
۵۰۰۲
پ

مذاکرات حساس شد، «ظریف» در راه ایران

مسئول امور رسانه‌ای تیم مذاکره کننده کشورمان گفت: دکتر ظریف مطابق با برنامه از پیش تعیین شده، یکشنبه شب به تهران عزیمت کرده و پس از یک روز حضور در تهران به وین باز خواهدگشت.

خبرگزاری ایسنا: مسئول امور رسانه‌ای تیم مذاکره کننده کشورمان گفت: وزرای خارجه دو کشور ایران و آمریکا پس از دیدارهای خود، دستورالعمل های لازم در خصوص چگونگی ادامه کار بر روی متن و جزئیات آن را به تیم‌های خود دادند.

وی ادامه داد: دکتر ظریف مطابق با برنامه از پیش تعیین شده، یکشنبه شب به تهران عزیمت کرده و پس از یک روز حضور در تهران به وین باز خواهدگشت.

همچنین، تیم مذاکراتی به ریاست معاونان در وین حضور داشته و روند کار بر روی متن دنبال خواهد شد.

مسئول امور رسانه‌ای تیم ایران گفت: همانطور که از قبل گفته شده بود که ممکن است در صورت نیاز به وقت بیشتر برای کار بر روی متن توافق، مذاکرات پس از مهلت دهم تیر ادامه یابد اکنون با توجه به اینکه هنوز کارهای بسیاری‌ وجود دارد، هیات‌ها پس از روز ۱۰ تیر نیز در وین باقی مانده و به مذاکرات برای دستیابی به یک توافق جامع خوب ادامه خواهند داد.

بر اساس تاکید وی همچنان هیچ اراده و هیچ بحثی در خصوص تمدید بلندمدت‌تر مذاکرات وجود ندارد.

فابیوس وزیر خارجه فرانسه امشب برای میزبانی اجلاس محیط زیست به نیویورک می‌رود و فلیپ هاموند و فدریکا موگرینی نیز به پایتخت‌هایشان باز می‌گردند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • kami

      خداکنه همه موافقت کنند و توافق حال شه

    • بدون نام

      آقا من نمی فهمم ! اگه قرار یک روز یا یک هفته مذاکرات تمدید بشه بعد به نتیجه برسند چرا یک روز و یا یک هفته زودتر مذاکرات را شروع نکردند که سر موقع تمام کنند ؟!

      پاسخ ها

      • ahmad

        مثل این میمونه شما برنامه ریزی کردی برای مسافرت به شهری که کلا 3 ساعت در راهی و میگویی من 3 ساعت دیگر خواهم رسید اما در راه اتفاقاتی می افتد پیش بینی نشده و شما دو روز بعد میرسی خب در حین کار هزاران مشکل پیش میاد به ناچار تمدید میشه

    • جاوید

      مذاکرات تمدید میشه شک نکنید.هنوز آمریکا به هدفش نرسیده چون رهبری و مردم برنامه های اونها رو به هم ریختن .مثل اینکه توافق لوزان توافق اصلی بوده و محدودیت شدید هسته ای ،پذیرش بازرسی های شدید نظامی و بازجویی از دانشمندان در این توافق جای داشته .ولی الان این گزینه ها خط قرمز اعلام شد و برنامه های آمریکا نقش بر آب شد .ظریف هم الان اومدن کسب تکلیف کنن چون ایشون اختیار تام ندارن و فقط مجری اوامر هستند و باید با مشورت رئیس جمهور و هاشمی عمل کنن.

    • بدون نام

      خدا یار و یاور ظزیف و هیئت همراهش باشد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج