adexo3
۲۲۱۹۶۳
۳ نظر
۵۰۰۸
۳ نظر
۵۰۰۸
پ

عکس: شهربازیِ جنگ با دشمن در مشهد

همزمان با برگزاری نمایشگاه قرآن و عترت سازمان فرهنگی شهرداری مشهد اقدام به برپایی غرفه ای به نام شهربازی مقاومت کرده است که کودکان و نوجوانان را با انواع روش‌های جنگ سخت و جنگ نرم و راههای مقابله با آنها آشنا کند.

خبرگزاری فرارو: سازمان فرهنگی هنری شهرداری مشهد هدف از شهربازی قرآن و مقاومت را آشنایی نوجوانان پسر با مفاهیم و آموزه‌های مقاومت و جهاد، مبانی عزت و دفاع مقدس و مبارزه با نماد‌های صهیونیسم، آل سعود و آمریکا عنوان کرده است.

در قسمت‌های مختلف شهربازی قرآن و مقاومت، نوجوانان پسر با شعار مقاومت، مراحل هفت‌گانه‌ای را در کنار راهنمایی عمو روحانی‌ها طی می‌کنند و در هر یک از این مراحل با یکی از واژه‌های مقاومت و دفاع عزتمندانه که برگرفته از قرآن است، آشنا می‌شوند.

پسران نوجوان در گروه‌های ۱۰ تا ۱۵ نفره بعد از بر تن کردن لباس مخصوص جنگ و درگیری فرضی، قبل از ورود به فضای پارک عکس یادگاری دسته جمعی می‌گیرند که تا پایان برنامه آماده شده و به آنان اهدا می‌شود.

در ابتدای ورود به پارک، بچه‌ها وارد اتاق قرآن شده و آیاتی از کلام الله مجید را در فضایی آرام و به همراه عمو روحانی تلاوت می‌کنند و در ادامه مراحل بازی که کاملا مطابق با فضای بازی‌های روزانه پسران است آغاز و با دشمن فرضی وارد نبرد می‌شوند.

عبور از مین و سیم خاردار، درگیری با شیطان، اتاق مقاومت، پیمان با شهدا و خیمه معرفت از دیگر بخش‌های شهربازی قرآن و مقاومت است که در طول این مراحل واژه‌های مقاومت به صورت صوت در فضا پخش می‌شود.

جنگ نرم، دشمن‌شناسی، مقاومت نرم، مقاومت عملیاتی و سخت، آشنایی با مفاهیم مقاومت و دفاع در برابر دشمن از دیدگاه قرآن و اهل بیت(ع) و آشنایی با شهدا از دیگر موضوعاتی است که نوجوانان پسر در این شهربازی با آن آشنا می‌شوند و عموروحانی‌ها به سؤالات آنان پاسخ می‌دهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خخخخخ

    • siavash

      سعی کنید از طریق فرهنگی بچه های مردم رو بسازید

    • رضا

      ذهن و فکر بچه 8-9 ساله رو برای جنگ نرم و مواقع بحرانی پرورش بدید برادران نه "سلاح"

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج