اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۲۲۳۳۵
۲ نظر
۵۰۰۶
۲ نظر
۵۰۰۶
پ

بدترین رانندگان تاکسی در جهان

رانندگان تاکسی در کوالالامپور به عنوان بدترین رانندگان تاکسی جهان معرفی شدند.

خبرگزاری ایسنا: رانندگان تاکسی در کوالالامپور به عنوان بدترین رانندگان تاکسی جهان معرفی شدند.

یک وب‌سایت انگلیسی که به مقایسه خدمات تاکسیرانی در شهرهای مختلف جهان شهرت دارد، با انتشار نتایج تازه‌ترین نظرسنجی خود اعلام کرد که رانندگان تاکسی کوالالامپور در صدر فهرست بدترین رانندگان تاکسی جهان قرار گرفته‌اند.

این وب‌سایت در تشریح رانندگان تاکسی در کوالالامپور نوشته است که این رانندگان به "گرفتن کرایه بیش از حد" و "طولانی‌تر کردن مسیرها" شهرت دارند.

این وب‌سایت در همین حال عنوان کرده است که رانندگان تاکسی در کوالالامپور به رغم اینکه باید از تاکسی‌متر استفاده کنند، از این کار امتناع می‌کنند.

این وب‌سایت به توریست‌ها در کوالالامپور توصیه کرده است که سوار بر تاکسی‌هایی که از تاکسی‌متر استفاده نمی‌کنند، نشوند و منتظر تاکسی دیگری باشند.

قدیمی‌ بودن تاکسی‌ها در کوالالامپور و شرایط بد نگهداری آنها نیز یکی دیگر از دلایلی است که رانندگان تاکسی کوالالامپور را در صدر بدترین‌ها در جهان قرار داده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • آریابان

      اگر ملاک "بدترین بودن " تاکسی اینه ، باید بدونن که " تاکسی ایرانی" ضمن اینکه با داشتن ، روشن بودن و استفاده از تاکسیمترکاملا و از بیخ و بن بیگانه !!!! است ، در عین حال باز هم باید بدونند که تاکسی ایرانی عبارتست از :
      یک وسیلۀ نقلیۀ بسیارکوچک !!!! عمومی که بجای یک مسافر، 4 مسافر را (تا چند سال پیش 5 نفر !!! را) ، از هر نقطه !!!! که مسیر راننده است ، به انتهای مسیر مستقیم و بدون پیچ و خم و بدون ورود به خیابونهای کوچک (کوچه که جای خود دارد !!!!) حمل میکند و به عبارت بهتر این خودروی سواری تاکسی-نما !!!! را باید در ردیف نوادگانی !!!! از خاندان اتوبوس و مینی بوس شهری دسته بندی کرد؛

    • آريا

      سلام منم مدتي در كولالامپور بودم البته اكثر رانندگان تاكسي مليت هندي دارند و خودرو هاي تاكسي غالبا پرتون هست
      و از تاكسي متر استفاده ميكنند در بعضي از اوقات كه ترافيك سنگين است از مسير هاي خلوت تَر استفاده ميكنند كه طبيعي است كه مسافر و زمان بيشتر ميشه .ولي مردم كمتر از تاكسي استفاده ميكنند و قالبا از منو ريل استفاده ميكنند كه هر كجاي شهر بروي يك رينگت بني هزار تومان هزينه داره و خيلي منظم و خوب سرويس ميدن
      البته هندو ها خيلي كثيف و بي كلاس هستن و اين موضوع ربطي به ماله اي ها نداره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج