اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۲۳۷۹۴
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

کاهش نسبی دما در نیمه شمالی

مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع هواشناسی از بارش باران و رگبار پراکنده در برخی نقاط کشور خبر داد و گفت: امشب دمای هوا در سواحل دریای خزر کاهش نسبی خواهد داشت.

خبرگزاری مهر: احد وظیفه در گفتگویی با بیان این مطلب افزود: امشب در سواحل دریای خزر، اردبیل، شهرهای شمالی آذربایجان‌ و ارتفاعات مرکزی البرز، ابرناکی، بارش باران، گاهی با رعد و برق و وزش باد و کاهش نسبی دما پیش بینی می‌شود که شدت بارش ها در استان گیلان خواهد بود.

به گفته وی، روز سه شنبه بارش ها با شدت کمتری در سواحل دریای خزر و ارتفاعات شرقی البرز ادامه دارد و دریای خزر طی دو روز آینده مواجه خواهد بود.

مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع هواشناسی اظهار داشت: همچنین طی ۲ روز آینده برخی مناطق دامنه های زاگرس مرکزی، جنوب سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان، هرمزگان و شرق فارس افزایش ابر و در ساعات بعدازظهر و اوایل شب رگبار باران گاهی با رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود.

وظیفه تصریح کرد: روز چهارشنبه تنها در سواحل دریای خزر، ارتفاعات مرکزی البرز و ارتفاعات مرکزی زاگرس بارش پراکنده رخ می دهد.

وی افزود: طی سه روز آینده در برخی از مناطق شرق کشور وزش باد و گرد و خاک رخ خواهد داد که این وضعیت روز چهارشنبه در شمال سیستان و بلوچستان به ویژه در منطقه زابل تشدید می شود. همچنین در این روز با افزایش سرعت وزش باد شرقی در جنوب سمنان، کاهش دید افقی و کیفیت هوا در استان های قم، مرکزی، شمال اصفهان و جنوب تهران پیش بینی می شود.

وظیفه یادآور شد: فردا آسمان تهران نیمه ابری در بعدازظهر همراه با وزش باد و در ارتفاعات بارش پراکنده است. بیشینه و کمینه دمای پایتخت همانند امروز به ترتیب برابر ۳۸ و ۲۷ درجه سانتیگراد بالای صفر خواهد بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج