adexo3
۲۲۷۳۱
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

توهین به مقامات توسط یک دانشجو در فیس بوک

معاونت اجتماعی و الکترونیک پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات ناجا (فتا) از دستگیری گرداننده سایتی که مطالب توهین آمیز علیه مسئولان نظام منتشر می‌کرد، خبر داد.

خبرگزاری فارس: معاونت اجتماعی و الکترونیک پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات ناجا (فتا) از دستگیری گرداننده سایتی که مطالب توهین آمیز علیه مسئولان نظام منتشر می‌کرد، خبر داد.

سرگرد سیروس دالوند رئیس پلیس فتا کیش اظهار داشت: ماموران این پلیس حین رصد شبکه‌های مجازی یک صفحه اهانت‌آمیز علیه برخی از مسئولان نظام را پیدا کردند که این اقدام برابر قوانین جرم تلقی شده و کارشناسان و متخصصان با جدیت تمام نسبت به بررسی و شناسایی عامل ایجاد کننده این صفحه که در فیس بوک ساخته شده بود اقدام کردند و پس از ساعت‌ها کار تیمی و تخصصی فردی که این صفحه را ایجاد کرده بود شناسایی و دستگیر کردند.

وی ادامه داد: فرد دستگیر شده از دانشجویان یکی از دانشگاه‌های معروف دولتی است که در ابتداء منکر این جرم شد، ولی با توجه به اسناد و مدارکی که از وی بدست آمده بود به جرم خود اعتراف کرد.

معاونت اجتماعی پلیس فتا ناجا نیز اعلام داشت: با توانایی کارشناسان و متخصصان این پلیس و اشراف کامل آنها در محیط‌هایی نظیر شبکه‌های اجتماعی، پلیس فتا با کسانی که در این فضا اقدام به اهانت به مسئولان سعی در انحراف افکار عمومی می‌کنند برخورد قاطع و قانونی خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج