اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۲۳۷۵
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

اگر یاهو از شما رمز ایمیل خواست، ندهید!

ین عده با دریافت ایمیل‌هایی از طرف سرویس یاهو که البته یک صفحه کاملا طراحی شده به سبک صفحات یاهو بوده، درخواستی مبنی بر ارسال رمز سرویس ایمیل جهت به روز کردن دریافت کرده بودند.

خبرآنلاین: «اخیرا کلاهبرداران با ارسال یک صفحه کاملا طراحی شده به سبک صفحات یاهو به پزشکان و افراد تحصیل کرده، درخواستی مبنی بر ارسال رمز سرویس ایمیل جهت به روز کردن ارسال می‌کنند و پس از دریافت رمز ایمیل، اقدام به کلاهبرداری کرده و پولها را به مکزیک و کاستاریکا انتقال می‌دهند.»

در ماه‌های اخیر تعداد زیادی شکایت از طرف پزشکان و اساتید دانشگاه‌ و همچنین دانشجویان دوره دکترا ثبت شده است که متاسفانه تمام این موارد مربوط به سرقت رمز ایمیل‌های سرویس یاهو است.

این عده با دریافت ایمیل‌هایی از طرف سرویس یاهو که البته یک صفحه کاملا طراحی شده به سبک صفحات یاهو بوده، درخواستی مبنی بر ارسال رمز سرویس ایمیل جهت به روز کردن دریافت کرده بودند.

تمامی این افراد با قرار دادن رمز خود به این سرویس غیر حقیقی، سبب شدند تا کلاهبرداران پشت این صفحه مجازی با تغییر رمز ایمیل این عده سبب ایجاد كلاهبرداری شوند.

کلاهبرداران با بدست آوردن رمز ایمیل افراد شاکی، موفق به دستیابی به لیست تماس‌ها و مکاتبات آنها شده بودند و از طریق ارسال ایمیلي با مضمون ارسال کمک مالی به دوستان و آشنایان فرد قربانی، آنها را فریب می‌دادند که در بیشتر موارد آشنایان فرد شاکی با ارسال مبلغ به شماره حساب ارسال شده فریب این نوع کلاهبرداری را می‌خوردند.

کارشناسان و متخصصان پلیس فتا موفق به شناسایی محل انتقال پول‌ها در کشور مکزیک و همچنین کاستاریکا شدند.

مشابه چنین مواردی را اخیرا پلیس فتا به مردم و قشر تحصیل کرده اعلام کرده بود که متاسفانه به دلیل عدم توجه هموطنان بخصوص قشر تحصیلکرده، دوباره چنین کلاهبرداری‌‌‌هایی شکل گرفته است.

هیچ یک از سرویس دهنده‌های ایمیل جهت تغییرات و آپدیت سرورها و سرویس‌های خود از شما درخواست ارسال رمز نمی‌کنند و مراقب باشید که فریب چنین کلاهبرداری‌هایی را نخورید.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • kimiya

      سلام میخوام رمز ایمیلمو عوض کنم اما هر چی امتحان میکنم میزنه رمز شما ضعیف است خواهش میکنم کمکم کنید حتی میخواستم ایمیل جدید بسازم اما نمیشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج