اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۳۳۴۳۰
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

روایت وزیر دولت اصلاحات از گیوتین اصولگرایان!

وزیر کشور دولت اصلاحات در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه «عده‌ای می‌گویند که برای مجلس خبرگان خواب آشفته دیده شده است؛ چرا این اظهارات بیان می‌شود؟»، گفت: انتخابات عرصه اظهارات متناقض است. اینکه عده‌ای در مورد خبرگان رهبری اینگونه اظهارنظر می‌کنند زیاد مهم نیست. در خود اردوگاه اصولگرایان آقای لاریجانی را با همان گیوتینی می‌زنند که اصلاح‌طلبان را می‌زنند.

خبرگزاری آنا: حجت‌الاسلام سید عبدالواحد موسوی‌لاری، عضو شورای مرکزی مجمع روحانیون مبارز و وزیر کشور دولت اصلاحات در دیدار با جمعی از فعالان سیاسی استان فارس اظهار کرد: یک عده‌ای با مجموعه رسانه‌ای تلاش می‌کنند اصلاحات‌هراسی به راه بیندازند و چهره‌ای از اصلاحات بسازند که اگر بیاید چه می‌شود.

وی در بخشی از این نشست در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه «عده‌ای می‌گویند که برای مجلس خبرگان خواب آشفته دیده شده است؛ چرا این اظهارات بیان می‌شود؟»، گفت: انتخابات عرصه اظهارات متناقض است. اینکه عده‌ای در مورد خبرگان رهبری اینگونه اظهارنظر می‌کنند زیاد مهم نیست. در خود اردوگاه اصولگرایان آقای لاریجانی را با همان گیوتینی می‌زنند که اصلاح‌طلبان را می‌زنند.

عضو شورای مرکزی مجمع روحانیون مبارز گفت: اصولگراها تلاش می‌کنند بگویند هشت سال دولت قبل ربطی به ما ندارد؛ در حالی که آن زمان از همه ظرفیت‌های دینی، مرجعیت و حتی دعای امام زمان(عج) برای حمایت از دولت خرج کردند.

الان اصولگراها می‌گویند که دولت قبل از ما نیست چون کارنامه قابل دفاعی ندارد. وی اظهار کرد: حالا چه کسی است که بگوید درآمد افسانه‌ای نفت در این سال‌ها چقدر تبدیل به زیرساخت‌ها شده است؟ ما نمی‌خواهیم سیاه‌نمایی کنیم اما این واقعیت است و باید به آن توجه کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج