۲۳۵۱۱
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

حاشیه‌سفر احمدی‌نژاد به خراسان رضوی

احمدی نژاد: ۶ ماهه دنیا آمدی که عجله داری

رئیس جمهور در شهرستان جوین در پاسخ به سؤال یکی از حاضران در ورزشگاه که اشتیاق شدیدی برای صحبت با رئیس جمهور داشت، گفت: عزیز من اینقدر فریاد نزن وگرنه صدای شما هم مثل صدای من می‌گیرد شما مثل اینکه ۶ ماهه به دنیا آمدی که اینقدر عجله داری.

خبرگزاری فارس: رییس جمهور در پاسخ به درخواست مردم نوده برای شهرستان شدن نوده گفت: شما باید کسری جمعیت خود را جبران کنید. ماشاءالله قدیمی‌ها خیلی بهتر از شما در این باره کار می‌کردند.

حضور محمود احمدی‌نژاد در بین مردم ۳ شهرستان جوین، خوشاب و همچنین فیروزه با حاشیه‌های جالبی همراه بود که ذکر برخی از آنها خالی از لطف نیست.

* برخلاف سایر سفرهای استانی رئیس جمهور ،احمدی نژاد در سفر به شهرستان های خوشاب و جوین ارتباط نزدیک‌تری با مردم داشت به گونه‌ای که رئیس جمهور برای شنیدن برخی درخواست‌های مردم به هیئت همراه خود دستور می‌داد تا هرطور که شده به آنان میکروفونی برای صحبت کردن برسانند.

* در شهرستان خوشاب زمانی که مردم نوده از رئیس جمهور تقاضا کردند که تبدیل به شهر شوند، احمدی‌نژاد جمعیت آنان را سؤال کرد که مردم نوده به وی گفتند جمعیت آنها ۴ هزار و ۸۰۰ هزار نفر است. رئیس جمهور نیز در پاسخ به این سؤال گفت :شما باید کسری جمعیت خود را جبران کنید. ماشاءالله قدیمی‌ها خیلی بهتر از شما در این باره کار می‌کردند و اگر آنها بودند جمعیت را به سرعت افزایش می‌دادند تا به شهر تبدیل شوند.

* احمدی‌نژاد در شهرستان جوین در پاسخ به درخواست‌های بی شمار مردم گفت: ماشاءالله این لیست آنقدر دراز است که اگر ما تا مشهد هم پیاده بدویم به ته آن نخواهیم رسید.

* احمدی‌نژاد در پاسخ به مردم شهرستان جوین که از آنان تقاضای ورزشگاه می‌کرد، گفت: باید برای شما سالن ورزشی ساخت چرا که شما تماشاگر نیستید، ماشاءالله تمام مردم استان خراسان ورزشکار هستند.

* در هنگام سخنرانی رئیس جمهور در شهرستان جوین عده‌‌ای از مردم از سازمان منابع طبیعی گله داشتند و با این لفظ فریاد می‌زدند که منابع طبیعی پدر مردم را در آورده است و احمدی‌نژاد به مردم گفت که هیچکس نمی‌تواند پدر مردم را در بیاورد و ما نیز اجازه چنین کاری را به کسی نمی‌دهیم.

*‌رئیس جمهور در پاسخ به درخواست مردم یکی از شهرستان‌ها برای دو بانده کردن راه ارتباطی خود گفت: یک باند به تنهایی پدر یک مملکت را در می‌آورد، حالا شما از ما یک دو بانده‌اش را می‌خواهید. ببینید که چه‌ها می‌کند.

* رئیس جمهور در جمع مردم شهرستان خوشاب که خواستار دو سالن ورزشی ویژه زنان و مردان بودند، گفت: انشاءالله ما یک سالن ورزشی تأسیس می‌کنیم و مردان این شهر آنقدر مهربان خواهند بود که سهم خود را برای ورزش به زنان و دختران می‌دهند تا آنان بتوانند ورزش کنند.

* رئیس جمهور در شهرستان جوین در پاسخ به سؤال یکی از حاضران در ورزشگاه که اشتیاق شدیدی برای صحبت با رئیس جمهور داشت، گفت: عزیز من اینقدر فریاد نزن وگرنه صدای شما هم مثل صدای من می‌گیرد شما مثل اینکه ۶ ماهه به دنیا آمدی که اینقدر عجله داری.

* در طول سخنرانی رئیس جمهور عده‌ای زیادی از کودکان خواستار دیدار با رئیس جمهور بودند که اغلب آنها نیز در پایان سخنرانی موفق می‌شدند که با احمدی‌نژاد دیدار کنند.

* احمدی‌نژاد در طول سخنرانی های خود،بسیاری از اعضای هیئت همراه را برای گرفتن نظرات مردم به میان جمعیت می‌فرستاد که بسیاری از آنها به دلیل ازدحام جمعیت موفق نمی‌شدند خود را به موقع به هلیکوپترها به شهر بعدی برسانند.

گردش مالی ۷۵ میلیارد تومانی در شرکتی که مدیرعاملش خواب بود

مدیرعامل شرکت الیت انزلی در حالی که نه دسته چکی امضا کرده و نه هیچ کار جدی در شرکت کرده باشد ۷۵ میلیارد تومان شرکتش گردش مالی داشته است.

آقای "د" مدیرعامل شرکت الیت انزلی عصر امروز در دهمین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده فساد مالی در دفاع از کیفرخواست قرائت شده خطاب به قاضی دادگاه گفت: من بیگناهم.

وی افزود: من در شرکت آریا ترخیص کار بودم و به علت سرعت عملم از من خوششان آمد و من را به انزلی منتقل کردند. یک روز آقای "ب" که دوست من بود به من گفت: می خواهیم برای واردات چوب از منطقه نزلی اقدام کنیم. آنها اسم شرکت را الیت گذاشتند تا با اسم خارجی با توجه به تحریمها مشکل نداشته باشیم.

بعدش رفتند کلی لوازم برای دفتر در مجتمع ونوس بندر انزلی خریدند که هنوز یخچال دفتر روشن نشده است.

متهم پرونده گفت: رفتند با امضای من کلی سیاهه و فاکتور ثبت کردند. خانم "ز" می گفت من مدارک را می دادم به آقای ش و یک ساعته تحویل می گرفتم. به خدا نه من دخالتی داشتم نه دسته چکی داشتم و هیچ حقوقی هم نگرفتم. دستم را روی قرآن می گذارم که خبر نداشتم.

مدیرعامل شرکت الیت گفت: یک روز ما را بردند اهواز برای همایش وقتی کارخانه را دیدم دهانم باز ماند. من حتی یک نقطه برای این شرکت کار انجام ندادم. ولی هم مدیرعامل بودم و هم رئیس هیئت مدیره.

قاضی گفت: آیا این شرکت در این پرونده مسئول است یا نه؟

متهم گفت: ۸ ماه زندان بودم. بچه ۸ ساله من فکر می کرد من مردم. ولی مقصر من نیستم هر چند شرکت متهم است.

فراهانی نماینده دادستان در جایگاه قرار گرفت و گفت: کشورهای خارجی که می خواهند ایران را تحریم کنند که با اسم الیت گول نمی خوردند. همچنین مدیران شرکت الیت آگاهانه همکاری داشتند.

سپس وکیل متهم در جایگاه قرار گرفت و گفت: موکل من از خانواده مذهبی است و تنها کارش ترخیص کار بوده است. ایشان می گوید تمام مسئله من از دوستی من با آقای "ب" بوده است. الان تمام اموال خانواده موکلم روی هوا رفته و موکلم گفته اگر امضای من جایی درج شده است مطمئن باشید جعل شده است. آیا موکل من می دانسته این جرم دارد در شرکت رخ می دهد و ساکت باشد در حالی که این عقلانی نیست. موکل نمی دانسته کجا به نام شرکت حساب باز شده است.

قاضی گفت: آیا هیئت مدیره مسئول ۷۵ میلیارد گردش مالی است؟

وکیل گفت: اینها همه اسم است و هیئت مدیره وجود خارجی نداشته است. هیچ اختیار و عملکردی نداشتند. موکل من اصلا نیاز مالی هم نداشته است. فقط بر حسب اعتمادی که داشته این حرکت را انجام داده است. وقتی موکلم در یک همایشی در شرکت آریا حضور داشته با دیدن امام جمعه و استاندار در این مراسم قطعا اعتماد کرده است.

متهم دوباره در جایگاه قرار گرفت و گفت: در بانک تات و سرمایه و مسکن بی حساب برای ما حساب بازکردند. این را پیگیری کنید. من دسته چکها را امضا نکردم.

در انتها وکیل متهم گفت: از دادگاه تقاضا دارم حکم برائت موکلم را بصادر کند.


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج