اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۳۵۹۹
۵۰۲۴
۵۰۲۴
پ

انتقاد یک مجری از طرح تفکیک مجریان تلویزیون

در تلويزيون ما ابتداي انقلاب اسلامي همواره مقرراتي آمد و رفت داشته است كه بر پايه‌ي دين سليقه‌يي مديران بوده است نه بر پايه احكام خالص‌ الهي و اسلام؛ از اين دست است منع حضور و ظهور با لباس آستين كوتاه در تابستان يا مورد اخير يعني نشست يك زن و مرد در صحنه يك برنامه!

خبرگزاری ایسنا: علي درستكار درباره‌ي اجراي طرح تفكيك مجريان زن و مرد در گفت‌وگوهاي تلويزيوني، اظهار كرد: مجري و ميهماني كه از جنس مخالف باشند، قرار نيست در تلويزيون جمهوري اسلامي به گونه‌اي غيرعادي، غيرشرعي، غيراخلاقي و حتي غيرعرفي برخورد كنند؛ اينكه چنين دستوراتي چه مي‌شود كه ساخته مي‌شود و به دنبال آن هم در رسانه‌اي مانند اين ها موضوع مي‌شود، سوال‌هايي است كه برايم به وجود مي‌آيد.

مجري و كارشناس برنامه‌ي گفت‌وگو محور «اين‌ شب‌ها» با بيان اينكه البته تا به امروز ابلاغيه‌ي رسمي براي اجراي اين طرح فرستاده نشده است، خاطرنشان كرد: در تلويزيون ما ابتداي انقلاب اسلامي همواره مقرراتي آمد و رفت داشته است كه بر پايه‌ي دين سليقه‌يي مديران بوده است نه بر پايه احكام خالص‌ الهي و اسلام؛ از اين دست است منع حضور و ظهور با لباس آستين كوتاه در تابستان يا مورد اخير يعني نشست يك زن و مرد در صحنه يك برنامه!

انتقاد یک مجری از طرح تفکیک مجریان تلویزیون

وي ادامه داد: نمي‌دانم واقعا اگر پيامبر اسلام (ص) امروز حضور داشتند چنين حكمي مي‌دادند؟! شايد هم مديران كنوني صادركننده‌ي چنين ابلاغ‌هايي خود را تا اين حد آگاه از نظرات صاحب دين مي‌دانند! با اين جمع‌بندي به نظر مي‌رسد با توجه به اسلامي كه صدا و سيما دارد، دستور عجيب و غريبي نباشد، اما اگر بر اساس اسلام محمد بن عبدالله باشد، دستوري مغاير با آن است.

درستكار در پايان گفت‌وگوي خود گفت: نه تنها اين دستور در مقام عمل به برنامه لطمه‌ مي‌زند بلكه تقريبا هر نوع رفتاري كه خلاف عرف و هنجار اجتماعي يك جامعه باشد و روي هر يك از رسانه‌ها از طرف مخاطبان مشاهده شود به ارتباط آن رسانه با جامعه لطمه حتمي و نسبي مي‌زند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج