اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۳۷۵۲
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

«آتش بازی» سامان مقدم با ستاره ها

اگر چند روز دیگر شنیدید که سامان مقدم با بهرام رادان، محمدرضا گلزار، امین حیایی، شهاب حسینی، حامد بهداد و خیلی های دیگر برای بازی در سریال آتش بازی صحبت کرده تا مبادا فرصت همکاری با او را از دست دهد، اصلا تعجب نکنید.

«آتش بازی» سامان مقدم با ستاره ها

تماشا: یکی دو سالی هست که فیلم های پرستاره مد شده اند. آخرین نمونه اکران شده اش هم مورد عجیب «نارنجی پوش» بود که داریوش مهرجویی نصف سینمای ایران را در فیلمش دور هم جمع کرده بود.

این اواخر هم مسعود ده نمکی در گوشه و کنار درباره آخرین ساخته اش یعنی «رسوایی» گفته که می خواهد پرستاره ترین فیلم کارنامه اش را بسازد. اما گویا این اپیدمی به شبکه نمایش خانگی هم رسیده.

بعد از دو فصل «قلب یخی» که بازیگران درجه یک و دو به واسطه نام محمدحسین لطیفی و تازگی تجربه کارکردن در شبکه نمایش خانگمی دور هم جمع بودند، حالا سامان مقدم، کارگردان فصل سوم این سریال، هر روز با جذب بازیگری جدید قصد دارد روزهای آخر پیش تولید این سریال را با بمب های خبری پرسروصداتر از گذشته کند.

همان طور که در روزهای گذشته «تماشا» به نقل از منابعی آگاه از پیوستن رضا عطاران، هانیه توسلی، هدیه تهرانی، پژمان بازغی، بابک کریمی و مهران مدیری به این پروژه خبر داده بود، گویا مقدم به این اسامی کفایت نکرده و پرونده بازیگرانش همچنان برای انتخاب گزینه های جدید باز است.

«آتش بازی» سامان مقدم با ستاره ها

شنیده ها حاکی از آن است که «رضا کیانیان» و «هستی مهدوی فر» هم به این پروژه پیوسته اند. البته گفته می شود کیانیان به جای مدیری در این پروژه حاضر خواهد شد. به نظر می رسد حضور مدیری کمی دچار شک و شبهه شده است.

البته اگر فکر کردید این لیست به همین جا ختم می شود و سرمایه گذاران این پروژه در دستمزد دادن به بازیگران شان کم آورده اند و پرونده قراردادها را بسته اند سخت در اشتباهید. به نظر می رسد «محمدرضا فروتن» و «میلاد کی مرام» هم روزهای آخر تصمیم گیری شان را برای حضور در این پروژه می گذرانند و اگر با مقدم به توافق برسند (که احتمالش خیلی زیاد است) آنها هم به این مجموعه اضافه خواهند شد و احتمالا این گروه به زودی در لوکیشنی که هنوز معلوم نشده کارشان را کلید می زنند.

اگر چند روز دیگر شنیدید که سامان مقدم با بهرام رادان، محمدرضا گلزار، امین حیایی، شهاب حسینی، حامد بهداد و خیلی های دیگر برای بازی در این سریال صحبت کرده تا مبادا کسی از این قافله عقب بماند و فرصت همکاری با او را از دست دهد، اصلا تعجب نکنید. حالا با این اوصاف باید دید مقدم برای ساخت این سریال به همین ستاره ها کفایت می کند یا این داستان همچنان ادامه دارد؟


این قلب یخی نیست

اما خبر دیگر درباره این پروژه این است که پیمان عباسی این روزها سخت مشغول نگارش فیلمنامه این سریال است. سریالی که عملا سری جدید «قلب یخی» نخواهد بود و احتمالا با نام «آتش بازی» و با داستانی متفاوت عرضه خواهد شد.

در اصل وقتی نه بازیگران، بازیگران سری قبلند، نه نویسنده، نه کارگردان و نه حتی نام اثر، اصرار برای اینکه گفته شود فصل سوم قلب یخی در راه است، بیشتر به شوخی می ماند. با اینکه خبر رسمی چنین چیزی تا امروز منتشر نشده است اما اولین بار این خبر در کامنتی زیرمجموعه خبر بازی مهران مدیری در این مجموعه در کافه سینما منتشر شد. آن طور که پیداست هدیه تهرانی در این فیلمنامه نقش خیلی کوتاهی و در حد چند قسمت خواهد داشت و باقی نام های شاخص ذکر شده هم در این پروژه نقش هایی نسبتا کوتاه دارند و در نهایت دو نقش اصلی مرد این سریال از بین فروتن، کی مرام و دو بازیگر دیگر انتخاب خواهند شد.

جالب است بدانید محمدرضا فروتن از فصل دوم این سریال قرارداد داشته است و احتمالا الان تغییراتی در شروط و مبلغ قرارداد اتفاق خواهند افتاد.

پیش تولید این سریال خیلی وقت است شروع شده. اما مثل اینکه تیم سازنده قصد ندارد دوربین ها را روشن کند. گفتنی است سامان مقدم در آخرین تجربه ای که در سینما داشته فیلم «یه عاشقانه ساده» را ساخت که با وجود حضور بازیگران شاخصی مثل مهناز افشار، آتیلا پسیانی، مصطفی زمانی و همایون ارشادی، چندان مورد توجه منتقدان قرار نگرفت.

بعد از اولین اکران این فیلم در برج میلاد، سامان مقدم در نشست نقد و بررسی این فیلم حاضر نشد و طبیعتا نشست بدون حضور او لغو شود. مقدم بعدها ساخت «یه عاشقانه ساده» را یک تجربه شخصی عنوان کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج