۲۴۰۰۴۷
۱۰۰ نظر
۵۰۰۴
۱۰۰ نظر
۵۰۰۴
پ

شرط بازگشت قیمت خودرو به ۷ میلیون تومان

عضو هیات مدیره انجمن قطعه سازان ایران گفت: اگر می خواهید قیمت خودرو کاهش یابد، باید قیمت دلار را کم کنید در این صورت قیمت خودرو به قیمت چند سال گذشته خود یعنی ۶ تا ۷ میلیون تومان برخواهد گشت.

خبرگزاری تسنیم: محمدرضا نجفی منش عضو هیات مدیره انجمن قطعه سازان ایران گفت: همه دوست دارند خودروها قیمت مناسب داشته باشند، اما باتوجه به روند افزایشی قیمت دلار در سالهای اخیر،‌باید بگوییم در این سال ها قیمت خودرو افزایشی نداشته است.

عضو هیات مدیره انجمن قطعه سازان ایران افزود: اگر نگاهی به افزایش قیمت دیگر کالاها بیندازیم پی خواهیم برد که قیمت خودرو در مقایسه با آنهاکمترین میزان افزایش قیمت را داشته است.

وی گفت: اگر می خواهید قیمت خودرو کاهش یابد، باید قیمت دلار را کم کنید در این صورت قیمت خودرو به قیمت چند سال گذشته خود یعنی ۶ تا ۷ میلیون تومان برخواهد گشت.

عضو هیات مدیره انجمن قطعه سازان ایران افزود: اعتقاد دارم صادرات برای خودروساز سود آورتر از تولید و عرضه در داخل کشور است .

وی با اشاره به خصوصی سازی شرکت های خودروسازی در داخل گفت: در حقیقت شرکت های خودرو ساز ایرانی از طریق دولت مدیریت می شوند و به معنای واقعی خصوصی سازی صورت نگرفته است.

نجفی منش افزود : منظور مردم از بی کیفیت بودن خودروهای داخلی، در حقیقت قدیمی بودن این خودروهاست که ادعای کاملا درستی است .

عضو هیات مدیره انجمن قطعه سازان ایران گفت: برای آینده در نظر داریم تلاش کنیم به گونه ای برنامه ریزی شود که یک خودرو بیش از ده سال در کشور تولید نشود.

وی افزود: طراحی پلتفرم خودرو برای نخستین بار در ایران با همکاری یک شرکت ایتالیایی در دست انجام است و در مدت دو تا سه سال آینده به نام و مالکیت ایران عرضه خواهدشد.

نجفی منش گفت: ارائه پلتفرم داخلی سبب خواهد شد که قیمت تمام شده خودرو برای خودروسازان پایین تر بیاید تا مشتریان هم بتوانند با قیمت پایین تری خودروی داخلی را خریداری کنند.

عضو هیات مدیره انجمن خودروسازان اضافه کرد: بانک مرکزی می خواهد ارز را تک نرخی کند تا قیمت ارز را بازار تعیین کند و با توجه به این مسئله مردم نباید انتظار کاهش قیمت خودرو را داشته باشند.

وی گفت: مردم تصور می کنند که با توجه به توافق هسته ای،خودروسازان خارجی وارد بازار ایران می شوند و تولیدات خود را ارائه خواهندکرداما این اتفاق نخواهد افتاد و قیمت خودرو کاهش نخواهدیافت.

عضو هیات مدیره انجمن قطعه سازان ایران گفت : اگر قیمت نان سنگک به ۵۰۰ تومان و دلار به ۱۰۰۰ تومان باز گردد می توان امیدوار بود که خودرو هم ارزان شود وچون کاهش قیمت نان و دلار غیر ممکن است به ارزان شدن خودرو هم نباید امیدوار بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حامد

      چطور قيمت جهاني فولاد اين همه پايين اومده ولي خودرو ساز ها ذره ايي کاهش در قيمت هاشون ندادند . گوش مردم از اين حرفا پر آقا جون . نميخريم تا ورشکست بشن . همين

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تولید داخل چه به دلار؟؟؟...

      • ناشناس

        جالبه میگه صادرات خودرو برای ما سود بیشتر داره تا عرضه در داخل!!!!!!!!!!

        خوب اگه این طوره همه این خودروهای پیزوریتون رو برید صادر کنید، ما این تابوت ها رو نخواستیم

      • ایرانی

        مافیای خودرو سازی دشمن جان و مال مردم ایران است.
        مردم پول به جیب دشمنانتان نریزید.

      • ایرانی

        اگه پراید داخلی به دلار ربط داره پس چرا قیمت جیلی که وارداتیه قابل مقایسه با خورویی مثل ال90 است

    • بدون نام

      ارزون نشه ولی کیفیت بره بالا که ارزش خرید داشته باشه

      پاسخ ها

      • bahram

        حیف از این همه رای مردم به روحانی اگه میدونستم قراره ازخودروسازحمایت کنه اصلا رای نمیدادم

      • بدون نام

        منفیا نشون دهنده اینه کیفیت هم بره بالا مردم قدرت خرید با این قیمتارو ندارن

      • ابی

        کیفیت؟؟؟؟!!!! ایران ؟!!!!!!!!!!

    • خدا

      جناب ،قیمت کشک رانگفتی چند؟ وربطش به خودرو چیه؟؟؟؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • علیرضا

        وب اومدی براش. .......ههههههه و ... جناب خان

    • بدون نام

      عمرا

    • بدون نام

      منظور مردم از بی کیفیت بودن خودروهای داخلی، در حقیقت قدیمی بودن این خودروهاست که ادعای کاملا درستی است .. . . . . . . . . . . .. . .. . . .. . . . . .منظور مردم بی کیفیت و غیر استانداردبودن انهاست اقای محترم وگرنه که صد رحمت به خودروهای قدیمی !

    • بدون نام

      اما این اتفاق نخواهد افتاد و قیمت خودرو کاهش نخواهدیافت. . . . . . . . . این حرف را میزنند چون الان دولت پشت سرشان ایستاده ولی دولت هم تا کی میتواند ازشون حمایت کند وقتی سودی برایش نداشته باشه مجبوره ولشون کنه ان وقت است که سقوط ازاد را تجربه خواهند کرد

    • بدون نام

      به 7 میلیون هم برنگردد با تحریم ملت به 10 میلیون که بر میگردد .
      نگین که ملت ایران اینقد بی وجوده که قیمت پراید را نتونه بکشه پایین

    • امین

      منظور ما همین است که خودروها هم بی کیفیت هست و هم قدیمی و هم گران ! تا زمانی که افراد متخصصی مثل جنابعالی هستند معلومه که نه نان سنگک 500 تومن میشه نه دلار 1000 تومن !!!

    • بدون نام

      به او قطعه ساز بگو مردم احمق نیستند مگر خورو خارجی بادلار 3300 تومان وار بازار نمیشود وگمرک برا حمایت از شما دوبرابر قیمت خارج به آن اضافه میکند باز هم ارزشش از کار شما بیشتر است دروغگوی دزد

    • ابي

      اتفاقا اصلا منظور ما از بي كيفيت بودن خودروهاتون قديمي بودنشون نيست.بي كيفيتي تو چيزاييه كه شما ميسازيد و اسمشو ميزاريد خودرو.قديميا با كيفيت تر بودن.من پرايد هاچ بك قديميه كره اي داشتم آخ نميگفت نرم كار ميكرد مثله لامبورگيني اشتباه كردم فروختم 111 گرفتم پدرمو در آورده.روز اول دستگيره درش كنده شد لاي درا قد ورودي يه قار فاصلست و سوز مياد تو.الانم كه مشكل موتوري داره پول ندارم ببرمش تعمير.كجايي هاچ بك كره اي و (قديمييييييه) خودم

    • کلیشمی

      دیگه مردم فهمیدن که نباید واسه فرغون های شما پول اضافی بدن.تا چند وقت دیگه ملت با اراده ایران به شما ثابت میکنند که حق با مردمه.

    • بدون نام

      اگر خودرو سازان ورشكست بشن و مجبور بشن زير قيمت بدن چي؟

    • بابا پنجعلی

      تو حرف نزن

    • بدون نام

      اگر تولید ملی چه ربطی به دلار داره ؟
      اگر تولید خارجی ( چینی ) پس چرا میگن تحریم لغو شده
      نمیدونم این امار کاهش تورمم پس کشکه ؟
      شفاف سازی شود لطفان

    • بدون نام

      واقعا اینا مردم رو چی فرض کردن؟ ميخوام بدونم چه جوريه که همین خودرو رو دارن به سوریه و عراق به قیمت 10 میلیون میدهند بعد به مردم بدبخت به این قیمت؟این حرفها هم همش بهونه است

    • سید امین

      اعتقاد دارم صادرات برای خودروساز سود آورتر از تولید و عرضه در داخل کشور است .;یعنی رو دارن اخه کی ماشین های درپیت شما رو میخره به عراق و سوریه فرستادین که پس اوردن براتون حتی با قیمت نصف تمام شده فروختین بهشون بازم پس اوردن خجالت بکشین

    • خودروی صفر ممنوع

      ان الله لا یغیر ما بقوم حتی یغیروا ما بانفسهم....
      همانا خداوند سرنوشت هیچ قومی را تغییر نمی دهد مگر آنکه آن قوم خود بخواهند..
      ای مردم عزیز ایران اکنون که با هم متحد شده اید ادامه بدهید و مطمئن باشید که خداوند یاور مظلومان است و برای جان و مال خود و عزیزانتان ارزش قایل شوید لیاقت ما سوار شدن بر بهترین خودروهای روز دنیاست.

    • ایرانی

      نمیخریم.خودروهای بی کیفیت تان رانمی خریم...

    • بدون نام

      من موندم همه چیز میتونه دلاری بالا بره به جز حقوق های ما

    • بدون نام

      ما اخر متوجه نشدیم قطعات در ایران تولید میشه یا باید با دلار از خارج خرید؟
      تا جایی که میدونیم اگر قطعه ای تولید بومی باشه با پول رایج خریداری میشه نه با پول رایج کشوری که هیچ غلطی نمی تواند بکند...

    • میلاد

      چیه پراید وارداتیه اخه مارو گرفتین؟؟؟؟؟
      نان سنگک رو کجای دلم بزارم... عرضه دارین قیمت تموم شده برای خودتون رو اعلام کنید....
      من نمیدونم این خارجیا چه طوری با حقوق کارگر ماهی 1000-2000 و مهندس 4000 به بالا یه ماشینی که خیلی خیلی بهتر از تولید داخلی هستش رو 12000 دلار میدن ( قیمت پرشیا حدود 10000 دلار میشه).... حتما از جیبشون مایه میزارن این طوری که شما ها حساب میکنید.... اگه گمرک رو باز کنن شما باید برید مارپله بازی کنین...........

    • محسن

      زنده باد جماورد نخریدن خودرو صفر جماورد بمعنی کمپین اختراع خودمه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چه اختراع مسخره ای!

    • بدون نام

      منظور مردم از بی کیفیتی دقیقا منظورشون کیفیت همین خودروهاست یعنی اینکه پراید میخری میاریش خونه میبینی دنده عقب نداره !!
      یا سمند میخری گیربکسش خرابه یا موتور نداره .

    • نقـــــــــــــــــــــــــــــــــي

      پس طبق نظر آقاي نجفي منش مردم بايد دلار و نان سنگك را هم در كمپين بگنجانند آقاي نجفي منش عزيز آن زمان كه دلار داشت سير نزولي پيدا ميكرد و آقاي سيف گرامي فرمودند كه دلار از سه هزار تومان نبايد پايينتر بيايد و جلو نزول را گرفتند همان صحبت باعث گراني شد و اگر حرفي زده نشده بود الان دلار زير دو هزار تومان بود چرا زماني كه گران كرديد براي مردم روضه هاي وامصيبتا نخوانديد ولي الان براي خودتان واويلتا ميگوييد ولي مردم ميدانند كه ارزاني و گراني در يد قدرت خودتان است پس اقدام نماييد چرا هميشه بي طرف خودتان غش ميكنيد كه سودش را ببريد يكبار هم بطرف مردم غش كنيد مردم سود ببرند شما ضرر كنيد هيچ اشكالي ندارد باز هم اين سود به جيب شما برميگردد قيمت سند زدن خودرو و بيمه خودرو را هم كه گران كرده ايد و ارزش پول ايران ريال است نه به تومان در اصل اگر بخواهيم به پول ايران پول خودرو را محاسبه نماييم يك پرايد به قيمت 230000000 ريال است منتهي به تومان كه ميگوييم از نظر لپي كمتر به نظر ميرسد همچنين بنزين را هم 10000 ريال خريداري ميكنيم ولي به دلار ارزش پولي آمريكا چگونه است و ...

    • ali

      منظور مردم از بی کیفیت بودن خودروهای داخلی، در حقیقت قدیمی بودن این خودروهاست که ادعای کاملا درستی است .

      عضو هیات مدیره انجمن قطعه سازان ایران گفت: برای آینده در نظر داریم تلاش کنیم به گونه ای برنامه ریزی شود که یک خودرو بیش از ده سال در کشور تولید نشود.

      شما قرار بود ال 90 را ارزون دست مشتری برسونید آیا این امر محقق شد؟
      فایده اش چیه یا ماشین جدید زدید باز با قیمت بالا میدید یا مدل چراغ سمند رو عوض میکنید بنام سمند نمیدونم چی چی میدید دست مشتری

    • شهاب

      تاحالا چی ارزون شده که این دومیش باشه؟؟؟

    • بدون نام

      مطمینم اگه دلار 1000 تومان هم بشه باز شما یه بامبول دیگه در میارین ...
      تاوقتی که پول پاداش های سر سالی که مدیرای خودرو سازی میگیرن و تقسیم بر تعداد خودروها بکنید و پولشو از جیب مردم در بیارید دلار 1000 تومان که چه عرض کنم 500 تومان هم باشه قیمت های فضایی شما کم نمیشه... ما به هیچ وجه نمیخریم هر کاری دوست دارید بکنید ...
      خاین هم خودتی ...

    • بدون نام

      آشغالااااااااااا نميخريم لگناتونو

    • بدون نام

      صادرات خودروی ما !!!!!!!!!!!!!
      مسخره است . دنیا منتظره بفرستید:)))))

    • حسن

      ایران وکره خودرو سازی روتقریبا باهم شروع کردن ولی اونا احترام به مشتری سرلوحه ی کارشونه .تا وقتی برای رضای خدا کار نکنید همین جوری درجا میزنید.اونا خودرو که میسازند فرض میکنند برای خودشون میسازند وخودشون از همون تولیدات با افتخار استفاده میکنند ولی مدیران ما همشون بدون استثنا ماشینای لوکس خارجی سوار میشند چون میدونند چی ساختند

    • محمد

      مردم نخرند درست مي شه

    • محسن

      حالا تا دیروز بخاطر تحریمها بود حالا که برداشتن میگن دلار. بابا دستتون برای مردم رو شده تا ورشکست شدنتون رو نبینیم نمیخرییییییییییییییییییم

    • بدون نام

      به قول یکی از دوستان ، به از خود راضی ها بگوییم که ملت صبور و نجیب ایران شایسته بهترین ها هستند . ((بیاییم کمپین نخریدن کالای نامرغوب را کلید بزنیم چه داخلی چه خارجی ))

    • يوسف

      تنها جاي دنيا كه قيمت خودرو النترا (elentera) هيوندا، با قيمت پرايد برابره!!! كجاست؟
      هركي گفت كجاجايزه داره

    • حسن

      آقای یکه زارع!
      بهتر است در جریان باشید که ما ایرانیان برای یک بار هم که شده میخواهیم به همه ی شما سودجویان این قضیه را اثبات کنیم که مال و جان ملت ایران مضحکه ی دست شما نمی باشد.

      ما خودروی صفر کیلومتر شمارا نمی خریم و شما هم قیمت ها را کاهش ندهید!(به عبارت دیگر بگردین تا بگردیم) تا شاهد باشین بعد از گذشت چندین ماه ما ایرانیان بر حرف خودمون استواریم حتی اگر شما تغییری در قیمت ها ندهید و بعدها متوجه بشیم شمایی که در برابر خواست ملت مقاومت میکنید ضرر کردید یا ملت فهیم ایران(جوجه را آخر امسال میشماریم آقای عزیز!).

    • بدون نام

      صادرات؟؟؟ صادرات به صرفه تره تا عرضه تو بازار داخلی؟ آخه مردک کدوم احمقی میاد اون لگنای شمارو تو خارج از کشور بخره؟

    • بدون نام

      منم یه ایرانیم نمیخرم شما چی

      پاسخ ها

      • ناشناس

        منم نمی خرم بخاطر اینکه پول ندارم خخخخ !!!!

    • هوا

      اونوقت قیمت باید بشه 2 میلیون. نه که اون موقع قیمت ها منصفانه بود؟!

    • بدون نام

      دلار رو باید از احمدی نژاد بگیرن که قیمت همه چیزو چند برابر کرد نه از مردم!؟

    • ناشناس

      آقای محترم خود شما باعث شدید قیمت دلار 1000 تومنی بشه 4000 تومن(هی قیمت خودرو را، بالا کشیدید، دلار هم بالا رفت) حالا بگو سودش تو جیب کی رفت؟ لطفاً شما هم مثل آقای وزیر، اندازه دارید و به شعور مردم توهین نکنید.

    • بدون نام

      دلار هم به قیمت اول برگرده باز هم یک بهونه دیگه میارن!

    • بدون نام

      يك بام و دو هوا مسئولان خودروسازان
      يك روز مي گويند ربطي به دلار و تحريم ندارد يك روز مي گويند همه مشكلات دلار است و تحريم دخيل نبوده است!!!!!
      تازه اين آقا آمده حرفهاي وزير را صاف كند

    • هادی

      میخوابونم دهنتا

    • بدون نام

      قیمت کیا سراتو در آگهی 8 شهریور 94 شرکت اطلس خودرو از 128 میلیون به 112 میلیون کاهش یافته اما خودروسازهای داخلی هنوز در مقابل کاهش قیمت مقاومت می کنن!

    • ایرانی

      بازهم دروغ و توهین!
      تاکی یک مسئول می خواهد به مردم دروغ بگوید و به طور علنی توهین کند؟
      در همه جای دنیا با کوچکترین افزایش قیمت و اعتراض مردم، مجددا قیمت ها را به حالت قبل بر می گردانند و از مردم به خاطر افزایش قیمت هرچند اندک معذرت خواهی می کنند!
      فقط توی ایران این آقایان با گردن کلفتی و شکم سیری و پررویی جلوی تریبون آمده و به یک ملت 80 میلیونی اهانت می کنند!
      ولی دیگر دوران این خودروسازها به سر آمده و به زودی ورشکسته و نابود خواهند شد مگر اینکه
      قیمت خودروها باید به یک- چهارم قیمت کاهش یابد در غیر این صورت هیچکس این آهن پاره ها را نمی خرد!
      خودرویی که 4 میلیون تومن بیشتر نمی ارزد چرا باید 20 میلیون تومن فروخته شود!
      باز هم اعلام می کنیم که این حرف ها فایده ندارد و خودروسازها باید باید باید باید باید باید باید باید قیمت های را به یک چهارم قیمت فعلی برسانند زیرا با همین قیمت یک چهارم نیز میلیاردها نومان سود خواهند برد!
      پس ای خودروسازها دست از زیاده خواهی و اجحاف در حق مردم بردارید و سر تعظیم مقابل این ملت فرو بیاورید!
      این ها تلاش مذبوحانه است!
      دارید در گردابی که برای ملت درست کرده بودید خودتان فرو می روید!

    • بدون نام

      انگار قیمت دلار دست مردمه،میخای ۵۰۰ش کنیم

    • آریایی

      آقایون داداشا دنبال کاهش قیمت نباشید دنبال کیفیت باشید اصلا ما دیگه پراید و پژو نمیخریم یه خودرو جدید بسازید با قی

    • بدون نام

      تو بگو 3 میلیون تومن. کی میخره این ارابه مرگ (پراید) رو؟!

    • بدون نام

      قیمت ها هر چه بالاتر بره بهتره! چون آمار کشته شدگان تصادفات میاد پایین.

    • بدون نام

      برو پی کارت،مفت هم بدی نمیخوایم

    • ناشناس

      من به هیچ عنوان دیگه خودروی صفر نمی خرم چون تازه گی خریدم خخخ !!!!!

    • بدون نام

      معلوم نيست اقايان چر انقدر به تکاپو افتادن اگه توليدادتان خوب چرا نگران نخريدن هستين همه خود رو ها رو صادر کنين هم پول خوبي گيرتون مياد انقدرهم دست و پا نمي زنيد واسه فروش خودروهاتون.شما که از همه کشور هاي اروپايي هم سفارش دارين

    • سهند

      اقای محترم یحث دلار و گرانی تورم درست. ولی خودروسازان میخواهند همیشه سود صدرصدی و بالاتر از محصولاتشان بدست بیاورند و این نقطه کلیدی ماجرا است مثلا اگه تولید یک پراید هفت میلیون براشون هزینه دارد میخواهند بفرشند مثلا بیست و دو میلیون.تا درنبود نظارت و رقیب جولان کنند البته غیر استارندارد بودن قطعات و غیره هم نشاند دهند این است که میخواهند از هر چی ماشین بزنند و با نازلترین قیمت تمام شده تولید کنند.

    • مسعود كارانديش

      اگر اشتباه نكنم بيش از بيست سال است كه از مونتاژ و توليد خودرو پرايد در ايران ميگذرد و براساس گفته هاى آقايان تقريبا نزديك به صد درصد از قطعات خودرو پرايد در ايران توليد ميشود، بنابراين نبايستى قيمت دلار در اين خصوص خيلى تعيين كننده باشد ، بنابراين مديران صنعت خودرو سازى بايستى بدنبال اصلاح سيستمهاى خود در جهت كاهش هزينه هاى توليد و در نتيجه قيمت تمام شده خودرو و همزمان افزايش كيفيت خودروها باشند تا مردم سراغ خودروسازان خارجى نروند، اما با اين روش و اصرار به ادامه سياستهاى غلط گذشته، طبيعى است كه بازار خود را دير يا زود به شركتهاى بيگانه واگذار خواهند نمود كه اين موضوع خود موجب از دست رفتن بسيارى از فرصتهاى اقتصادى و شغلى براى ايرانيان خواهد شد.

    • عاشق ملت

      سلام به همه ى عزيزان ايرانيم ،
      من نميدانم تو كى هستى كه به ملت ايران توهين ميكنى ،
      خب شما ارابه هاتونو صادرات كنيد ما ملت هم از صادرات كشورهاى ديگه ميخريم بلاخره شماها كه واردات ميكنين پولشم تو جيب خودتونه فقط نميخوايم با اين همه زحمت اين پولمون و جونمون رو از دست بديم ،
      اصلاً مگه زوره انسانيم ميخوايم انتخاب كنيم تو مشكلى دارى؟!؟
      ولى مشخصه كه جايگاهت اشتباهيه خيلى بى نزاكتى ،
      اگه تا دوماه ديگه ورشكست نشدين بياين با قيمت ده ميليون بخرين اما دريغ از يكنفر ايرانى كه بخره ، مجبورى مجبور ، حالا هى قپى بيا و لافزنى كن تا الان چرا حرف نميزدين ، يهو چى شده كه تمام رسانه ها دارين صحبت ميكنين؟ تيتر همه روزنامه ها شدين ؟
      فكر كنم ميخواين معروف بشين، خخخخخخخ
      ممنونم از سايت خوبتون "

    • علی

      ملت ایران اینقدرقدرتمندا ست که شاه بااوهمه عظمت وحمایت قدرتهای جهانی به پائین کشید شما خودروسازهادیگه عددی نیستید. قدرت نمائی می کنیدبرای مردم.فقط شعارحمایت از مصرف کننده را می زنید.

    • رضایی

      بابا ولش کنید خودشون میفهمند چکار میکنند از دم بریده هر چی بگیم کم گفتیم اینا میرن به کشورهای عربی مفت میدن مالیات را میکشن بالا شیر را گران میکنند ووووووووو

    • علی

      سالهاست که به بهانه تولید و صنعت داخلی خودرو را چند برابر ارزش به ملت انداخته اند و عوارض سنگین بابت خودرو وارداتی نوش جان کرده اند
      این چه صنعت بومی و داخلی است که به دلار وابسته است
      بسه دروغ بسه

    • ایرانی

      مگه مدام نمیگید تولید ملی
      واحد پول ملی هم ریاله نه دلار

      یکباره بگید قضیه شتر مرغه

      جمعش کنید بابا فقط می خواهید سر ملت رو شیره بمالید اگه به دلاره پس چرا این اشغالا رو می خرید و وارد میکنید چند تا ماشین درست و حسابی وارد کنید

    • عباس

      نخرید درست می شود فقط نخرید یک مدت بگذرد خرید نداشته باشد عیدی هم خودرو میدهند الان فقط نخریدن خوب است.

    • بدون نام

      مردم اول بدنبال کیفیتند، بعد بدنبال کمیت...ماشینی که می خرند باید ارزش خرید داشته باشه!این مسئولینی که حرف می زنند، دائماً مسئله نخریدن به دلیل گران بودن رو پررنگ جلوه میدن!

    • بدون نام

      کی گفته منظور مردم از بی کیفیت بودن خودرو قدیمی بودنشه؟ماشین صفر گیربکس اوردم پایین ارتباطی به قدیمی بودن داره یا روغن ریزی ارتباطی به قدیمی بودن داره ؟

    • دانشجوی ارشد مدیریت

      درود بر مردم شریف ایران.. این یکی از بهترین کارهایی بود که انجام دادید فقط لطفا تا اخر ادامه بدید...من خودم 5 ساله پول دارم ولی خوردو ایرانی و چینی نخریدم.. نه صفر کیلومتر و نه کارکرده.. حتی با اتوبوس میرم دانشگاه و محل کار

    • سعید

      به نظر من که خون اینا به جوش آمده.دارن هر تلاشی میکنند تا بتونن مردم را برگردونند به سمت خودروهای بی کیفیتشان.البته این ماشین ها خودرو نیستند.چرخ گوشتن.ولی این مردم نمیخرند آقا.برو بساطتو اون ور تر پهن کن آقا...

    • مهدی

      شما که می گفتید خودکفا شدیم چی شد حالا همش به دلار بستگی داره

    • nemikharam

      ما همه مردم ایران هستیم با شعور ترین مردم جهان و با این حرفا هم خرر نمی شیم اون فرررغون ها رو بخریم اگه بشه دوباره سوار الاغ میشیم اما سوار اون فرغغون ها نمی شیم

    • مصطفی

      برو پی کارت،مفت هم بدی نمیخوایم

    • soori

      ﯾﮏ ﺭﻭﺯ ﺻﺒﺢ ﺩﺭ ﮐﺸﻮﺭ ﺁﻟﻤﺎﻥ ﻣﺮﺩﻣﯽ ﮐﻪ ﺑﺮﺍﯼ ﺧﺮﯾﺪ
      ﺷﯿﺮ ﺁﻣﺪﻩ ﺑﻮﺩﻧﺪ ، ﺩﺭ ﮐﻤﺎﻝ ﺗﻌﺠﺐ ﺩﯾﺪﻧﺪ ﺷﯿﺮﯼ ﮐﻪ ﺗﺎ
      ﺩﯾﺮﻭﺯ 1 ﯾﻮﺭﻭ ﻓﺮﻭﺧﺘﻪ ﻣﯿﺸﺪ ، ﺍﻣﺮﻭﺯ 1.5 ﯾﻮﺭﻭ ﻋﺮﺿﻪ
      ﻣﯿﺸﻮﺩ . ﻫﯿﭻ ﮐﺲ ﺳﺮﻭ ﺻﺪﺍﻭ ﺍﻏﺘﺸﺎﺷﯽ ﻧﮑﺮﺩ ﺍﻣﺎ ،
      ﻫﯿﭻ ﮐﺲ ﻫﻢ ﺷﯿﺮ ﻧﺨﺮﯾﺪ .
      ﺑﻄﺮﯼ ﻫﺎﯼ ﺷﯿﺮ ﺑﻪ ﮐﺎﺭﺧﺎﻧﻪ ﻣﺮﺟﻮﻉ ﺷﺪ ﻭ ﻫﻤﺎﻥ ﺷﺐ
      ﺁﻧﮕﻼ ﻣﺮﮐﻞ ﺍﺯ ﺗﻠﻮﯾﺰﯾﻮﻥ ﺭﺳﻤﯽ ﺁﻟﻤﺎﻥ ﺑﺼﻮﺭﺕ ﺯﻧﺪﻩ ﺍﺯ
      ﻣﺮﺩﻣﺎﻥ ﮐﺸﻮﺭﺵ ﺑﺎﺑﺖ ﺍﯾﻦ ﮔﺮﺍﻧﯽ ﻋﺬﺭ ﺧﻮﺍﻫﯽ ﮐﺮﺩ ﻭ
      ﺍﺯ ﻓﺮﺩﺍ ﺷﯿﺮ ﺩﻭﺑﺎﺭﻩ ﺑﻪ ﻗﯿﻤﺖ 1 ﯾﻮﺭ ﺗﻮﺯﯾﻊ ﺷﺪ

    • احمد

      اگر خودرو ملی هست به دلار چکار داره؟؟؟

    • سپهر

      آقای مدیر ما نمیخریم اصلا به خارجیا بدین ماشیناتونو که اونام از داشتن اینطور خودردهایی محروم نباشن زنده باد کمپین نخریدن ماشین صفر

    • ساعد شجاعی کزج

      این لگن های شما در خارج از کشور مشتری هم دلرد؟ که دست به صادرات خودرو هم بزنید . مشتری شما ما مردم هستیم با هزار دوز کلک این تابوت ها را به ما می فروشید خواهشمندم با مردم با شعور ایران روراست باشید.

    • حمید

      هرگز یک ایرانی رو تهدید نکنید!
      نمیخریم و نخواهیم خرید!!!

    • ترمز

      نخریدن خودرو باعث زیان آنها وسود مردم است پس بیایید با نخریدن خودرو پیش برویم

    • مهدی

      با سلام
      فکر نمیکنم خودرو سازان چیزی به جز منافع خودشون براشون اهمیت داشته باشه...

    • نسيم

      خيلي عجيبه براي صادرات ارزونه اما براي ملت خودشون ٣ برابر . تنها راهش اينه كه مردم نخرن . اون موقع ك تحريم شد ميگفتم قطعات وارداتيه الان ك ميگيم تحريم نيست ارزون كنيد ميگن توليد داخلي ربطي به تحريم نداره !

    • محمدعلی

      نان سنگک ۱۰۰۰تومان هست بهتر دیگه مردم اسراف نمیکنند من خودم دیده بودم کبوتربازان 'دامداران نان ۱۰۰تومانی را روزی ۳۰۰تا میخریدن خشک میکردن برای دامها وپرندگان حال دیگر هیچکس اینکار را نمیکند 'بعد نان یارانه داشت که ۵۰۰بود ولی ماشین را الکی بالا بردید

    • بدون نام

      نمایندگی پولمون را پس نمیده میگم اقا ماشین نمیخوام میگه نمیشه بیا یک مدل دیگه بردار میگم اصلا کلا منصرف شدم

    • محمد

      اول اینکه پرایدی که تو خارج پنج تومنم نمیخرن صادرات درامدش بیشتر از داخله که 20 تومن میدید!!!ما رو مثه خودتون فرض نکنید،دلار با نخریدن کاهش پیدا نمیکنه ولی نخریدن تابوتا شما باعث خروج از انحصارتون میشه،ماهمه پشت همیم همدل و همزبان برای مبارزه با خودروسازان

    • سپیده

      خجالت نمی کشید؟؟؟؟ دلار وقتی هزار تومن بود هم ظلم مسلم بود...قیمت یک عدد نان سنگگ 500 تومان هم ظلم بود وای به حال مردم با مدیران بی شعور و حرام خوری مثل توی ضد ایرانی و نامسلمون. با خر سفر کردن بهتر از استفاده از تابوتهای داخلیه

    • امین

      تا زمانیکه بابت پول ماشین سهم وزیر وسهم ...وسهم ...هست اینها که از حقشون نمیگذرن کارخونه اول باید حق حساب بده بعد هم یه چیزی باید براش بمونه یا نه!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • مجید

      بابا شعور ما مردم رو چقدر دست کم گرفتن اینها ۰آخه خودرو ملی چند درصد باید به ارز متکی باشه اگه قراره قطعه را چین بسازد پس پول دلالی از مردم گرفته میشه نه تولید داخلی که ما گران بخریم بی کیفیت هم بخریم بعد افتخار کنیم ۰۰۰۰خودرو ملی افتخار ملی۰۰۰هههههههه

    • رعیت پوست کلفت

      انشالله ما ملت از شما حلبی سازها خودرو نمیخریم تا فقط حساب کار دستتون بیاد شما هم هرچی دلتون میخواد دست و پا بزنید تا جونتون در بیاد همین حرفها که در محافل رسمی و غیر رسمی می زنید نشون میده این کمپین اثر خوبی داشته و همه ی شما رفتین تو فاز هزیان گویی قارتو قورت.

    • abbas

      همین که مردم ازتون خودرو نخریدند و روی دستتون باد کرد و داغش به دلتون موند اونوقته که به یک میلیون تومن هم راضی میشید بد بختا!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • امیر

      قیمت خودرو چه ربطی به طلا و دلار داره،مگه تولیدات ما داخلی و ملی نیست،مگه به گفته ایرانخودرو سمند نود دو درصد تولید داخلی نیست ،پس قیمت دلار چه تاثیری میتونه روش داشته باشه ،چرا فقط به فکر فریب مردم هستید و مردم رو بلا نسبت گیج و گوج فرض کردید

    • جعفر

      آقای نجفی منش اگه از شما بپرسم مدرک تحصیلیت چیه شاید بگید فوق لیسانس وشاید هم دکترا، ولی متاسفانه بیسوادهااز شما بهتر درک میکنند زمانی که پراید 7میلیون بود دلار3هزاروسیصد تومان بود وقتی زمان احمدی نژاددلار به 5هزاروپونصد تومان رفت شما پراید ووماشینهای دیگر ایرانی را دوچندان کردید ولی متاسفانه بعد از ارزان شدن دلار قیمتها ارزان نشد وتازه تولید پراید که از ضایعات درست میشه چه ربطی به گرانی دلار داردمگرچه چیزیا قطعه ای پرایدواز خارج وارد میکنید؟ حداقل ملت شریف ایران را نفهم حساب نکنیدماشینی که امنیت جانی نداشته باشه به 7میلیون هم گرانه!
      بنده اخیرا به کشور کوچک ارمنستان سفر کرده بودم اونجا به اکثر نمایشگاههای ماشین سر زدم بخدا قسم اونجا ماشین بنز از پراید ما ارزانتر بودگرانترین ماشینشون
      ولوکسترین ماشین 20هزار دلار بود رنو همون ال90خودمون با کیفیت بالاوخارجی نه ایرانی اونجا 4000دلار بود.

    • احمد

      این چه اظهار نظر بی ربطیه که بگیم اعتراض مردم بخاطر قدیمی بودن خودرو هست، مردم ایران خوب میدونن فرق قدیمی و بی کیفیت، از یه مقام مسئول اون هم در صنعت بزرگ خودرو سازی بعیده که انقد ناتوان نظر مردم رو تحلیل و معنا کنه؛ اگه فقط بحث قدیمی بودن بود که مثلا راجع به پیکان مدل ۵۷ میگفتن، نه بزرگوار راجع به پژو پار صفر کیلومتری میگن که یاتاقان زده، یا تو اولین پیچ بعد از کارخونه درب عقب سمت راننده میفته وسط خیابون، قدیم که صد شرف و وجدان داشت به حالا!!!!

    • بدون نام

      آقایان با افتخار میگویند فلان خودرو بیش از 90% ساخت داخله،
      اونوقت قیمت دولار تورو سنه نه،
      قسم دروغو باور کنیم یا دم خروسو

    • فریبرز از سلطانآباد

      خرید خودور داخلی نو را تحریم میکنم

    • حسن بیگلری

      چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است.چطور قیمت درخارج ازکشور از 7میلیون هم کمتر است ولی درایران سه برابر گرانتر میشود آیا عوارض گمرکی ومالیات ارزش افزوده مشمول میگردد!

    • علي

      سلام تنها راه نخريدن اين خوروها بي كيفيت است .اگر به مردم ارزش قائل هستيد گمرك را به روي غول هاي خودروساز دنيا باز كنيد تا ببينيد مردم چه سوار ميشن با كمترين قيمت با پول همين پرايد ميشه توتويا ، هيوندا و... بخري و لذت آن را ببري ، لطفاً منافع خوتان كنار بگذاريد تا مردم راحت زندگي كنن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج