اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۴۲۸۷۷
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

جزییات تصادف خونین دو موتور سیکلت

رییس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از تصادف خونین دو موتور سیکلت با یکدیگر در خیابان وحدت اسلامی خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: رییس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از تصادف خونین دو موتور سیکلت با یکدیگر در خیابان وحدت اسلامی خبر داد.

سرهنگ مراد مرادی در گفت‌وگویی در این‌ باره گفت: در ساعت ۱۳:۳۰ امروز یک دستگاه موتور سیکلت در حال حرکت در مسیر شمال به جنوب خیابان وحدت اسلامی بود که ناگهان با موتور سیکلتی دیگر برخورد کرده و هر دو موتور بر روی زمین افتادند.

وی با بیان اینکه رکاب موتور سیکلت اولیه جوانی ۱۸ ساله بود، گفت: روی موتور سیکلت دوم نیز زن و مردی جوان نشسته بودند که هر سه نفر دچار مصدومیت شدند و توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

رییس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ درباره علت وقوع این حادثه نیز گفت: بررسی کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی نشان می‌دهد که رعایت نکردن فاصله طولی از سوی جوان ۱۸ ساله و برخورد با موتور سیکلت دوم علت بروز این حادثه بوده است.

مرادی با اشاره به وقوع این حادثه گفت: رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و همچنین فاصله طولی و عرضی مناسب از الزامات رانندگی با موتور سیکلت است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج