اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۴۳۴۵۴
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

دستگیری جاعلان سند ملک ۴۰ میلیاردی

فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگیری اعضای باندی که ملکی به ارزش ۴۰ میلیارد ریال را بدون اطلاع مالک آن، با جعل اسناد و مدارک به نام خود انتقال داده اند، خبر داد.

تابناک: فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگیری اعضای باندی که ملکی به ارزش ۴۰ میلیارد ریال را بدون اطلاع مالک آن، با جعل اسناد و مدارک به نام خود انتقال داده اند، خبر داد.

سردار' عبدالرضا آقاخانی' با بیان این مطلب گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی در پی اطلاع از اینکه اعضای باندی با جعل مبایعه نامه و چانه زنی افراد دیگر به جای مالک و تهیه اسناد هویتی جعلی و طرح دعوای صوری در شورای حل اختلاف، اقدام به انتقال مالکیت املاک گران قیمت و فروش آنها می کنند، موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در تحقیقات گسترده در این زمینه مشخص شد که متهمان در یک مورد ضمن سند سازی و جعل اسناد هویتی موفق شدند ملکی به ارزش ۴۰ میلیارد ریال را به نام خود انتقال دهند.

وی گفت: در این زمینه ابتدا مالباختگان که از چنین انتقالی اطلاع نداشتند شناسایی و سپس با هماهنگی های صورت گرفت با مسئولان سازمان ثبت و اسناد و املاک اصفهان دو تن از اعضای این باند شناسایی و دستگیر شدند.

سردار آقاخانی با بیان اینکه متهمان در تحقیقات صورت گرفته به بزه انتسابی اقرار کردند، افزود: در بازرسی مخفیگاه متهمان تمام اسناد و مدارک جعلی مربوط به املاک گران قیمت کشف شد.
وی خاطر نشان کرد: با اعترافات صریح متهمان دستگیر شده، چهار تن دیگر از همدستان آنان نیز شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان کشف این پرونده را یکی از مهمترین اقدامات پیش هنگام کارآگاهان پلیس آگاهی استان عنوان و اظهار کرد: کشف این پرونده از آن جهت که پیش از اطلاع و شکایت شاکیان انجام گرفته است بسیار قابل اهمیت بوده و نشان از اشرافیت کارآگاهان پلیس آگاهی استان بر روی جرایم دارد.

وی گفت: با بسته شدن این پرونده تمام متهمان دستگیر شده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شده و با قرار 40 میلیارد تومانی راهی زندان شدند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج