اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۴۶۰۱۷
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

بیانیه آژانس درباره سفر آمانو به تهران

سفر امروز یکشنبه مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی که با هدف دیدار با مقامات ایرانی به تهران صورت می گیرد، با بیانیه رسمی از سوی این نهاد بین المللی همراه بود.

خبرگزاری میزان: سفر امروز یکشنبه مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی که با هدف دیدار با مقامات ایرانی به تهران صورت می گیرد، با بیانیه رسمی از سوی این نهاد بین المللی همراه بود.

سفر آمانو به تهران، بر همکاری های جاری بین آژانس و جمهوری اسلامی ایران در چهارچوب نقشه راه مورد توافق بین دو طرف متمرکز است.

بنابر این گزارش، این نهاد ناظر هسته ای وابسته به سازمان ملل متحد در بیانیه خود ضمن اشاره به اینکه "یوکیا آمانو" مدیرکل این نهاد شنبه شب وارد تهران می شود، افزود: توافق نقشه راه، معطوف به توضیح و شفاف سازی مسائل گذشته و حال در خصوص برنامه هسته ای ایران است.

از سوی دیگر بهروز کمالوندی معاون و سخنگوی سازمان انرژی اتمی نیز روز شنبه، هدف سفر آمانو را اجرایی کردن نقشه راه همکاری های ایران و آژانس بیان کرد.

نشست کارشناسی ایران و آژانس چهارشنبه هفته پیش با حضور رضا نجفی نماینده دائم ایران در آژانس و نیز واریورانتا معاون مدیرکل پادمان های این نهاد در تهران به کار خود پایان داد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج