adexo3
۲۴۸۵۱۶
۸ نظر
۵۰۱۲
۸ نظر
۵۰۱۲
پ

انتقام عجیب مرد مسافرکش از زن جوان

راننده پراید که از مسافرش خوشش آمده بود، او را به شام دعوت کرد اما وقتی با مخالفت او روبه‌رو شد دست به انتقام‌جویی شومی زد.

همشهری آنلاین: راننده پراید که از مسافرش خوشش آمده بود، او را به شام دعوت کرد اما وقتی با مخالفت او روبه‌رو شد دست به انتقام‌جویی شومی زد.

مدتي قبل زن جواني سراسيمه و وحشتزده نزد مأموران پليس رفت و از ماجراي شومي كه برايش اتفاق افتاده بود پرده برداشت.

اين زن كه آثار ضرب و شتم روي سر و صورتش ديده مي‌شد به مأموران كلانتري نواب گفت: ساعت۲۱ بود كه در غرب تهران سوار خودروي پرايدي شدم اما در بين راه راننده تغيير مسير داد و با تهديد مرا مورد آزار و اذيت قرار داد. وقتي مقاومت كردم او با چاقو مرا به قتل تهديد كرد و كتكم زد كه در نهايت آنقدر التماس كردم تا رهايم كرد و من در آن لحظه موفق شدم شماره پلاك خودرو را يادداشت كنم.

دستگيري

با اين شكايت، پرونده‌اي پيش روي قاضي حسين‌پور بازپرس شعبه پنجم دادسراي جنايي تهران تشكيل شد و با دستور وي، تيمي از كارآگاهان جست و جوي خود را براي دستگيري راننده آغاز كردند. او روز گذشته دستگير شد و وقتي پيش‌روي قاضي قرار گرفت چنين گفت: وقتي زن جوان را به‌عنوان مسافر سوار كردم از او خوشم آمد و پيشنهاد دادم كه با هم به رستوران برويم و شام بخوريم. او ابتدا قبول كرد و خواست تا به‌صورت دربست او را به خياباني در پايتخت ببرم. من هم هرچه او گفت انجام دادم اما بعد از يك ساعت موبايلش زنگ خورد و گفت كه بايد حتما به خانه برود و دعوت مرا براي شام رد كرد. همين باعث شد كه عصباني شوم چراكه تصور كردم او مرا فريب داده و يك ساعت سركارم گذاشته است.

براي همين كنار ديوار توقف كردم به‌طوري‌كه او نمي‌توانست از ماشين پياده شود. آنجا بود كه براي انتقام‌جويي او را كتك زدم و چاقويي از داشبورد برداشته و روي پاهايش قرار دادم و با تهديد او را تسليم نيت شوم خود كردم. حتي وقتي مقاومت كرد چاقو را روي گردنش گذاشتم و تهديد كردم اگر فرياد بزند او را مي‌كشم اما پس از لحظاتي عذاب وجدان گرفتم و رهايش كردم.اين جوان پرايد سوار بعد از اعتراف به جرم خود با قرار قانوني راهي بازداشتگاه شد و تحقيقات در اين زمينه ادامه دارد تا زواياي پنهان پرونده آشكار شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • Malek

      فقط زندان با اعمال شاقه
      متيكه اگر وجدان داشتى كه به ناموس مردم دست درازى نميكردى نامرد

    • یکی بود یکی نبود

      اعدام

    • 121

      باید این نامرد اعدام شود و درس عبرت برای دیگران شود.

    • محمد

      كارراننده خيلي بد بوده،ولي دختره هم مفت خوربوده.خواسته مجاني پسره رو دور بزنه.خوبه درس عبرت براش ميشه!

    • فرید

      عجب بدبختیه دیگه کاربجای داره کشیده میشه که زورگیری میکنندآخه یکی نیست بهش بگه مرتیکه عوضی خوبه یکی بسرت مامانت یاآبجیت اینکاروبیاره این شخص راباید مدت طولانی حبس بهش داد

    • مهدی

      باید اعدام کنند.

    • بدون نام

      فرض که یکساعت هم معطلت کرده باشه یعنی ملت ایران انقدر وقتشون با ارزشه و کمبود وقت دارن. نه عزیزم بعضی از مردا وقتی به خواسته شون نرسن تربیت غلطشون رو به نمایش میذارن

    • بدون نام

      با این همه جزئیات واعترافات باز هم پرونده زوایای پنهان ونیاز به تحقیق داره ؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج