اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۵۰۷۰۵
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

بازگشت یک برنامه‌ روی آنتن پس از چند سال

مدیر گروه ادب و هنر شبکه چهار سیما از بازگشت ساختار «تله تئاتر» به تلویزیون پس از چند سال خبر داد؛ به گفته وی از امشب - ۱۱ مهر ماه - نمایش‌های تلویزیونی به روی آنتن شبکه چهار می‌روند.

خبرگزاری ایسنا: مدیر گروه ادب و هنر شبکه چهار سیما از بازگشت ساختار «تله تئاتر» به تلویزیون پس از چند سال خبر داد؛ به گفته وی از امشب - ۱۱ مهر ماه - نمایش‌های تلویزیونی به روی آنتن شبکه چهار می‌روند.

حمید ابراهیمی در پی اعلام برنامه‌های جدید شبکه چهار در گروه فرهنگ و ادب این شبکه گفت: همان طور که پیش از این اعلام شد، ۱۷ تله‌تئاتر جدید قرار است برای نوروز ۹۵ آماده پخش کنیم اما فعلا تا زمانی که تله‌تئاترهای جدیدمان آماده پخش شوند از تله‌تئاترهای قبلی استفاده خواهیم کرد؛ بر این اساس از امشب - شنبه ۱۱ مهر ماه - باکس تله‌تئاتر در شبکه چهار دایر می‌شود و ساعت ۲۴ به روی آنتن خواهد رفت. تله‌تئاتر از این پس روزهای زوج از شبکه چهار پخش خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین برنامه دیگری با عنوان «نقد تئاتر» که پیش‌تر خبر پخش آن داده شد، از امشب ساعت ۲۳ به روی آنتن می‌رود. این برنامه به شکل زنده به روی آنتن می‌رود و در اولین قسمت، نمایشی تحت عنوان «مضحکه‌ای شبیه قتل» را نقد و بررسی می‌کند که با حضور منصور براهمی (منتقد‌)، حسین کیانی (کارگردان)، صادق رشیدی و همچنین شهرام حقیقت دوست همراه خواهد بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج