۲۵۱۶۲۶
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

تصویب برجام در کمیسیون امنیت ملی مجلس

کلیات و جزئیات طرح اقدام متقابل و متناسب دولت جمهوری اسلامی ایران در اجرای برجام، در جلسه فوق العاده کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصویب شد.

خبرگزاری مهر: کلیات و جزئیات طرح اقدام متقابل و متناسب دولت جمهوری اسلامی ایران در اجرای برجام، در جلسه فوق العاده کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصویب شد.

محمدحسن آصفری دبیر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اعلام این خبر اظهار داشت: در جلسه کمیسیون، تمام بندها و دو تبصره طرح «اقدام متقابل و متناسب دولت جمهوری اسلامی ایران در اجرای برجام»، به تصویب رسید و تنها یک یا دو مورد تغییر جزئی در آن اعمال شد.

وی افزود: بر اساس این تغییرات وزارت امور خارجه که تاکنون ملزم بود هر ۶ ماه یکبار روند اجرای برجام را به کمیسیون امنیت ملی مجلس ارائه کند، پس از این موظف است که هر سه ماه یک بار این گزارش را ارائه دهد و کمیسیون امنیت ملی نیز باید هر ۶ ماه یکبار گزارشی از روند اجرای برجام به صحن مجلس تحویل دهد.

دبیر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه با وجود جر و بحث های موجود میان اعضاء، فضای خوبی در کمیسیون حاکم بود، خاطرنشان کرد: البته برجام در کمیسیون های دیگری مانند آموزش و تحقیقات، انرژی، اقتصادی و اجتماعی نیز بررسی شده که گزارش آنها تاکنون به کمیسیون امنیت ملی اعلام نشده است.

آصفری تصریح کرد: با تصویب کلیات و جزئیات این طرح در جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی، گزارش طرح صبح یکشنبه هفته آینده در جلسه علنی مجلس ارائه می شود.

با قرائت گزارش بررسی ۴۰ روزه کمیسیون ویژه بررسی برجام آثار و پیامدهای آن در صحن مجلس، طرح دوفوریتی «اقدام متقابل و متناسب دولت جمهوری اسلامی ایران در اجرای برجام» نیز که با هدف ارائه ضمانت اجراهای لازم برای اجرای برنامه جامع اقدام مشترک تدوین شده بود، به رای گذاشته شد که دو فوریت آن تصویب نشد و یک فوریت آن با موافقت نمایندگان روبرو شد.

در نتیجه کلیات و جزئیات این طرح در جلسه فوق العاده کمیسیون امنیت ملی بررسی و تصویب شد و برای بررسی نهایی به صحن علنی مجلس ارسال می شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج