اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۵۱۹۸۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

چراغ سبز نتانیاهو برای برخورد با فلسطین

به نظر می‌رسد که نخست وزیر رژیم صهیونیستی گزینه رویارویی با جنبش مردمی فلسطین را که در اراضی اشغالی و کرانه باختری شدت گرفته انتخاب کرده است. این جنبش فقط در روز گذشته ۲ شهید و ده‌ها مجروح داشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان: به نظر می‌رسد که نخست وزیر رژیم صهیونیستی گزینه رویارویی با جنبش مردمی فلسطین را که در اراضی اشغالی و کرانه باختری شدت گرفته انتخاب کرده است. این جنبش فقط در روز گذشته ۲ شهید و ده‌ها مجروح داشته است.

روزنامه السفیر چاپ لبنان روز سه شنبه در گزارشی به بررسی اوضاع کنونی کرانه باختری رود اردن و درگیری بین نیروهای رژیم اسرائیل و شهروندان فلسطینی پرداخت و نوشت: به نظر می‌رسد که نخست وزیر رژیم اسرائیل گزینه رویارویی با جنبش مردمی فلسطین را در اراضی اشغالی انتخاب کرده است. این جنبش با تشدید مقابله خود با تجاوزگری نیروهای رژیم اسرائیل و شهرک‌نشینان تندرو در کرانه باختری و شهر اشغالی قدس، فقط در روز گذشته ۲ شهید و ده‌ها مجروح نثار کرده است.

در همین راستا، مقامات رژیم اسرائیل از بازداشت پنج شهروند فلسطینی خبر دادند و مدعی شدند آن‌ها در عملیات "ایتمار" که پنجشنبه گذشته به کشته شدن دو شهرک‌نشین صهیونیست منجر شد، دست داشته‌اند.

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم اسرائیل گفت که نیروهایش با مشت آهنین پاسخ فلسطینی‌ها را در کرانه باختری و قدس اشغالی خواهند داد و او محدودیت‌های عملیات نیروهای صهیونیستی را در این مناطق لغو خواهد کرد تا علیه "جنبش اسلامی" در داخل مرزهای ۶۷ - که در کنار حماس و تشکیلات خودگردان منبع اصلی تحریک فلسطینی‌ها به شمار می‌آید- وارد عمل شوند.

وی افزود: نیروهای اسرائیل در کرانه باختری با چهار گردان ارتش پشتیبانی شده‌اند و ۴ هزار نفر به نیروهای پلیس بیت المقدس اضافه شده‌اند تا به عمق محله‌های عربی نفوذ کنند.

نتانیاهو تهدید کرد که نیروهای امنیتی اسرائیل با پرتاب کنندگان سنگ و کوکتل مولوتوف به شدت برخورد خواهند کرد.

نخست وزیر رژیم اسرائیل شهروندان فلسطینی را که از خود درمقابل تجاوزگری این رژیم دفاع می‌کنند، تروریست خواند و تهدید کرد: "به هیچ شورشی و تروریستی مصونیت نمی‌دهیم و برای عملیات نیروهای امنیتی، محدودیتی نخواهیم گذاشت".
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج