اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۵۶۹۶۵
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

رشد لاک‌ پشتی نفت بعد از ریزش دیروز

بعد از افت ۳ درصدی قیمت نفت در جلسه گذشته و نگرانی‌ها در مورد عرضه مازاد و سلامت اقتصاد جهانی، قیمت نفت در روز سه‌شنبه به کمک پیش‌خرید معامله‌گران مجددا اندکی بالا رفت.

اقتصادنیوز: بعد از افت ۳ درصدی قیمت نفت در جلسه گذشته و نگرانی‌ها در مورد عرضه مازاد و سلامت اقتصاد جهانی، قیمت نفت در روز سه‌شنبه به کمک پیش‌خرید معامله‌گران مجددا اندکی بالا رفت.

قیمت هر بشکه نفت برنت برای تحویل در ماه دسامبر با ۱۲ سنت افزایش نسبت به جلسه گذشته به ۴۸ دلار و ۷۳ سنت رسید. هر بشکه نفت آمریکا نیز با افزایش ۱۴ سنتی در مقایسه با جلسه گذشته، ‌۴۶ دلار و ۳ سنت معامله شد.

بن لی برن تحلیلگر بازار گفت : «پیش خرید منجر به بالارفتن اندک قیمت نفت شده است. ولی نگرانی‌ها در مورد تقویت تولید نفت ایران بعد از برداشته شدن تحریم‌ها و رشد اقتصادی ضعیف در چین روی بازار تاثیر گذاشته است.»

وی افزود: «پایه و اساس بازار همچنان تحت فشار است.»

ایران در نظر دارد تولید نفت خام خود را ظرف یک‌هفته بعد از لغو تحریم‌ها ۵۰۰ هزار بشکه در روز افزایش دهد و نفت خود را به مشتریان سنتی خود در آسیا و اروپا به فروش برساند.

رشد تولید ناخالص ملی چین در سه ماهه سوم سال جاری به ۶.۹ درصد کاهش یافت در حالی که در سه ماهه قبلی این رشد ۷ درصد بوده است. بر اساس نمودارها و آمار رویترز در دوشنبه، تقاضای نفت این کشور همچنان رو به نزول است.

بر اساس بررسی اولیه رویترز روی آمار رسمی صنعت نفت آمریکا در روز دوشنبه، ذخیره نفت خام این کشور برای چهارمین هفته متوالی افزایش یافته و در هفته گذشته با رشد ۳.۷ میلیون بشکه ای به ۴۷۲.۳ میلیون بشکه رسید.

گروه صنعتی موسسه نفت آمریکا،‌ گزارش آمار ذخایر خود را در ادامه روز جاری منتشر خواهد کرد؛ در حالی که اداره اطلاعات انرژی ایالات متحده روز چهارشنبه آمار جدید موجودی نفتی را اعلام خواهد کرد.

سرمایه گذاران در انتظار نتیجه نشست تکنیکی کارشناسان نفتی اوپک و غیر اوپک در روز چهارشنبه، نشست بانک مرکزی اروپا و آمار اقتصادی چین در این هفته هستند. موضوع مورد بحث در نشست وین اوپک احتمالا در مورد کاهش تولیدات این گروه برای افزایش قیمت نفت خواهد بود. همچنین نشست روز پنج‌شنبه بانک مرکزی اروپا، می‌تواند منجر به اجرای مرحله بعدی اعمال محرک‌های پولی و خرید دارایی شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج